SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Systeemeisen
Processor (CPU): Intel from 2.2 GHz or equivalent AMD Family
RAM: minimum of 1.5 GB for Windows 2000/XP, 2 GB for Windows Vista / 7
Free hard disk space: At least 3.5 GB
Video Card: Shader Model 3.0 GeForce 6800GT with 256 MB of RAM / ATI X800 with 256 MB RAM, DirectX 9.0c
Sound Card: DirectX 9.0c compatible Internet connection speed: at least 128 Kbps.
Connection rate: 1024 Kbps or higher (for faster downloads)
Spelen!!!!
www.worldoftanks.eu
Speel op de EU server, en niet op de .com (Noord-Amerikaanse) server.
Handige links:
http://www.vbaddict.net/ Geweldige tool om al je battles/stats bij te houden.
http://www.noobmeter.com/ Die kennen we allemaal
http://mywotstats.com/ Zie boven
http://tank-compare.com/en/ Vergelijk tanks
http://www.maptactic.com/ Ideaal voor Clan Wars
http://www.wotinfo.net/en/camo-calculator Camo calculator
http://www.wotreplays.org/ Replays
Dit zijn toch wel dingen die je fatsoenlijk zou moeten kunnen schrijven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:17 schreef popolon het volgende:
Die AutoEquip mod en de Minimal Garage mod zijn beide geniaal.Mhhhh Ik gebruikte de batcaveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
quote:
Moet niks.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:11 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Dit zijn toch wel dingen die je fatsoenlijk zou moeten kunnen schrijven.
Deze houdt je CPU lekker rustig, die andere garages zijn vrij CPU heavy. Niet dat m'n i5 het niet aankan maar ik hou 't liever wat rustiger als 't kan.quote:
ik heb een i7 en toch houdt mijn laptop het spel niet bijquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Deze houdt je CPU lekker rustig, die andere garages zijn vrij CPU heavy. Niet dat m'n i5 het niet aankan maar ik hou 't liever wat rustiger als 't kan.
wn8 meters waren bugged kort na de 9.3 update.quote:Op zondag 28 september 2014 17:36 schreef nilssanders het volgende:
Okay dit is echt raar,ik kom net thuis van een weekend weg en ik zie dat ik "zogenaamd" heb gespeeld. Zelfs op de wot app
Iemand dit ook ooit meegemaakt?
Zelfs wotlabs geeft het aan
Sorry, had per ongeluk op de verkeerde account ingelogd.quote:Op zondag 28 september 2014 17:36 schreef nilssanders het volgende:
Okay dit is echt raar,ik kom net thuis van een weekend weg en ik zie dat ik "zogenaamd" heb gespeeld. Zelfs op de wot app
Iemand dit ook ooit meegemaakt?
Zelfs wotlabs geeft het aan
Met welke tank heb je dat en in wat voor games? Waarschijnlijk tegen hogere tiers? En schiet je wel op de weakpoints?quote:Op maandag 29 september 2014 21:06 schreef JagerJanssen het volgende:
Kan iemand mij kort vertellen wat een verstandige manier is om te beginnen voordat ik allerlei ervaring/gold ga uitgeven aan nutteloze dingen.
Ik verlies gevechten constant omdat ik de enemy z'n armor niet kan penetreren? Het enige wat ik na afloop krijg zijn beloningen omdat je (deels) hebt meegeholpen de ander te vernietigen. Soms raak je ze vol van achter en met de ander z'n tank is nagenoeg niets.
Beginner Sovjet tanks (ik heb nu de LTP en de AT1). Tiers zijn wss wel hoger en ik probeer zoveel mogelijk op de achterkant te schieten en anders vlak onder de turret.quote:Op maandag 29 september 2014 21:08 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Met welke tank heb je dat en in wat voor games? Waarschijnlijk tegen hogere tiers? En schiet je wel op de weakpoints?
Zo min mogelijk op de voorkant schieten. Vaak heb je succes tegen Duitse tanks door op de lower glacis te schieten. En de zijkant is ook handig, maar dan zo min mogelijk met een hoek (want dan ketst de shell af). Vaak wil het ook om op de voorwielen te schieten van schuin voor. Je detracked ze dan een je kan schade doen (en je krijgt punten als andere mensen schade doen aan een tank waar de tracks er van af liggen).quote:Op maandag 29 september 2014 21:11 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Beginner Sovjet tanks (ik heb nu de LTP en de AT1). Tiers zijn wss wel hoger en ik probeer zoveel mogelijk op de achterkant te schieten en anders vlak onder de turret.
Ja klopt, ondertussen wel bijna de 76mm op de AT1, geen idee of dat goed is maar lijkt al aardig meer dan dat 32mm'tje waarmee je begint. Maar als ik ontwikkel gaat dat van die gouden sterren af i.p.v. de zilveren sterren die ik in de matches krijg. Hoort dit zo te zijn?quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:28 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Probleem kan zijn dat je waarschijnlijk nog de eerste gun gebruikt. Maar probeer ook te kijken wat de zwakke plekken van bepaalde tanks kunnen zijn.
Tanks van 2 tiers hoger kunnen soms bijna onmogelijk te penentraten zijn als je tank nog geen goede gun heeft, dus pas daarvoor op.
Maak je geen zorgen dat je nu te veel experience/zilver uitgeeft (pas wel op voor gold, dat kost echt geld), straks zul je veel meer verdienen.
Zorg dat je tank de beste guns/engine etc krijgt en ga dan verder. Later zul je beter weten of je bepaalde modules nodig hebt of niet en dan kun je sommige dingen overslaan.
Dan heb je te weinig zilveren sterren. Er staat bij hoeveel je moet hebben. Spaar dat eerst op voordat je free experience gebruikt (dat heb je later veel harder nodig)quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:39 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Ja klopt, ondertussen wel bijna de 76mm op de AT1, geen idee of dat goed is maar lijkt al aardig meer dan dat 32mm'tje waarmee je begint. Maar als ik ontwikkel gaat dat van die gouden sterren af i.p.v. de zilveren sterren die ik in de matches krijg. Hoort dit zo te zijn?
Hoeveel zilveren sterren staat gelijk aan een gouden? Want ik earn per potje meer zilveren sterren dan dat ik er in totaal aan gouden heb.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:39 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Dan heb je te weinig zilveren sterren. Er staat bij hoeveel je moet hebben. Spaar dat eerst op voordat je free experience gebruikt (dat heb je later veel harder nodig)
Goud = vrije ervaring. Dit is ervaring voor modules die je op iedere tank uit kunt geven. Als je 1000 ervaring verdient in een potje, komt hier gratis 50 gratis vrije ervaring voor vrij.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:06 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Hoeveel zilveren sterren staat gelijk aan een gouden? Want ik earn per potje meer zilveren sterren dan dat ik er in totaal aan gouden heb.
Moet je alleen wel naar de juiste plek weten te kruipen toch? Echt snel lijken ze niet iig.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:08 schreef FreezePop het volgende:
Wat een machine is die Tortoise toch ook. 4k DPM? No biggie.
Zilveren sterren is experience voor een bepaalde tank.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:39 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Ja klopt, ondertussen wel bijna de 76mm op de AT1, geen idee of dat goed is maar lijkt al aardig meer dan dat 32mm'tje waarmee je begint. Maar als ik ontwikkel gaat dat van die gouden sterren af i.p.v. de zilveren sterren die ik in de matches krijg. Hoort dit zo te zijn?
Als je er eenmaal bent en heet gaat een beetje lekkee. Heb je zonder dat je het merk 2000 damage in je zak en dan ben je net bezig.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet je alleen wel naar de juiste plek weten te kruipen toch? Echt snel lijken ze niet iig.
Voor de T30 gaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:35 schreef vfmagna het volgende:
Mijn Hellcat is helemaal niet leuk meer! Wat nu?
T95?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:57 schreef vfmagna het volgende:
De damage scores zijn zeker leuk! Maar dan moet ik door die supertrage T28 Prot heen, die is nog trager dan de AT2, 8 en 7. De T25/2 is al super slomo t.o.v. de Hellcat. Weet je niets leukers?
Die 100mm is anders echt belachelijk. Waarom een 3001p oid hebben als je de KV-85 kunt hebben..quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:18 schreef muhahaha het volgende:
Vaarwel lieve kv1s. Je was een leuke heavy. Je vervanger is niks vergeleken bij jouw oude gloriedagen /pinkt een traantje weg.
Die heeft wel een hoge pen ja, zit momenteel op mn KV-85.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Die 100mm is anders echt belachelijk. Waarom een 3001p oid hebben als je de KV-85 kunt hebben..
Heb echter een tier 6 nodig voor strongholds. Dit leek mij een goede optie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:37 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Netjes.![]()
Persoonlijk zou ik de M6 niet houden, maar eerder de T29 (tier 7), maar vond m wel leuk om te spelen en is naar mijn mening ook ondergewaardeerd.
SU-76quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:28 schreef JagerJanssen het volgende:
Die duitse tanks zijn echt fijn in het begin. Weet niet hoe iedereen bij die Sovjet dingen komt maar sowieso zijn de kanonnen superieur aan die van andere landen.
Dat zal maar die SU-76 is niet echt wendbaar. Jij bedoelt zeker dat ge-upgrade kanon (57mm)? Zal het eens uitproberen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
SU-76
KV-2 en zo
Hoezo Duitse kanonnen superieur? :0
Mja, je moet 'm wel volledig upgraden, maar daarna kan je noobs crushenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:50 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Dat zal maar die SU-76 is niet echt wendbaar. Jij bedoelt zeker dat ge-upgrade kanon (57mm)? Zal het eens uitproberen.
Dat deed ik al. Maar zal het eens proberen, eerst nog even 3300 experience verzamelen. Maar welk kanon? De 57 of 76mm?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, je moet 'm wel volledig upgraden, maar daarna kan je noobs crushen
Is ook een TD he, dus gewoon achter een bosje staan en iedereen afknallen
Ff kijken of ik 'm nog heb (lang niet gespeeld). Ik zal een screenshotje posten als WoT klaar is met updatenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:52 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Dat deed ik al. Maar zal het eens proberen, eerst nog even 3300 experience verzamelen. Maar welk kanon? De 57 of 76mm?
Ah ok, alvast bedankt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ff kijken of ik 'm nog heb (lang niet gespeeld). Ik zal een screenshotje posten als WoT klaar is met updaten
De su85B was veel fijner. Vooral met dat tweede 85mm kanonquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, je moet 'm wel volledig upgraden, maar daarna kan je noobs crushen
Is ook een TD he, dus gewoon achter een bosje staan en iedereen afknallen
Gaat ook om de verhouding, hè. SU-85B is een tier hoger, dus tegenstanders hebben ook meer armor, doen meer dmg en zo.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:11 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
De su85B was veel fijner. Vooral met dat tweede 85mm kanon
Tjah, toen ik met de beta begon was er nog niet zoveel keus als nu.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:28 schreef JagerJanssen het volgende:
Die duitse tanks zijn echt fijn in het begin. Weet niet hoe iedereen bij die Sovjet dingen komt maar sowieso zijn de kanonnen superieur aan die van andere landen.
Top Russen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:11 schreef Photomorti het volgende:
23 losses achter elkaar elke keer top 3 damage wat een vieze tering russen met dit walgelijke MM systeem kk oplichterij.
Stop eens met zeiken man.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:12 schreef Photomorti het volgende:
Is wel weer even voldoende wot heb duidelijk iets teveel gewonnen afgelopen dagen krijg nu alleen maar troll MM ja die shit is niet rigged denk het ook wel na 18 losses achter elkaar yeah right puur toeval dat ik met tomaten speel en de vijand constant groen/blauw en zelfs paarse spelers krijgt.
Maja ik ben wel blauw volgens wotlabs ik dacht dat dat pas vanaf 2000 overall wn8 was? :S
[ afbeelding ]
Nee, er is een nieuwe 11 kleuren schaal die xvm tegenwoordig gebruikt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:12 schreef Photomorti het volgende:
Maja ik ben wel blauw volgens wotlabs ik dacht dat dat pas vanaf 2000 overall wn8 was? :S
[ afbeelding ]
Net zoals hier? GAM / [WoT #11] World of Tanks - Strongholdquote:
Met HE schietenquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:57 schreef muhahaha het volgende:
5 hits, geen dmg, schiet verdorie HE
wat is stock spelen toch saai
Ligt er aan wat voor rol je tank heeftquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Per uitzondering
Tier 6 schiet 104 ap niet op he.
Hoezo?quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor rol je tank heeft
Welke tank speel je eigenlijk?
Er zijn lights met weinig tot geen pen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo?
Geen light natuurlijk. Speel de VK 36.01 H zonder top gun, volgens mij die gun van zijn voorganger.
Ow blijkt dat ik wel AP schoot, verklaart wel waarom ik helemaal geen schade meer doe. Pen van 64... sorry hoor maar daarmee schiet je nog geen deuk in een pakje boter.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Er zijn lights met weinig tot geen pen.
Zo lang geleden dat ik die gespeeld heb dat ik de grind niet meer kan herinneren.
Zou toch zoveel mogelijk AP blijven schieten en dan tanks uitkiezen die je zeker kan raken.
Je schiet met de derp ipv de normale gun. Geen wonder dat je pen te kort komt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow blijkt dat ik wel AP schoot, verklaart wel waarom ik helemaal geen schade meer doe. Pen van 64... sorry hoor maar daarmee schiet je nog geen deuk in een pakje boter.
104 is van gold ammo.
54 is van HE meen ik.
Ik bedoelde meer dat ik dus geen Light tank speel, mijn rol is schade doen en dat lukt dus niet met deze gun.
Ja, schijnbaar had ik mijn ammo herindeling gemist bij het mounten van de nieuwe turret.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Je schiet met de derp ipv de normale gun. Geen wonder dat je pen te kort komt.
Maar ook de verkeerde gun.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, schijnbaar had ik mijn ammo herindeling gemist bij het mounten van de nieuwe turret.
Oops, meteen alles op iedereen missen.
VOor de VK 36.01 H? Nee, ik heb nu de stockgun en elke andere gun moet ik eerst researchen. Zit net te kijken in de techtree.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Maar ook de verkeerde gun.
Stock heb je al de 7,5 l/48 die veel beter is dan de 10,5 l/28.
Die derp is nutteloos op de 3601
Hebben ze m aangepast?quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
VOor de VK 36.01 H? Nee, ik heb nu de stockgun en elke andere gun moet ik eerst researchen. Zit net te kijken in de techtree.
pz4 ja, die heb ik veel gespeeld pre nerf.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Hebben ze m aangepast?
Dan heb ik deze echt te lang niet gespeeld
Zie het inderdaad.
- Als je vanaf de vk3001 komt heb je vele guns al
- Kom je vanaf de pz4 dan heb je alleen de derp
Ik heb pz4 nog gespeeld met de schmalturm en l/70quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
pz4 ja, die heb ik veel gespeeld pre nerf.
Ik wilde de vk toen hij nog een mdm wasquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik heb pz4 nog gespeeld met de schmalturm en l/70
vk3601 toen het nog een medium was
En terecht.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:01 schreef Photomorti het volgende:
heb even een test gedaan met de is6 , 20 potjes 4 x top tier.
Ik denk dat ik door de teamkills word genaaid door wargaming een soort van verborgen straf pool ofzo.
hmmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hopelijk doen ze aan cummulative bans.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:00 schreef Photomorti het volgende:
Friendly arty teamkilling zou juist moeten worden beloond
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:35 schreef muhahaha het volgende:
Ik zou ook wel 500 euro willen stukslaan in wot maar dat is zo zonde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |