SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou zeg, zal je nog eens van advies voorzien, hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:48 schreef Santello het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt. Als ik wist waar je huis lag, kwam ik je steken!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:54 schreef Santello het volgende:
Die linkdumps maken me helemaal parra.
lah ana el hindiquote:Op zaterdag 27 september 2014 02:55 schreef Santello het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een fucking mocro in disguise. Niet liegen nu. Eerlijk zijn aub.
Zit stand-up comedy te kijken op Netflix. Ben melig. Niet agressiefquote:Op zaterdag 27 september 2014 02:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]![]()
Jullie zijn zo agressief altijd. Zo snel ook. Rare mensen.
Welke?quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:56 schreef Santello het volgende:
[..]
Zit stand-up comedy te kijken op Netflix. Ben melig. Niet agressief
Hey goede tip, misschien krijg ik dan slaap.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:56 schreef Santello het volgende:
[..]
Zit stand-up comedy te kijken op Netflix. Ben melig. Niet agressief
Russel Peters. Kom je ook abla?quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey goede tip, misschien krijg ik dan slaap.
Wat kijk je? Kevin Hart zeker
Sleep well.quote:
Waarheen la?quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:59 schreef Santello het volgende:
[..]
Russel Peters. Kom je ook abla?
Nee. Had echt geen zin om iets te downloaden of weet ik wat. Dan pak ik Netflix erbij. Alleen op de PS4 is het de Nederlandse versie. Weinig keus dusquote:Op zaterdag 27 september 2014 03:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh ik heb net iets van hem gezien. Dat ie in sydney zat. Is dat het, of heb je meer shit.
Even kijken wat voor leuks ik ga tegenkomen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 03:00 schreef Santello het volgende:
[..]
Nee. Had echt geen zin om iets te downloaden of weet ik wat. Dan pak ik Netflix erbij. Alleen op de PS4 is het de Nederlandse versie. Weinig keus dus
Check Notorious!!quote:Op zaterdag 27 september 2014 03:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Even kijken wat voor leuks ik ga tegenkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |