Die voorste Zuid-Afrikaan ook niet echt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Latour heeft niet echt een mooie stijl.
Meintjes gelukkig wel.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:22 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die voorste Zuid-Afrikaan ook niet echt.
Denk het niet. Ze gebruiken nu alleen Flakemore (die het heel lang kan volhouden), Spokes en Clements op deze manier. Zolang ze Ewan, Power en Haig maar sparen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:31 schreef Mani89 het volgende:
Die Australiaantjes gaan zich helemaal opblazen.
In de tijd dat ze wel toptalenten hadden zag je ze ook nooit op het beloften WK. Ene Francisco Gutierrez ooit podium, maar de Valverdes en Contadors kwamen niet in het stuk voor als ze al meededen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Estevez eraf. Dat zegt wel veel over de staat van het Spaanse wielrennen, die wint in het lokale Spaanse circuit iedere koers.
Ja, maar wel makkelijk herkenbaar.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:28 schreef Chiappucci het volgende:
Spanje heeft echt lelijke shirts dit jaar.
Dit. Dat je het niet op tv uitzendt kan ik nog begrijpen, maar zorg dan iig voor een streampjequote:Op vrijdag 26 september 2014 17:08 schreef Zelva het volgende:
Waarom heeft de NOS hier geen stream van
Er is nota bene toch al voor betaald.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:08 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Dit. Dat je het niet op tv uitzendt kan ik nog begrijpen, maar zorg dan iig voor een streampje
Ze willen dit niet uitzenden zonder een uitgebreide voorbeschouwing en analyse tussendoor in de studio met een stotterende Dione, dus daarom dan maar geen stream.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:09 schreef Zelva het volgende:
[..]
Er is nota bene toch al voor betaald.
Ja.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:10 schreef Felagund het volgende:
Is dat Jose Been op de stream van het UCI kanaal?
Ah, gebruiken ze gewoon het Eurosport commentaar? Want die andere komt mij ook al bekend voor.quote:
Die andere is Phil Liggett.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, gebruiken ze gewoon het Eurosport commentaar? Want die andere komt mij ook al bekend voor.
Dat is Phil Liggett, die doet al sinds 1937 het commentaar.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, gebruiken ze gewoon het Eurosport commentaar? Want die andere komt mij ook al bekend voor.
ES zend dit niet uit.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kon even niet op zijn naam komen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is Phil Liggett, die doet al sinds 1937 het commentaar.
Maar ze gaan niet meer gokken op de sprint denk ik, gewoon hun man zo lanceren op de klim.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:13 schreef Mykonos het volgende:
Australië is gewoon te sterk in de breedte om het echt spannend te maken, ze controleren dit wel heel makkelijk
Vraag mij af of de Australiers dit zondag ook kunnen, dan wordt het een saai WK.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:13 schreef Mykonos het volgende:
Australië is gewoon te sterk in de breedte om het echt spannend te maken, ze controleren dit wel heel makkelijk
Nee hoor, Boonen gaat ze allemaal kloppen (volgens hemzelf).quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vraag mij af of de Australiers dit zondag ook kunnen, dan wordt het een saai WK.
't Is nou ook eenmaal een parcours voor treintjes bergop. Zeker die lange klim is perfect voor klimknechten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:13 schreef Mykonos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |