abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_145265721
Wat is text reflow?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  maandag 6 oktober 2014 @ 19:48:50 #102
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145266938
Als je inzoomt op een blok tekst zorgt hij dat de tekst binnen je scherm blijft.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_145266984
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat is text reflow?
Dat de breedte van tekstvakken zich aanpast aan het zoom-niveau, zodat je dus nooit zijwaarts hoeft te scrollen.

Om één of andere reden heeft Google text-reflow standaard uit Webview gesloopt dus dat zouden browsers zelf bij elkaar moeten hacken.
http://www.androidpolice.(...)bly-not-coming-back/

Ik ben zelf groot fan van Javelin Browser in ieder geval, daar zit niet echt text-reflow in, maar wel een Reading Mode die je gewoon no-nonsense alleen de tekst van een pagina laat zien.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ireyon op 06-10-2014 19:55:22 (fan niet van) ]
pi_145267770
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:49 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Dat de breedte van tekstvakken zich aanpast aan het zoom-niveau, zodat je dus nooit zijwaarts hoeft te scrollen.

Om één of andere reden heeft Google text-reflow standaard uit Webview gesloopt dus dat zouden browsers zelf bij elkaar moeten hacken.
http://www.androidpolice.(...)bly-not-coming-back/

Ik ben zelf groot fan van Javelin Browser in ieder geval, daar zit niet echt text-reflow in, maar wel een Reading Mode die je gewoon no-nonsense alleen de tekst van een pagina laat zien.
Ik heb het standaard op mijn HTC browser, werkt perfect. Ook altijd gehad op alle HTC's die ik heb gehad.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_145267790
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:01 schreef static het volgende:
Heb AirDroid gedaan, kan nog veel meer leuke dingen. :)

https://play.google.com/s(...).sand.airdroid&hl=en
Ben nu bezig met AirDroid, het ziet er goed uit. Kan het ook overweg met Whatsapp?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_145267831
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ben nu bezig met AirDroid, het ziet er goed uit. Kan het ook overweg met Whatsapp?
Nee dus:
quote:
We've seen many users who want AirDroid support WhatsApp. Actually, we did consider this and tried to add WhatsApp in AirDroid, and we are somewhat successful in supporting WhatsApp. But to use WhatsApp in AirDroid, first of all, the device should be rooted. Next, AirDroid will need some sensitive private information from WhatsApp, this violates our privacy policy (Your data security is among the top priorities of AirDroid) and WhatsApp might not allow this.

We will keep working on this and try other methods to see if there's a better way to support WhatsApp in AirDroid. If you have any ideas, please let us know. You may contact us at support@airdroid.com or post your ideas in the forum.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  maandag 6 oktober 2014 @ 20:08:54 #107
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_145267841
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 17:27 schreef Mirel het volgende:
Over games gesproken, kent iemand nog iets vergelijkbaars met Machinarium? Mooi spelletje was dat :)
[ afbeelding ]
Alle games van die developer zijn tof. Echt aanraders :9
pi_145269531
Is er een manier om alle photos op een telefoon tegelijk te selecteren om ze te uploaden naar Google Drive?

Ingedrukt houden bij de gallery om vervolgens 4000 photos te moeten aanklikken om ze vervolgens te kunnen uploaden lijkt mij wat gebruiksonvriendelijk..

Android 4.2 draait er op dit toestel.
pi_145269976
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ik heb het standaard op mijn HTC browser, werkt perfect. Ook altijd gehad op alle HTC's die ik heb gehad.
Klopt, dat mis ik ook een beetje op mijn Note 3. Via Opera en Opera Classic kan het wel overigens maar het zou fijn geweest zijn als meer browsers het konden.
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:15:39 #110
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_145270986
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Is er een manier om alle photos op een telefoon tegelijk te selecteren om ze te uploaden naar Google Drive?

Ingedrukt houden bij de gallery om vervolgens 4000 photos te moeten aanklikken om ze vervolgens te kunnen uploaden lijkt mij wat gebruiksonvriendelijk..

Android 4.2 draait er op dit toestel.
Als je meerdere dingen selecteert in de meeste apps verschijnt er bovenin een aanvink knop. Als je daarop drukt dan selecteert hij alles. In Quickpic Gallery kan het. In kan je sowieso aanraden om die te gebruiken. Die laadt thumbnails veel sneller, en scrollen van foto tot foto gaat ook veel sneller dan de standaard app.
When all else fails, you always have delusion.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 6 oktober 2014 @ 21:22:47 #111
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_145271360
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Hoe gaat dat in zijn werk? Telefooncontacten beheren via Gmail?
gewoon als je op het plusje drukt om een contact toe te voegen krijg je boven aan het scherm google contact/apparaat/sim te staan, als je deze op google contact zet dan slaat hij je gegevens ook bij de contacten op gmail.com op.

Ook kun je als je in je adresboek aangeeft dat je ook de contacten van google zichtbaar moet hebben al je emailadressen zien en deze koppelen aan de contacten met telefoonnummer.

dit kun je ook via de site doen door contacten samen te voegen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 6 oktober 2014 @ 21:24:47 #112
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_145271478
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Is er een manier om alle photos op een telefoon tegelijk te selecteren om ze te uploaden naar Google Drive?

