quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:10 schreef Harlekien het volgende:
Geschiedenis niet belangrijk vinden
Deze reactiequote:Op vrijdag 26 september 2014 16:12 schreef mokkiemok het volgende:
denk dat er maar 3 vakken belangrijk zijn![]()
wiskunde![]()
denken dat school zwaar is
Niet haten op c&m.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:18 schreef datismijnmening het volgende:
TS had geen Natuurkunde, scheikunde of Biologie
C&M pakketje
En dan geschiedenis een kutvak vinden
Geen enkel profiel is waardeloos, ligt er maar net aan wat je leuk vindt en waar je goed in bent.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meest waardeloze profiel man
C&M is een pretpakketquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen enkel profiel is waardeloos, ligt er maar net aan wat je leuk vindt en waar je goed in bent.
Je kent me overduidelijk niet. Ik weet hoe tablets of telefoons werken. Hardwarematig is het trouwens niet heel ingewikkeld, gewoon een glasplaat, lcd paneel, backlight, batterij en soc aan elkaar lijmen. De software kant vind ik interessanter.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:20 schreef A-mineur het volgende:
Alle argumenten in TS zijn OP geven exact aan waarom de hedendaagse jeugd verpest is. Wel allemaal een iPhone en tablet willen, maar geen flauw idee hoe zo'n ding nou in elkaar zit (zowel elektronisch, als software matig en alle processen die daarbij betrokken zijn). Dat heeft niets te maken met een bepaald vakpakket maar met algemene kennis van al die zaken bij elkaar...
Ik doelde op diepgang, niet op een glasplaatje met een backlight.. zo'n backlight zelf is ook nog een hele techniek apart, om nog maar niet te spreken over de processor.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:26 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Je kent me overduidelijk niet. Ik weet hoe tablets of telefoons werken. Hardwarematig is het trouwens niet heel ingewikkeld, gewoon een glasplaat, lcd paneel, backlight, batterij en soc aan elkaar lijmen. De software kant vind ik interessanter.
Algemene kennis ontwikkelen we zeker. Maar buiten school. En op bijvoorbeeld de universiteit.
De jeugd is trouwens totaal niet verpest, we leven gewoon onder een enorme werkdruk door de babyboomers die de kosten van hun luxe leventje op onze rekening zetten. Ik ben best benieuwd wat jij hebt bereikt in je leven dat je ons verpest durft te noemen.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:07 schreef NieuweNier het volgende:
hoe nederland was in de gouden eeuw, etc.
Heb je teveel in de quest gekeken? De ontwikkeling van zo'n LCD paneel met backlight zijn allemaal kleine evolutionaire stapjes gemaakt door duizenden mensen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:38 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ik doelde op diepgang, niet op een glasplaatje met een backlight.. zo'n backlight zelf is ook nog een hele techniek apart, om nog maar niet te spreken over de processor.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:10 schreef Harlekien het volgende:
Geschiedenis niet belangrijk vinden
Duidelijk sekssueel gefrustreerde beta student die het maar niet kan verteren dat er geen lekkere wijven bij hem op de opleiding zitten en buiten school niemand durft aan te spreken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:04 schreef NieuweNier het volgende:
Ik denk trouwens dat er een groot probleem is met de marketing van bèta studies en vakken.
Op de middelbare sloegen veel mensen de bèta vakken over omdat ze moeilijk zouden zijn. En vervolgens studeert iedereen psychologie
Mijn leven cirkelt niet om mijn studiekeuze heen. Ik heb meer vrienden van buiten mijn studie dan van mijn studie.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:26 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Duidelijk sekssueel gefrustreerde beta student die het maar niet kan verteren dat er geen lekkere wijven bij hem op de opleiding zitten en buiten school niemand durft aan te spreken.
Zozo. En wat studeert meneer dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:08 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Mijn leven cirkelt niet om mijn studiekeuze heen. Ik heb meer vrienden van buiten mijn studie dan van mijn studie.
Het stereotype klopt inderdaad. Je weet meteen wanneer je in de verkeerde zaal zit wanneer je naar de studenten kijkt.
2 bèta studies tegelijk. Dit jaar heb ik er nog eentje bij genomenquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:19 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
2 bèta studies tegelijk. Dit jaar heb ik er nog eentje bij genomen![]()
Her blijkt wel een beetje onmogelijk te zijn. Twee full time studies en ook nog veel werken. Echt mijn leven is een beetjeop het moment.
Ik ga volgende week nog meer tentamens hebben, en heb echt geen idee hoe ik in zo'n korte tijd allemaal moet leren. En dus ook werken.
Sommige punten heb je gelijk. Ik heb echt al 3 weken geen seks gehad omdat ik er geen tijd voor heb. Zowiezo leef ik als een kluizenaar sinds mijn studies begonnen zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:23 schreef MAHL het volgende:
[..]Het zou mij echt helemaal niets verbazen als jij irl een kansloze asperger bent die je leven probeert op te leuken door op een forum te verkondigen hoe een zwaar en druk leven jij hebt met twee studies, veel werken, veel reizen (binnenkort een trip naar New York jatoch!), en om dat te financieren maximaal bijlenen bij de duo.
Terwijl je in werkelijkheid een gefrustreerde informaticanerd bent zonder gezelschap en 0,0 aandacht van vrouwen. Tja, je moet het ergens compenseren he
Lezen ze soms mee hier?quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:31 schreef NieuweNier het volgende:
New York gaat ook niet door. Ze hebben een extra tentamen ingeroosterd waardoor ik geen vrij kan krijgen.
Maar Asperger heb je wel. Kassaquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:31 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Sommige punten heb je gelijk. Ik heb echt al 3 weken geen seks gehad omdat ik er geen tijd voor heb. Zowiezo leef ik als een kluizenaar sinds mijn studies begonnen zijn.![]()
New York gaat ook niet door. Ze hebben een extra tentamen ingeroosterd waardoor ik geen vrij kan krijgen.
Een nerd ben ik helaas niet. Was het maar zo. Dan had ik niet zoveel stress met school. En werd ik niet zo snel afgeleid. Eigenlijk lijkt me dat best praktisch
Neequote:Op vrijdag 26 september 2014 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar Asperger heb je wel. Kassa
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |