SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
0quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:22 schreef ThadCastle het volgende:
1 potje FUT gedaan, wie biedt minder?![]()
xavi is nog best goedkoopmisschien maar 1 oppikken. moet bruikbaar zijn met rennen wat niet zo belangrijk is.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jizzzzzzzzzzzzzzquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
Gelijk pakken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:24 schreef WezepAFCA het volgende:
Neymar oppikken voor 250k of nog ff wachtenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Speel je op PS? Want ik had er net 1 gekocht & verkocht voor 290kquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:24 schreef WezepAFCA het volgende:
Neymar oppikken voor 250k of nog ff wachten![]()
250K voor een wingert433 speelt helemaal niet fijn. 5@tb en 352 gaan het worden.
#FreeTrapz![]()
Sorry, we are currently experiencing high volumes of traffic on the FUT Web App. Please wait and try refreshing your browser in a few minutes.
Zelfde op de console.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schei uit man met je 3-5-2, volgens mij twee keer tegen gespeeld en die werden zo hard geraped dat het bloed zelfs uit de tenen kwam.![]()
Welke formatie heb jij het wel lastig tegen dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:26 schreef Kiid het volgende:
Schei uit man met je 3-5-2, volgens mij twee keer tegen gespeeld en die werden zo hard geraped dat het bloed zelfs uit de tenen kwam.![]()
![]()
352 park the bus, mooi een beetje op balbezit spelen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:26 schreef Kiid het volgende:
Schei uit man met je 3-5-2, volgens mij twee keer tegen gespeeld en die werden zo hard geraped dat het bloed zelfs uit de tenen kwam.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
3-5-2 is een mooie formatiequote:Op vrijdag 26 september 2014 15:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
352 park the bus, mooi een beetje op balbezit spelen.![]()
Ik speelde tegen 1 iemand met 5 verdedigers en ik deed een rage quit @ 3-0quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:28 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Welke formatie heb jij het wel lastig tegen dan?![]()
![]()
Ben wel weer klaar met FUT.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:22 schreef ThadCastle het volgende:
1 potje FUT gedaan, wie biedt minder?![]()
Ik ga voor 4-5-1 eerst. Geen idee waarom, was testen en de chem loopt iets beter voor wat ik in gedachten heb.
Aan de andere kant denk ik dat 5-3-2 dit keer wel populair zal worden. Aanvallen is zoveel makkelijker dan verdedigen in 15.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Misschien moet ik ook maar eens zo'n team maken. Anders ben ik voor de zwarte Pieten rellen al klaar met FUT.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik speelde tegen 1 iemand met 5 verdedigers en ik deed een rage quit @ 3-0![]()
Dan wil ik niet meer tegen je spelen hoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar eens zo'n team maken. Anders ben ik voor de zwarte Pieten rellen al klaar met FUT.![]()
![]()
![]()
epic smleno is epic
70k BIN is hij normaliter nuAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
De Gea of Hart?
en dat zonder chem links, begin namelijk bij mijn keeper en wil een BPL team maar Lloris, Courtois en Cech zijn me te duur.![]()
Best grappig: iedere minuut komt er wel een Monreal of Gibbs te goedkoop op de markt. Dus deze slimme jongen dacht: profiteren! Zoeken op Arsenal LB's onder de 1.7k, en gaan met die banaan. Sneller klikken dan een hele lading AB's is echter schier onmogelijk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dafuq.. dit heb jij weer hé.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:33 schreef Tim86 het volgende:
epic smleno is epic
[ afbeelding ]
70k BIN is hij normaliter nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:33 schreef Tim86 het volgende:
epic smleno is epic
[ afbeelding ]
70k BIN is hij normaliter nuNice
![]()
Lekker Tim maar ik heb je team nog niet gezien. Hophopquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:33 schreef Tim86 het volgende:
epic smleno is epic
[ afbeelding ]
70k BIN is hij normaliter nu![]()
En @kiidd de pro Fifaspeler van hier.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:26 schreef FCsuarez het volgende:
250K voor een wingert433 speelt helemaal niet fijn. 5@tb en 352 gaan het worden.