Ingedrukt houden bij de gallery om vervolgens 4000 photos te moeten aanklikken om ze vervolgens te kunnen uploaden lijkt mij wat gebruiksonvriendelijk..

Android 4.2 draait er op dit toestel.
kun je niet de bovenliggende map selecteren?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_145275955
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:15 schreef Mirel het volgende:

[..]

Als je meerdere dingen selecteert in de meeste apps verschijnt er bovenin een aanvink knop. Als je daarop drukt dan selecteert hij alles. In Quickpic Gallery kan het. In kan je sowieso aanraden om die te gebruiken. Die laadt thumbnails veel sneller, en scrollen van foto tot foto gaat ook veel sneller dan de standaard app.
Bedankt voor de suggestie! zo gaat het inderdaad wel goed, zelfs met de app van Sony was het niet mogelijk.
pi_145280493
Ik heb een applicatie die bij wifi automatisch alle nieuwe foto's op m'n Google Drive zet, erg handig.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_145287060
Waarschijnlijk spuit 11, maar ik had laatst Buienalarm (qua werking _O_ ) geïnstalleerd, maar die plempte mijn root folder helemaal vol met tientallen mapjes met logbestandjes ofzo? :{
Bekend probleem? :?

(Android 4.0.3)
pi_145370851
Ben ik het of slurpt Chrome gewoon energie als een gek?
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 03:56:16 #117
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_145385025
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:29 schreef Skillstorm het volgende:
Ben ik het of slurpt Chrome gewoon energie als een gek?
Zelf niet echt last van, maar wat is die app kut geworden met de laatste update zeg.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 04:22:42 #118
2651 svann
night-hawk
pi_145385075
Facebook plempt een hoop losse files op de SD-card.
Hoe voorkom je dat of hoe krijg je die handzaam weg?
In de app een map instellen werkte niet, hij blijft leeg.
Moet die een speciale naam hebben of is FB gewoon hopeloos?
Weer een reden om blij te zijn tot de FB-loze minderheid te behoren. :P
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 07:03:59 #119
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_145385272
FB is hopeloos :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:40:26 #120
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_145389863
Teveel apps doen random kutfolders overal. M'n oplossing is om in de home van m'n file browser de folders die ik regelmatig open te bookmarken. Voelt gelijk clean aan :P
When all else fails, you always have delusion.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:59:36 #121
2651 svann
night-hawk
pi_145398658
Dacht dat dat volgooien van schijven met losse files een kinderziekte van jarennegentig-games was.
SD-cards opgeruimd voor mijn huisgenoten, folder aangewezen, maar helaas.
Alleen FB maakt er zo'n zooitje van.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:34:14 #122
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_145399870
Bij mij zie ik /com.facebook.tanaka, /com.facebook.orca, /Facebook Messenger en binnen /DCIM staat ook nog /Facebook. :') Yahoo heeft ook /yahoo en /Yahoo! :P Ik zie trouwens ook bij mij heel veel .bla mapjes, die horen toch hidden te zijn? En wat ook stom is dat verwijderde apps hun mapjes achterlaten. Netzoals je bij /Program Files op een computer ook veel zooi ziet.

Wat ik eigenlijk mis is een soort persoonlijke omgeving zoals in Windows: My Photos, My Music enzo, bijv. dat alle apps die met foto's werken en ze ergens op willen slaan gewoon in My Photos komen. Nu heb je dat de camera en Facebook in /DCIM komen, maar Instagram zit weer in /Pictures. Alle andere info die apps nodig hebben moeten maar in een /App Settings ofzo.

Uiteindelijk heb ik dus die persoonlijke omgeving in de vorm van bookmarks gemaakt in FX Explorer dus erg veer last heb ik er niet van. Als ik dingen over wil zetten naar m'n laptop dan kan dat ook makkelijk geshared worden vanuit dat homescherm of via een gallery app als het om foto's gaat. Maar toch :P Het laadt wel irritant als je je smartphone met USB op je pc aansluit, als je al die mapjes ziet verschijnen één voor één ipv gelijk alles. Soms is het ook even zoeken :P
When all else fails, you always have delusion.
pi_145400018
.katana is de Facebook app en .orca de Messenger app dus die mapjes staan gewoon vol met voorkeuren en caches etc.
pi_145402234
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:49 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Dat de breedte van tekstvakken zich aanpast aan het zoom-niveau, zodat je dus nooit zijwaarts hoeft te scrollen.

Om één of andere reden heeft Google text-reflow standaard uit Webview gesloopt dus dat zouden browsers zelf bij elkaar moeten hacken.
http://www.androidpolice.(...)bly-not-coming-back/

Ik ben zelf groot fan van Javelin Browser in ieder geval, daar zit niet echt text-reflow in, maar wel een Reading Mode die je gewoon no-nonsense alleen de tekst van een pagina laat zien.
Die nieuwe update is wel kut zeg..
pi_145455934
Iemand nog leuke apps?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')