Wat is daar grappig aan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:23 schreef Warrick21 het volgende:
Het grappige is, sommigen weten dat niet eens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik weet het inderdaad ook niet. Kan zo uit m'n hoofd hoogstens de afschrijving per maand uitrekenen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:23 schreef Warrick21 het volgende:
Hier ga je ook de mist in... De arbeidskorting wordt ook aangepast, en het heeft ook effect op eventuele toeslagen. Voor de exacte berekening ben je dus een stukje ingewikkelder uit dan "keer 42%". Je zal met een netto-bruto-conversie moeten rekenen. De toeslagen, heffingen, bijtellingen en aftrekposten zijn ondertussen allemaal met elkaar verweven.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:50 schreef Fer het volgende:
Netto bijtelling: 4860¤
Belastingschijf 42%
Netto belasting: 2041,20
Afschrijving is dan ook natte vingerwerk zolang je de verkoopwaarde nog niet weet. Ik zou bedragen afschrijving in een dergelijk topic met een korreltje zout nemen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:55 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik probeerde pas dit topic maar kreeg weinig (zinnige) reacties:
PTA / TCO (Total Cost of Ownership) auto vergelijken
TS vergeet onderhoud en afschrijving, zo ben je onvolledig in je kostenpost.
Jij kennelijk ook nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:23 schreef Warrick21 het volgende:
Als TS bijvoorbeeld 46.500,- per jaar verdient klopt het vrij goed.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:59 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hier ga je ook de mist in... De arbeidskorting wordt ook aangepast, en het heeft ook effect op eventuele toeslagen. Voor de exacte berekening ben je dus een stukje ingewikkelder uit dan "keer 42%". Je zal met een netto-bruto-conversie moeten rekenen. De toeslagen, heffingen, bijtellingen en aftrekposten zijn ondertussen allemaal met elkaar verweven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |