SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar kijk jij naar?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=3073
zG stijl post
Ik wist wel dat ik uit Sudan kwam.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=3073
zG stijl post
Ik googlede eerst op India Penis size. Kk hard geschrokken.quote:
Heb hier te hard om gelachen. Jij zegt soms dingen..quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik googlede eerst op India Penis size. Kk hard geschrokken.
Daarna averige penis sizes. Indiers hebben kleine toch zeggen ze, wilde dat logischerwijze wel onderbouwen.
Maar dat je punjabi bent maakt dus niets uit. Zie kaart.
Meisje, geen grap, want ik ging naar afbeeldingen, dacht heel naief alleen cijfers/diagrammen te zien.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb hier te hard om gelachen. Jij zegt soms dingen..
Neen, was er wel benieuwd naar. Why?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:16 schreef Stimorol- het volgende:
Crip, heb jij clearly naked van herbal al eens geprobeerd>
Ben er ook benieuwd naar. Shampoo lijkt mij wel oke, cremespoeling bevat siliconen dus die zla ik niet proberen. Denk morgen toch maar flesje te halen. Is ook best cheap!quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Neen, was er wel benieuwd naar. Why?
Lemme know of hij fijn is. Jij hebt toch ook krullen?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben er ook benieuwd naar. Shampoo lijkt mij wel oke, cremespoeling bevat siliconen dus die zla ik niet proberen. Denk morgen toch maar flesje te halen. Is ook best cheap!
Jazeker, daarom ben ik voorzichtig met shampoo. Laatst was mijn shampoo op en ging ik even Andrelon gebruiken. Nou heb het gewetenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Lemme know of hij fijn is. Jij hebt toch ook krullen?
heb je krullen a niggerquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jazeker, daarom ben ik voorzichtig met shampoo. Laatst was mijn shampoo op en ging ik even Andrelon gebruiken. Nou heb het geweten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |