Picsquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:09 schreef xpompompomx het volgende:
Ik heb net een nieuwe fietsketting gekocht.
Dit is geen wetenschap, dit is religieus gezever. En ook nog eens slecht gezever.quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:31 schreef likdoorn het volgende:
Pure wetenschap. Niemand geïnteresseerd blijkbaar. En ook al moeilijk om on-topic te blijven. Wat moeten wij toch beginnen met die kleuterklas. Hoofden afhakken misschien. Iets lekker religieus om te doen. Bange kindjes toch.
Na zo'n 2000km zijn ze meestal wel op, zonde van de centen andersquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:23 schreef SpecialK het volgende:
Niet eens platinum plated? Jij bent geen echte fietsofiel.
Waar haal je dat nou weer vandaan. Je bent blijkbaar ook niet meer dan een retard.quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is geen wetenschap, dit is religieus gezever. En ook nog eens slecht gezever.
Waarom maar half? Waarom niet in z'n geheel?quote:
Neuh.quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:31 schreef likdoorn het volgende:
Pure wetenschap. Niemand geïnteresseerd blijkbaar. En ook al moeilijk om on-topic te blijven. Wat moeten wij toch beginnen met die kleuterklas. Hoofden afhakken misschien. Iets lekker religieus om te doen. Bange kindjes toch.
Laatste keer dat ik checkte werd creationisme niet tot de wetenschap gerekend.quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:33 schreef likdoorn het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan. Je bent blijkbaar ook niet meer dan een retard.
Schijnt de duisternis dan in het licht misschien? Pestkopjes zitten zo te stoefen over hun wetenschap en kennen er zelf niets van. Omhooggevallen schaapjes.quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik checkte werd creationisme niet tot de wetenschap gerekend.
Waarom en waarmee deed 'ie dat?quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:05 schreef likdoorn het volgende:
Voordat God het licht schiep was er duisternis.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:37 schreef likdoorn het volgende:
[..]
Schijnt de duisternis dan in het licht misschien? Pestkopjes zitten zo te stoefen over hun wetenschap en kennen er zelf niets van. Omhooggevallen schaapjes.
Met een aansteker, hij had het koud.quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom en waarmee deed 'ie dat?
Vraag het Hem zelf.quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom en waarmee deed 'ie dat?
Uw kennis van God 1/10quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met een aansteker, hij had het koud.
Sorry, hij is geloof ik al 2000 jaar in gesprek. Hij reageert nooit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |