Ja ik snap het ook niet helemaalquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:09 schreef Wespensteek het volgende:
Ik heb ook een rijbewijs, wat wil je weten?
Wat is je punt? Moeten we je feliciteren?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:10 schreef audioholic het volgende:
ja, kep inmiddels een rijbewijs he
Overbodige info welke de OP vertroebeldquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:10 schreef audioholic het volgende:
ja, kep inmiddels een rijbewijs he
Moet ik hieruit opmaken dat mijn vraag ondertussen is beantwoord?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:11 schreef audioholic het volgende:
zou fijn zijn,
nee munte meer op 2e reactie, browser was traag met refresh
sorry, 1e post, mijn foutquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Moet ik hieruit opmaken dat mijn vraag ondertussen is beantwoord?
Aha, vandaar dat moslims en Afrikanen relatief veel kinderen krijgen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:09 schreef bijdehand het volgende:
Nu je een rijbewijs hebt maakt het niet meer uit, dan is je misdaad gecompenseerd. Zo werkt het ook dat wanneer je iemand vermoord je het kan compenseren (en er dus weg mee kan komen) als je een kindje krijgt.
Het feit dat je inmiddels nog steeds niet in de gaten hebt dat je ook met een brommer iemand dood zou kunnen rijden zegt eigenlijk wel genoeg; ze zouden je rijbewijs gelijk weer moeten kunnen innemen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:17 schreef audioholic het volgende:
detail : zonder rbw op brommer. geen auto, auto is een moordwapen
In ieder geval GEEN(!!!!!) schriftelijke reactie sturenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:23 schreef Wespensteek het volgende:
Ziet er somber uit. Ik denk dat men meteen bij het CBR een onderzoek naar de rijgeschiktheid gaat vragen nadat jij jouw verhaal hebt gedaan. Succes bij de rechter en niet verstek laten gaan, alhoewel in jouw geval... Nou ja succes.
Als goede inzet?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:24 schreef audioholic het volgende:
naja, k hoop iig t beste er van, ik hoop dat ze dat k mn rbw al heb als goede inzet zien, verder ja, eigen schuld dikke bult
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |