Het correcte antwoord. En dat als fipo. Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:11 schreef Jellereppe het volgende:
Gewoon een keer de Sligro proberen.
Dank.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:39 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Het correcte antwoord. En dat als fipo. Gefeliciteerd
Het is wat jaquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:39 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Het correcte antwoord. En dat als fipo. Gefeliciteerd
Wat is daar mis mee dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:46 schreef chroestjov het volgende:
Ik heb het Makro-personeel op de visafdeling elkaar geregeld zien begroeten met de Hitlergroet
Ahquote:op momenten dat ze dachten dat de klanten niet keken.
Ik denk dat je gewoon de V niet kan zienquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:
Achter de schermen bij de visafdeling van de Makro in Delft hangt een vlag van IS.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:49 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon de V niet kan zien
Ga naar Jezus die geneest het.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:13 schreef deadprez het volgende:
Het personeel van de visafdeling van de Makro gaf mij aids.
Scherp +1quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:49 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Makro-medewerker van de visafdeling gespot.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:48 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan?
[..]
Ah
De Vislamitische Staatquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:49 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ook niet na het poepen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:12 schreef voederbietel het volgende:
Makro personeel vis afdeling wast ook nooit de handen na het plassen.
jaloers zijnquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:44 schreef NoBody122 het volgende:
Verkapt "kijk-mij-bij-de-groothandel-boodschappen-kunnen-doen"-topic
klassiekerquote:
Ik heb op de Makro vestiging in Breda stage gelopen en dit is waar over iedereen daar, ook roken ze gerust een sigaret en wassen daarna ook nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:12 schreef voederbietel het volgende:
Makro personeel vis afdeling wast ook nooit de handen na het plassen.
Ik heb ook bij de Marko Breda gewerkt, was jij die jongen die altijd ejaculeerde over de ongeschubde vis heen?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:13 schreef Yskoud het volgende:
[..]
Ik heb op de Makro vestiging in Breda stage gelopen en dit is waar over iedereen daar, ook roken ze gerust een sigaret en wassen daarna ook niet
Bedankt Rikkertquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:07 schreef eend112 het volgende:
Makro is het alleen waard als je de btw terug krijgt
Rikkert ?quote:
Even opgezocht, meer iets van jouw tijd zie ikquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |