quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:39 schreef wietparkiet het volgende:
alle brabanders zijn niet te vertrouwen smiecht
quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:39 schreef wietparkiet het volgende:
alle brabanders zijn niet te vertrouwen smiecht
quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:41 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn leven is nog flexibeler dan een Iphone 6
Hij is nu wel mooi verwerkt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik kwam klaar toen ik de ONZ SC jingle hoorde.
Goed moment.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:42 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kwam klaar toen Flips in het topic kwam posten
quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:42 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kwam klaar toen Flips in het topic kwam posten
Trijntje Oosterhuis bahquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat een talent hebben wij toch
Spring maar voor het Trijntjequote:Op vrijdag 26 september 2014 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sws je kind trijntje noemen
Ja aan giro 555quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Schele hoer die nog 2 ton moet betalen
Ik wil haar cockpit niet betredenquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zoon Conducteur zal dr wel op het goeie spoor krijgen
Ziet eruit als een NS wcquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil haar cockpit niet betreden
Gaan we grote bek krijgen ?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:01 schreef Flippiee het volgende:
Je bent zelf een stakker. Durf je wel PL?????
Verzacht de pijnquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Over halfuurtje wat drinken hier met vrienden.
Hoeist met de kat?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Over halfuurtje wat drinken hier met vrienden.
Krijgen? Die had ik al hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gaan we grote bek krijgen ?
ja ik durf ...
Woehoequote:Op vrijdag 26 september 2014 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik je mag anders had ik een TR gemaakt
Vandaag al wat leuks gedaan en morgen winkelen en en en en en en en en en. Dus dat.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog iets (leuks) gepland dit weekend?
Gister al wat leuks gedaan en ook gewinkeldquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaag al wat leuks gedaan en morgen winkelen en en en en en en en en en. Dus dat.
En jij?
Ah gezellig!quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gister al wat leuks gedaan en ook gewinkeldvandaag niets, morgen eventjes naar mien bruder, terug van vakantie en jarig geweest en standaard voetbal kijken
Dan wel.. maar anders.. familie neuh.. geen zak aan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah gezellig!Dan is het wel tof om langs te gaan.
Dat beweer ik nergens.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan wel.. maar anders.. familie neuh.. geen zak aan?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij mijn zus was zou ik je vaak bezoeken
Morgen ADO uit.quote:
Heereveen .. zal ook weer zwaar wordenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Morgen ADO uit.Weet niet. Ik werk toch dan hoef ik niet verplicht een rampzalige wedstrijd te bekijken.
En PSV?
Ajax voetbalt slecht dus dan maar AZquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
Je moet wel een verdomd goede reden hebben wil je voor AZ zijn ja
Heel dat apple en die hype die de fans eromheen creëren is gewoon kut. Met een telefoon moet je kunnen bellen meer niet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]leuke, al word ik wel moe van al die iphone6 plaatjes.. je wordt er echt dood meegegooid
Zo slecht voetballen en winnen, knap. Maar belangrijk aan het eind van het seizoen dat je die kut potjes ook wint.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax voetbalt slecht dus dan maar AZ
Heb het idee dat de fans zich al een tijd koest houden maar dat het nu heel hip en trendy is om er op te hatenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heel dat apple en die hype die de fans eromheen creëren is gewoon kut. Met een telefoon moet je kunnen bellen meer niet.
Ik vind het zorgwekkendquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo slecht voetballen en winnen, knap. Maar belangrijk aan het eind van het seizoen dat je die kut potjes ook wint.
Bij DWDD zaten er wel twee van die gastjes aan tafel die bijna gingen klaarkomen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb het idee dat de fans zich al een tijd koest houden maar dat het nu heel hip en trendy is om er op te haten
Altijd beter dan voor een sfeerloze aids club zijn zoals PSV.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
Je moet wel een verdomd goede reden hebben wil je voor AZ zijn ja
Oeeehquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Altijd beter dan voor een sfeerloze aids club zijn zoals PSV.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Altijd beter dan voor een sfeerloze aids club zijn zoals PSV.
Zeg het ze en vraag korting.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:15 schreef d4v1d het volgende:
Algemene voorwaarden van mijn rijschool vol met taal- en stijlfouten
Er is vast iemand met een voet-fetish die een kusje wil gevenquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:22 schreef Amarantha het volgende:
Na 5 uur lang nieuwe 'hoge' hakken aan te hebben gehad zijn mijn voeten echt dood nu
Teveel eerquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:23 schreef Ro-ald het volgende:
oh nu word het opeens een beetje leuk hier
Teenslippers verzachten de pijn ook welquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er is vast iemand met een voet-fetish die een kusje wil geven
Je hoeft je niet te schamen hoorquote:
Ik wil jouw pijn wel verzachtenquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Teenslippers verzachten de pijn ook wel
Nee.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:27 schreef Paul het volgende:
Poes niet in je bed maar onder je bed![]()
![]()
![]()
snap je hem
Haha en toenquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee. Net een tijdje met een laserlampje gespeeld met haar.
Jaquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:27 schreef Paul het volgende:
Poes niet in je bed maar onder je bed![]()
![]()
![]()
snap je hem
Ja hoorquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Amafijne verjaardag gehad?
Van een dode subsite ja.quote:
ACHTER DE SCHERMEN DITquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Van een dode subsite ja.
Of halfdood, dat verzacht de pijn.
alles flexquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja G sowieso G alles goed G? Met mij wel G. Ait G.
Waaromquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok dat was wel een beetje kansloos
Hahaha lagge heequote:Op zaterdag 27 september 2014 00:32 schreef Ro-ald het volgende:
Morgenavond chillen met mijn oude klasgenoten van de middelbare school
Radler is voor pussysquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Hahaha lagge heeRadler erbij enzo
Dit soort dingen vraag je maar achter de schermenquote:
Nicequote:Op zaterdag 27 september 2014 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hoorMet klein groepje gevierd
Drugs doe ik zelden. Meestal gewoon bier en wodka.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bier ookals je dan gaat stoer doen met drugs moet je ook gewoon meteen spuiten of basen
Haha ja idd, ken je al het spreekwoord: een paultje maken, moeje vragen aan d4v1dquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:34 schreef Ro-ald het volgende:
Paul kan zo bij het programma Syndroom of je zal het maar hebben.
Jij bent zo'n persoon die schrijft. Groetjes Paul en de kids en een poot van Banjer.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Haha ja idd, ken je al het spreekwoord: een paultje maken, moeje vragen aan d4v1d
kijk whatsappquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja met mij is ook alles goed [ afbeelding ]
kuttopic slotje.quote:
Doe es lief jegens je collegaquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
kuttopic slotje.
Graag gelijk een ban
gr gr
Paulquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oke allerliefste paul beste collega ooit dit dat alles
Mogguhquote:
Haten op Groningenquote:
Draadjesvleesquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Haten op Groningen
Geen berengal drinken
Mensen die geen draadjesvlees maken vandaag
Mensen die geen piemel door papier steken voor Flippiee
Watquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Haten op Groningen
Geen berengal drinken
Mensen die geen piemel door papier steken voor Flippiee![]()
Zon? Leugens!quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:11 schreef Monopoly het volgende:
Zo, huisje aan kant, stoofvlees in de pan met alle zooi. Deurtje open, geveegd alles weer chill.
Biertje erbij en in de zon zitten
Mensen die haten op Groningen moeten ze van de Martinitoren droppen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Haten op Groningen
Geen berengal drinken
Mensen die geen piemel door papier steken voor Flippiee
jawelquote:
Oké oké, iets met KPD, een anonieme user, een a4tje met een gat en flips' naam erop, en een piemel.quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oké oké, iets met KPD, een anonieme user, een a4tje met een gat en flips' naam erop, en een piemel.
Mono?quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup.
"anoniem trouwens", 't was wel redelijk snel bekend wie 't was.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat een talent hebben wij toch
quote:
Tja... wat doe je eraan. Zo mooi over treinen kunnen schrijven komt ook met gebreken.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als er één iemand is waar je het van kan verwachten..
Overdag een prima man, maar 's avonds een perverse proleet.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... wat doe je eraan. Zo mooi over treinen kunnen schrijven komt ook met gebreken.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Overdag een prima man, maar 's avonds een perverse proleet.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:14 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn chest heb ik gescheerd..
Nu jeukt het als de tering..
Weet je hoe sexy nu.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Da's een teken dat je dat niet moet doen
hee hoiquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:17 schreef Dientje12 het volgende:
Oh kut ik ben vergeten het gordijn dicht te doen
Je valt op roodborstjes?quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet je hoe sexy nu.
Kan niet stoppen met mezelf teasen.
Neequote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet je hoe sexy nu.
Kan niet stoppen met mezelf teasen.
Niemand?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:03 schreef BBQSausage het volgende:
Iemand al naar The Maze Runner geweest?
film is net 2 dagen uit hequote:Op zaterdag 27 september 2014 18:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niemand?
Vanavond maar 's kijken dan.
Nou ja goede...quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
jullie kunnen goede muziek gewoon niet waarderen
En hoe was de film?quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niemand?
Vanavond maar 's kijken dan.
Jawel hoor, beetje heel erg moe alleenquote:
Dan ga ik er heen. Thanks.quote:Op zondag 28 september 2014 00:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NiceeeeeeeeHeeft veel weg van The Hunger Games, maar zeker wel de moeite waard.
Ja lekker. Heerlijk dagje gewinkeld met mijn moederquote:Op zondag 28 september 2014 00:06 schreef Flippiee het volgende:
Jawel hoor, beetje heel erg moe alleendus was onderweg naar bed
Daar?
Meegedaan met de glamourday?quote:Op zondag 28 september 2014 00:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja lekker. Heerlijk dagje gewinkeld met mijn moederNu wel ontzettend moe.. en knettertje stoned. Zo mijn bed ook opzoeken denk ik
quote:Op zondag 28 september 2014 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ga ik er heen. Thanks.Ik twijfelde een beetje. En ach verbaast me niets meer dat films op divergent/hunger games/twilight lijken
Nee?quote:
Ah hij.quote:Op zondag 28 september 2014 00:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
D'r zit één acteur in die ik wat minder vind, da's Will Poulter - IMDb , mja. Je kan niet alles hebben.
En inderdaad, zulke verhalen doen het goed.
Blijkbaar hebben ze even gezocht naar boeken die een beetje overeenkomen met al goede bestaande films (in dit geval Hunger Games), en kwamen ze op The Maze Runner uit.
Oh haha naja ik heb ook niet veel gekochtquote:Op zondag 28 september 2014 00:10 schreef Flippiee het volgende:
Nee?Zonde, je had met de glamour 20% korting in zo een beetje alle bekende winkels waaronder H&M.
Ah dat scheelt. Als het maar leuk was, want winkelenquote:Op zondag 28 september 2014 00:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh haha naja ik heb ook niet veel gekocht
True, in the millers inderdaad wel een goede rol. Alleen nu heeft ie totaal het omgekeerde, en dat vind ik echt wel een groot minpunt.quote:Op zondag 28 september 2014 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee?Zonde, je had met de glamour 20% korting in zo een beetje alle bekende winkels waaronder H&M.
[..]
Ah hij.Ik vond hem in the millers wel grappig, dus ben benieuwd.
Dan kunnen we de komende jaren ons geluk niet op aangezien er nog meer van zulke boeken/films zijn.
Bedankt voor deze review. Ik twijfelde namelijk, maar nu niet meerquote:Op zondag 28 september 2014 00:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True, in the millers inderdaad wel een goede rol. Alleen nu heeft ie totaal het omgekeerde, en dat vind ik echt wel een groot minpunt.Maar goed. En inderdaad.
Da's sowieso wel mooi.
Geen dank.quote:Op zondag 28 september 2014 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bedankt voor deze review. Ik twijfelde namelijk, maar nu niet meer
Awhquote:Op zondag 28 september 2014 00:15 schreef Flippiee het volgende:
Maar goed ik ga jullie alweer verlaten. Ben gesloopt.Daaag jongelui
Jupquote:Op zondag 28 september 2014 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah dat scheelt. Als het maar leuk was, want winkelen
Slaap lekkerquote:Op zondag 28 september 2014 00:15 schreef Flippiee het volgende:
Maar goed ik ga jullie alweer verlaten. Ben gesloopt.Daaag jongelui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |