abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144936866
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

pi_144937214
Sloot ik 'm en ik zit mobiel, dat is altijd zo lekker handig. :')

Ik heb net een half uur met een wakkere S gezeten. Hij is nog steeds verkouden en werd wakker omdat zijn hele neusje weer dicht zat. Hij krijgt ook drie tanden dus dat zal ook niet meehelpen. -O- Na een beetje melk ligt hij nu net weer in bed. Het zou me niet verbazen als hij komende nacht nog vaker wakker wordt.
pi_144938557
Nikki die foto hierboven is niet van jouw kroost mag ik hopen toch? :+

En sneutje .. :*
Hopelijk valt het vannacht mee.
pi_144939127
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Nikki die foto hierboven is niet van jouw kroost mag ik hopen toch? :+

En sneutje .. :*
Hopelijk valt het vannacht mee.
Nee bij mij is het andersom.
:+ L wilde met de broers op de foto. Ze had ze helemaal zo gepositioneerd, maar het is niet gelukt. Kleintjes terroriseren grote. :D En een lol dat S had.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144940028
Ooh wat cute nikki! L lijkt me een hele toffe grote zus.

En ik zag in het vorige topic nog her mannetje van twinkle, wat een knapperd!
pi_144945656
Rijst, ik zou geloof ik ook zoveel groente geven als mijn kind zou willen :Y

Nikki, wat schattig van je schoonvader :D En hoe lief dat je grote hem dan tips geeft O+

Twink, mooie foto :) Acht weken alweer!

Chanty, Saar had bij haar geboorte ook donker haar. Dat viel allemaal uit en inmiddels is ze gewoon blond :D Mijn man was als kind ook witblond, en is nu bijna zwart. Ik ben altijd even donkerharig geweest :P Tom is donker. Althans, de paar haren die zich nog krampachtig vastklampen aan zijn schedel zijn donker.

Bubs, hopelijk gaat het vannacht wel gewoon goed met je kleine meisje. En anders morgen :*

Nikki, arme S ook. Ik hoop voor jullie ook op een fijne nacht :*
Oh, en die foto's van je kroost O+
pi_144946263
Foto van mijn kroost:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie de foto's op de kop hier, maar rechtop in mijn photobucket. Geen idee hoe anderen ze zien.
pi_144947638
Ah, die bovenste foto van S en T samen! Ik zie ze gewoon rechtop hoor!

De foto's van Nikki O+ . En Twink, heel mooi!

Bubs, wat rot zeg. Ik hoop ook dat het vannacht goed gaat.

Ik zit op de bank een wijntje te drinken. I. slaapt al vanaf 20.00 en ik dacht om 20.30: ik ga even een tijdschrift lezen op bed. In slaap gevallen en nu dus klaarwakker. :+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_144947909
Wijntje :9

Ben ik een ontaarde moeder als ik nu al niet meer weet hoe oud m'n kind is? We waren vandaag naar een bruiloft en heel veel mensen vroegen hoe oud ze is. Dus ik heb iedereen heel trots verteld dat ze 8 weken is maar het is nog maar 7 :') :@
pi_144948084
Ik raakte op een gegeven moment de tel kwijt :')
Toevallig gisteren opgezocht pp hoeveel weken we zitten, bijna 19 al :o

Net gevoed en zo maar weer slapen hoop ik, viel tijdens het voeden half in slaap en had ineens m'n jaarlijkse alien-droom en nu moet ik even m'n hoofd resetten :')

SPOILER
Tralalalaaa
pi_144948230
:W En toen waren er twee jongetjes wakker. S van de snot en tandjes en T van S. Flesje gemaakt en nu liggen ze weer. Ik ben benieuwd voor hoe lang.

Amsel je kunt het nog op zwangerschapshormonen gooien toch. :)

TAPdie droom. :D

Coco die T is al bijna groter dan S. :D Kijk die beentjes dan, om op te eten! O+
  zaterdag 27 september 2014 @ 05:51:10 #12
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_144948268
Aww TAP, hopelijk kon je gewoon weer slapen.

Nikki, hebben ze nog goed geslapen?

Coco, dat haar! :D leuk stel heb je O+.

Franny, lekker een wijntje O+. Wij hebben de kast vol staan met flessen wijn :'), want ik vind het zonde om voor één glas een fles open te trekken en meer wil ik eigenlijk niet drinken ivm bv. Ik neem dan maar een Martini :9.

Amsel, ik heb er een app voor :+. Het scheelt ook wel als je in maanden gaat tellen straks.

Ik werd zowaar weer eens wakker met stuwing :o :D
Kuiken had gisteren trouwens super goed mee gegeten met de pot: frietjes (voor hem zelfgemaakte uit de oven) en erwtjes. Het was de eerste keer waarvan ik zeg: hij heeft echt een avondmaaltijd gehad O+.

Kennen jullie btw deze site al: www.kokenvoormijndochter.nl? Ziet er leuk (een lekker :Y) ) uit!
KuikenGuppy
pi_144948410
:O zo, goedemorgen. Heb nog wel lekker geslapen en baby was om kwart over 7 wakker en peuter ook.
'Mama ik heb heeeeeel lang geslaapt, ik wil niet meer slapen en Oli ook niet'. He, jammer :')

Wat een leuke site burdie! Die kende ik nog niet.
Tralalalaaa
pi_144948517
Wij mochten uitslapen. :) Scheelde dat de kleuter uit logeren is (die nodigt zichzelf bijna elke week uit bij mijn zusje O+ ). Anders stond die om 7 uur naast ons bed.
pi_144948649
Ik kreeg om half 5 het verzoek Stip weer in zn eigen bed te leggen ipv tussen ons in en daar werd hij wakker van :O Naast de 4 andere keren ervoor natuurlijk, waardoor hij tussen ons in lag. Maar hij heeft wel van half 8 tot 10 heerlijk geslapen, dus wij hebben lekker bankgehangen :) Hij is ook zo heerlijk beweeglijk in bed dat hij regelmatig half bij mij ligt vanuit zn cosleeper ledikant :')

Wat is Tom leuk! Dat 'food, mine!' is heel herkenbaar hier... Hij heeft gisteren voor het eerst brood gegeten en hij werd erg blij dat hijj het zelf in zn mond kon stoppen itt al die glibberige troep die ik hem geef en dus ging zo ongeveer alles tegelijk erin :') En hij werd erg boos toen ik hem maar 1 stukje per keer aanbood.

En je drie kinderen Nikki! Ik heb het idee dat S. op jou lijkt, klopt dat? En T. snapt het volgens mij niet helemaal :D

Nog wat kunnen slapen Franny?

Amsel, herkenbaar idd :D Ik keek soms op mn ticker. Nu hou ik ook alleen maanden bij en vandaag is het precies 6 maanden! *O*
  zaterdag 27 september 2014 @ 08:55:19 #16
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_144948714
Stip een half jaar *O*.

Hoe doen jullie dat 's avonds met een baby eigenlijk? Wij eten altijd relatief laat, daarna gaat kuiken in bad, drinken en naar bed. Soms wordt hij dan 's nachts nog wakker, maar soms ook 'pas' om half zes. Dan voed ik hem en slaapt hij nog een uur of twee verder tot we opstaan.
Ik heb het idee dat veel anderen hun baby wat vroeger avondeten geven (en op bed leggen) en dan in de avond nog even voeden (de zogenoemde 'laatste voeding')?
KuikenGuppy
pi_144948771
Hij gaat hier eigenlijk gewoon naar bed als hij moe is en begint dan vanzelf aan een lang slaapje. Soms is dat om half 8 en soms om 9 uur. Als we bezoek hebben vaak pas als die weg zijn, want eerder krijg ik hem dan echt niet in slaap :') En als hij vroeg slaapt wordt hij meestal vanzelf nog een keer dusdanig wakker dat hij niet meteen weer doorslaapt met een speen, maar echt een fles wil. Als hij laat naar bed gaat valt hij in slaap door de fles.

Ik ben meestal pas rond half 7/7 uur thuis als ik werk, dus wij eten ook laat. Stip krijgt dus ook iets eerder zn hapje. Maar de afgelopen twee dagen kwam het elke keer niet goed uit, waardoor hij weer even alleen flessen had.
  zaterdag 27 september 2014 @ 09:03:45 #18
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_144948775
S. is de nacht goed doorgekomen. Maar ze zit niet goed in haar vel. Maar zien nu duidelijk de reactie dus we hoeven haar geen koemelk meer te geven *O*

Ze eet rond 17:00 haar avond eten en de laaste fles om 19:00. En dan tussen 7 en 8 in de morgen weer.

Stip een half jaar *O* *O*
pi_144948862
Tegen 20 uur voeden en slapen en dan tussen 6-7 uur wakker is meestal het ritme hier.
Ik moet alleen nog leren eerder te gaan slapen om brakheid te voorkomen :')

Coco wat een lekker spekkie en die beentjes O+
Donderdag kan ik weer vergelijken ofde heren nog synchroon lopen :+

Nikki hoe is t met de snotneusjes?

Franny je had het kennelijk nodig je slaapje!
pi_144949083
T en S gaan rond 19:00 uur naar bed en slapen dan klokje rond tot 7:00 de volgende ochtend.

Dot geen idee of S veel op mij lijkt. In het begin was het heel duidelijk een kopie van mij, maar ik vind 'm wel wat veranderd. Ik zal eens kijken of ik mijn babyfoto's kan vinden. :)
Geef je stip al brood, als in echte stukjes brood met roomboter ofzo? Ik weet dat het mag maar ik durfde eigenlijk nog niet zo goed.

Bubsel fijn dat het een goede nacht was.

S heeft net een paar slokjes van mijn jus d'orange gedronken. Hij bleef maar 'vragen' om meer, maar eigenlijk is sinaasappel nog een no-go dus helaas voor S bleef het bij 2 slokjes.
pi_144949179
Yay halfverjaardag voor stip *O* gaat snel he?

Hier zou ik met kids rond 17 uur thuis kunnen zijn, maar ik haal ze pas op rond 17:30, omdat B nog een slaapje doet einde van de dag.
Hij wil inmiddels dus ook per se rond 18 uur een fles. Proberen er nog wat groente in te stoppen en halen hem even uit bed voor een papfles rond 22:30.
Het liefst zou ik hem dus om 18uur avondeten geven en papfles vlak voor hij naar bed gaat. Maar dat komt vanzelf :)

Broodeten kan gewoon hoor Nikki, hier heeft manlief hem gisteren aardig wat brood gevoerd en dat ging prima.
pi_144949296
Ik mis trouwens het zwangerzijn in de zin van:
Ik heb het weer koud!
Sjeetje, zo warm als ik het had en zo blij ik er mee was, is nu de kou weer ingetreden in mijn lichaam. Weet ineens weer wat koude voeten zijn en hoe een dubbel dekbed aanvoelt :D
pi_144949310
Iedereen bedankt voor de felicitaties gisteren.
Gisteren riep ik steeds, OH vorig jaar om deze tijd toen..... :')

Vandaag vieren we zijn verjaardag pas echt.

Bedankt allemaal en tot in het volgende topic, waar ik ook weer trouw zal mee lezen en proberen te posten :)
pi_144949442
Aaah Coco! Wat een leuke foto's. Dan wil ook wel snel een tweede baby. :)

Gefeliciteerd nog Ymme!

Wij eten hier als echte burgermannen om zes uur. Nadat M. naar bed is gaan de laptops weer open en werken we nog een paar uur. Ze slaapt van zeven tot kwart over zes. Mag van mij nog wel driekwartier langer, maar dat krijgen we ook niet als we haar later naar bed brengen.

Ik ben net pas wakker en ik lag er om half negen al in. O+
pi_144949802
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 08:44 schreef Dot. het volgende:

Amsel, herkenbaar idd :D Ik keek soms op mn ticker. Nu hou ik ook alleen maanden bij en vandaag is het precies 6 maanden! *O*
Gefeliciteerd!

En Ymme ook nog :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')