Dat ligt zo aan hoe iemand speelt en ook wel met wat voor team diegene speelt. Ik vind 433 juist lekker spelen, maar ik gooi ook niet als een idioot alles hoog voor het doel. Je kan het best lekker uitspelen met je buitenspelers. Tegen noobs zal je met elke formatie winnen en tegen de die hards is het altijd lastig...![]()
Tevez en Vela uit packopening. Verder heel veel condities
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Sickquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:33 schreef Tim86 het volgende:
epic smleno is epic
[ afbeelding ]
70k BIN is hij normaliter nu![]()
paupervraag : moet ik een ps4 kopen of zijn er volgens jullie nog voldoende mensen die gewoon nog die ouderwetse ps3 gebruiken om fifa15 te spelen ??
Twijfel een beetje
tx![]()
Trouwens 2 potjes gespeeld, 1 keer 4-1 gewonnen en 1 keer 4-1 verloren. beiden wel terecht. Vind het tot nu toe in ieder geval fijn spelen.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Na enkele potjes FUT vallen me toch 2 dingen op. Verdediging en Aanval is niet in balans, verdedigers reageren gewoon heel traag en er is helemaal geen hulp van CPU. Hierdoor loop je net als in PES 2009 van de aftrap in een keer tot de goal van de tegenstander. Ten 2e lijkt schieten soms echt op manual te staan, niet normaal hoeveel 100% kansen worden gemist.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lekker Tim maar ik heb je team nog niet gezien. Hophop
Alleen als investering niet helemaal ideaal met o.a. Pisvlek die nu echt op hun top zitten qua prijs, maar ach
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
De prijzen van heel veel silvers vallen mee.. en ze zijn nu enorm aan het dalen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan me niet voorstellen dat je ineens geen tegenstander kan vinden nee..als dat je enige reden zou zijn..quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:39 schreef fasemc het volgende:
paupervraag : moet ik een ps4 kopen of zijn er volgens jullie nog voldoende mensen die gewoon nog die ouderwetse ps3 gebruiken om fifa15 te spelen ??
Twijfel een beetje
txAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je kan beter Fifa voor de PC halen. Zoals je misschien wel weet is de PC veel beter dan welke console dan ook.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:39 schreef fasemc het volgende:
Twijfel een beetje
tx![]()
Bohhhhhhhhhquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen als investering niet helemaal ideaal met o.a. Pisvlek die nu echt op hun top zitten qua prijs, maar ach![]()
Ik speelde net tegen een 343 en kreeg echt alle hoeken van het veld te zien. Met geluk maar 3-0 verloren
Ik had een 433 opstelling maar dat speelt idd waardeloos.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen als investering niet helemaal ideaal met o.a. Pisvlek die nu echt op hun top zitten qua prijs, maar achnice man
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
die aftrap is idd even wennen, maar goed verdedigbaar.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:39 schreef BDIL het volgende:
Na enkele potjes FUT vallen me toch 2 dingen op. Verdediging en Aanval is niet in balans, verdedigers reageren gewoon heel traag en er is helemaal geen hulp van CPU. Hierdoor loop je net als in PES 2009 van de aftrap in een keer tot de goal van de tegenstander. Ten 2e lijkt schieten soms echt op manual te staan, niet normaal hoeveel 100% kansen worden gemist.
schieten heb ik het idee dat ze geprobeerd hebben het echter te laten lijken, soms schiet ie m echt huizenhoog over geen idee waar het aan ligt, maar lijkt m verkeerd te raken. maar zijn vaak ballen uit de draai van dan. als ie gewoon goed voor je voeten ligt gaat het 90% van de tijd redelijk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat is snel gegaan dan. Had je ook FIFA points gekocht?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen als investering niet helemaal ideaal met o.a. Pisvlek die nu echt op hun top zitten qua prijs, maar ach![]()
eensquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:39 schreef BDIL het volgende:
Na enkele potjes FUT vallen me toch 2 dingen op. Verdediging en Aanval is niet in balans, verdedigers reageren gewoon heel traag en er is helemaal geen hulp van CPU. Hierdoor loop je net als in PES 2009 van de aftrap in een keer tot de goal van de tegenstander. Ten 2e lijkt schieten soms echt op manual te staan, niet normaal hoeveel 100% kansen worden gemist.![]()
Had ik gisteren ook. Met de LM speelde hij naar binnen naar de LW en hij was er elke keer zo makkelijk door. Viel haast niet tegen te verdedigen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:42 schreef dion_v_k het volgende:
Ik speelde net tegen een 343 en kreeg echt alle hoeken van het veld te zien. Met geluk maar 3-0 verloren
Ik had een 433 opstelling maar dat speelt idd waardeloos.![]()
Wtf heb jij opeens een goed team danquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen als investering niet helemaal ideaal met o.a. Pisvlek die nu echt op hun top zitten qua prijs, maar achgisteren had je nog zo'n pauperteam
![]()
![]()
Uiteraard, anders was het wel erg magisch geweestquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is snel gegaan dan. Had je ook FIFA points gekocht?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hallo ,
ik heb fifa 15 gekocht en wou hem spelen, maar als ik hem opstart en een potje wil spelen laggt ales zo erg dat het niet te spelen valt , en dat terwijl mijn computer hem gewoon aan hoort te kunnen , alles is goed genoeg , ik snap niet waarom ik nu dus lag heb en mijn fifa niet kan spelen
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
alvast bedankt![]()
Nooit Fifa voor de PC kopen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:44 schreef jigggy het volgende:
hallo ,
ik heb fifa 15 gekocht en wou hem spelen, maar als ik hem opstart en een potje wil spelen laggt ales zo erg dat het niet te spelen valt , en dat terwijl mijn computer hem gewoon aan hoort te kunnen , alles is goed genoeg , ik snap niet waarom ik nu dus lag heb en mijn fifa niet kan spelen
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
alvast bedankt![]()
Vind je het langzaam gaan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
Dit was toch een slowchat? Geen vraagbaak.![]()
![]()
vanavond ook maar eens 20Eu er tegen aan gooien.
en moet nog een facebook aanmakenanders haal ik dat pauper manager pakket niet
#FreeTrapz![]()
huh?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:48 schreef FCsuarez het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij heeft Sjon het Share a squad dingetje niet goed begrepen. Enige wat ik kan bedenken dat het kan zijn..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jouw UI.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ook niet. Achievement ofzo?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ah dat kan wel. Bij xbox wordt dat gewoon op je gamertag feed gedropped.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:52 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij heeft Sjon het Share a squad dingetje niet goed begrepen. Enige wat ik kan bedenken dat het kan zijn..![]()
Dat zal het zijn. Dat sharen gaat gewoon in 't spel zelf, niks met FB voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:52 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij heeft Sjon het Share a squad dingetje niet goed begrepen. Enige wat ik kan bedenken dat het kan zijn..
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
kloptquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Dat sharen gaat gewoon in 't spel zelf, niks met FB voor zover ik weet.![]()
Haha dat zou wat zijn, dat je je console aan je Facebook zou moeten linken. Daar zit ik dus echt niet op te wachten.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ah dat kan wel. Bij xbox wordt dat gewoon op je gamertag feed gedropped.Gaat gewoon via het spel iddquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Dat sharen gaat gewoon in 't spel zelf, niks met FB voor zover ik weet.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En dan op je timeline posten: Tobi-wan heeft zes uur Fifa 15 gespeeld. Zijn laatste wedstrijd verloor hij 0-5.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha dat zou wat zijn, dat je je console aan je Facebook zou moeten linken. Daar zit ik dus echt niet op te wachten.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Waarom geld uitgeven aan een bedrijf dat zijn zaken ook nog is nooit op orde heeft.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:48 schreef FCsuarez het volgende:
Hele doel en het mooie van fut is toch ook om een team langzaam op te bouwen. Lijkt mij echt helemaal niks om naar 2 dagen al een team te hebben dat amper meer beter kan.
![]()
Ik heb wel een extra FB voor dat soort ellende. Momenteel kan je ook nog geen gameplay filmpjes uploaden op andere manieren dan FB bij PS geloof ik. Niet zo handig, maarja. Echt boeiend is het ook niet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha dat zou wat zijn, dat je je console aan je Facebook zou moeten linken. Daar zit ik dus echt niet op te wachten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
*voor het laatste online om 3:52quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En dan op je timeline posten: Tobi-wan heeft zes uur Fifa 15 gespeeld. Zijn laatste wedstrijd verloor hij 0-5.
Denk dat ze slim genoeg zijn om dat niet te doen.![]()
Zelfde hier, ik geef er 0 euro aan uit. Juist wel leuk om met mindere goden te ballen. En dan ook grappige teams samen te stellen met brons en zilver vooral.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:57 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Waarom geld uitgeven aan een bedrijf dat zijn zaken ook nog is nooit op orde heeft.
Hele doel en het mooie van fut is toch ook om een team langzaam op te bouwen. Lijkt mij echt helemaal niks om naar 2 dagen al een team te hebben dat amper meer beter kan.
USBquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb wel een extra FB voor dat soort ellende. Momenteel kan je ook nog geen gameplay filmpjes uploaden op andere manieren dan FB bij PS geloof ik. Niet zo handig, maarja. Echt boeiend is het ook niet.![]()
![]()
ik probeerde mijn squad te sharen, dus ik ram op die share knop. had ik facebook of twitter voor nodig. en zit nu idd niet te wachten om mijn hele tijdlijn vol te plempen met die shit.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb wel een extra FB voor dat soort ellende. Momenteel kan je ook nog geen gameplay filmpjes uploaden op andere manieren dan FB bij PS geloof ik. Niet zo handig, maarja. Echt boeiend is het ook niet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Eens.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:57 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Waarom geld uitgeven aan een bedrijf dat zijn zaken ook nog is nooit op orde heeft.
![]()
Begin met een Argentijns bronze squad, zitten nog leuke spelers tussen ookquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zelfde hier, ik geef er 0 euro aan uit. Juist wel leuk om met mindere goden te ballen. En dan ook grappige teams samen te stellen met brons en zilver vooral.![]()
![]()
Lees dan wat er staat en ram niet blind op die share knop. Je moet gewoon in je squad scherm je team via FIFA/EA delen met vrienden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik probeerde mijn squad te sharen, dus ik ram op die share knop. had ik facebook of twitter voor nodig. en zit nu idd niet te wachten om mijn hele tijdlijn vol te plempen met die shit.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij porno is dat ook zo vreemd. Wie gaat sharen welke porno hij net heeft zitten kijken?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
*voor het laatste online om 3:52
Denk dat ze slim genoeg zijn om dat niet te doen.
*SH keek zojuist Die-Hard Ball Busters 15
20 people like thisBaat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
het is duidelijk dat het leeg getrokken blik nog niet helemaal begrijpt waarom een aantal mensen er hier 20 euro aan points tegen aan hengelen in het begin.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Sjonquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lees dan wat er staat en ram niet blind op die share knop. Je moet gewoon in je squad scherm je team via FIFA/EA delen met vrienden.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja hopend om spelers waarmee je je cash kan terugverdienen incl. het spel, maar alsnog heb je dan al gelijk een team wat vrij goed is.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:00 schreef FCsuarez het volgende:
het is duidelijk dat het leeg getrokken blik nog niet helemaal begrijpt waarom een aantal mensen er hier 20 euro aan points tegen aan hengelen in het begin.![]()
Omdat het Ultimate Team heet en niet Ultimate kut spelersquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:57 schreef Matedeor het volgende:
[..]
![]()
Leg uit waarom je geld neerlegt om opgelicht te worden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:00 schreef FCsuarez het volgende:
het is duidelijk dat het leeg getrokken blik nog niet helemaal begrijpt waarom een aantal mensen er hier 20 euro aan points tegen aan hengelen in het begin.
ah ik vond het allemaal maar lastig. zelfde dat ik mijn squad perongeluk in concept had gemaakt. dan kan je m dus niet overzetten naar normale squad, WTF moet ik met die bende danquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lees dan wat er staat en ram niet blind op die share knop. Je moet gewoon in je squad scherm je team via FIFA/EA delen met vrienden.maar zal het vnvnd nog even proberen. neem niet weg dat ik nog steeds een FB aan moet maken om mijn geweldige goals met jullie te delen
#FreeTrapz![]()
En zo zit iedereen op FUT Real Madrid na te maken. Leuk man.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omdat het Ultimate Team heet en niet Ultimate kut spelers
ik heb geld genoeg maar speel met 2 discard squadsquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja hopend om spelers waarmee je je cash kan terugverdienen incl. het spel, maar alsnog heb je dan al gelijk een team wat vrij goed is.god mag weten waarom. maar ja mijn investeringen passen niet allemaal in t zelfde team
#FreeTrapz![]()
Vervelend inderdaad al die Real Madrid teams in UTquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En zo zit iedereen op FUT Real Madrid na te maken. Leuk man.![]()
![]()
Alsof ieder team dan exact hetzelfde eruitziet. Als je dit topic 2 maanden terug ook had gevolgd, had je beter geweten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En zo zit iedereen op FUT Real Madrid na te maken. Leuk man.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat kan wel gewoon. Als je eenmaal alle conceptspelers hebt vervangen voor spelers uit je club dan wordt het automatisch een normale squad.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ah ik vond het allemaal maar lastig. zelfde dat ik mijn squad perongeluk in concept had gemaakt. dan kan je m dus niet overzetten naar normale squad, WTF moet ik met die bende danmaar zal het vnvnd nog even proberen. neem niet weg dat ik nog steeds een FB aan moet maken om mijn geweldige goals met jullie te delen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij zat Harregarre hier lang voor ons.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof ieder team dan exact hetzelfde eruitziet. Als je dit topic 2 maanden terug ook had gevolgd, had je beter geweten.![]()
Het blijft een feit dat de huidige manier van FUT een hele grote cash cow is voor EA.
Het is natuurlijk van de gekke dat je zeg 20 euro moet uitgeven om een beetje een normaal team te kunnen opstellen. Of je moet 24/7 met handelen bezig zijn...
Ieder zijn ding hoor maar met andere games is dit anders![]()
![]()
Dan zou hij helemaal beter moeten weten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij zat Harregarre hier lang voor ons.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Natuurlijk niet maar het zijn wel vaak dezelfde combinaties. Zo heb je nu ook honderden die dezelfde hyperlink met Chikhaoui en Chermiti.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof ieder team dan exact hetzelfde eruitziet. Als je dit topic 2 maanden terug ook had gevolgd, had je beter geweten.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Haha, maar goed. Ik ben dan ook meer een oude H2H-er. Alleen speelt bijna iedereen nu FUT en stiekem vind ik 't ook wel leuk. Ben alleen ook een enorme Hollander en geef niet meer uit dan nodig.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan zou hij helemaal beter moeten weten.Haal meestal wel een redelijk leuk team na een tijdje.
Voorgaande jaren haalde ik dat met shirts traden en daarna IF maar dit jaar zijn de shirts niet zo veel meer waard aangezien je nu zoveel meer keuze hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Je kunt het ook gerust van nul opbouwen hoor, en dan ben je na een paar maanden best ver als je je best doet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:06 schreef mr-green het volgende:
Het blijft een feit dat de huidige manier van FUT een hele grote cash cow is voor EA.
Het is natuurlijk van de gekke dat je zeg 20 euro moet uitgeven om een beetje een normaal team te kunnen opstellen. Of je moet 24/7 met handelen bezig zijn...
Ieder zijn ding hoor maar met andere games is dit anders
En daar gaat het dan fout. Ik wil voor de kerst al een miljoen op z'n minst. Dus vandaar de éénmalige donatie van 20 euro. Gewoon ongeduld eigenlijk.
En voor anderen een verslaving die te vergelijken is met een gokverslaving. Gooien er meer dan 500 euro per jaar tegenaan.![]()
Ja, dat is dan weer niet geheel toevallig. Iedere skiller die Chikhaoui wil gebruiken gaat op zoek naar een acceptabele sterke link.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Natuurlijk niet maar het zijn wel vaak dezelfde combinaties. Zo heb je nu ook honderden die dezelfde hyperlink met Chikhaoui en Chermiti.
Ergens ben ik het ook wel met je eens hoor: de eerste weken FUT zijn misschien wel de leukste, waarin random (nonrare) golds die je uit armoede moet gebruiken ineens hele goede en bruikbare spelers blijken te zijn (of niet). Maar het is echt niet zo dat als iedereen straks veel coins heeft, je alleen maar dezelfde teams tegenkomt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Overigens niks tegen mensen die er 20 euro tegenaan gooien hoor. Dat moet iedereen zelf weten natuurlijk. Het is alleen jammer dat EA daarmee de nadruk zo op FUT legt en niks doet aan CM en H2H.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
niet als je dus nog een concept bank en reserves hebt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat kan wel gewoon. Als je eenmaal alle conceptspelers hebt vervangen voor spelers uit je club dan wordt het automatisch een normale squad.
#FreeTrapz![]()
Je hebt wel gelijk hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, dat is dan weer niet geheel toevallig. Iedere skiller die Chikhaoui wil gebruiken gaat op zoek naar een acceptabele sterke link.
Ergens ben ik het ook wel met je eens hoor: de eerste weken FUT zijn misschien wel de leukste, waarin random (nonrare) golds die je uit armoede moet gebruiken ineens hele goede en bruikbare spelers blijken te zijn (of niet). Maar het is echt niet zo dat als iedereen straks veel coins heeft, je alleen maar dezelfde teams tegenkomt.Maar eerste weken vind ik ook het leukst. Lekker rommelen met wat je hebt en dan spelers ontdekken die je later in je CM opppikt.
Deze manquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:57 schreef Matedeor het volgende:
[..]
![]()
![]()
Natuurlijk is het een giga cash cow. Dat zal niemand ontkennen. Het is een gamemode naast het normale spel en dat zit vol met premium items. Je kan het gratis en casual spelen, je kan no life traden, je kan er geld in steken en je kan gaan voor een mix van dit alles. Op alle manieren kan je met een prima team spelen, maar voor de een zal het wat langer duren dan voor de ander. Games met premium items zie je juist overal tegenwoordig, maar het is wel gewoon voor iedereen toegankelijk. Als je met Ronaldo wil spelen zonder veel tijd/geld in FUT te willen steken dan zal je je moeten richten op de andere onderdelen van FIFA.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:06 schreef mr-green het volgende:
Ieder zijn ding hoor maar met andere games is dit andersAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind daar geen reet aan. Ik vind winnen leuk en spelen met leuke spelers, niet met al die kut spelers die zogenaamd 'OP' zijn. De dag dat ik ga spelen met spelers ala Ibarbo/Benteke is de dag dat ik stop met FUTquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, dat is dan weer niet geheel toevallig. Iedere skiller die Chikhaoui wil gebruiken gaat op zoek naar een acceptabele sterke link.
Ergens ben ik het ook wel met je eens hoor: de eerste weken FUT zijn misschien wel de leukste, waarin random (nonrare) golds die je uit armoede moet gebruiken ineens hele goede en bruikbare spelers blijken te zijn (of niet). Maar het is echt niet zo dat als iedereen straks veel coins heeft, je alleen maar dezelfde teams tegenkomt.![]()
Helemaal mee eens en dat is juist het punt wat EA hiermee veroorzaakt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt het ook gerust van nul opbouwen hoor, en dan ben je na een paar maanden best ver als je je best doet.
En daar gaat het dan fout. Ik wil voor de kerst al een miljoen op z'n minst. Dus vandaar de éénmalige donatie van 20 euro. Gewoon ongeduld eigenlijk.
En voor anderen een verslaving die te vergelijken is met een gokverslaving. Gooien er meer dan 500 euro per jaar tegenaan.
Punt is wel dat ik geen andere spellen ken waarbij het kopen van items zo ''noodzakelijk'' aantrekkelijk wordt gemaakt.
Nogmaals: iedereen zijn ding.![]()
Ben trots op jequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De beste zijn vaak diegene die met mindere teams spelen. Heel raar maar daar verlies ik vaker van dan van de standaard teams met Bale, Ronaldo enzoquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zelfde hier, ik geef er 0 euro aan uit. Juist wel leuk om met mindere goden te ballen. En dan ook grappige teams samen te stellen met brons en zilver vooral.![]()
In FUT11 en 12 haalde ik ook veel winst met kits en badges. Nu kan dat denk ik nog wel maar er worden niet meer zoveel kits zomaar voor lage prijzen op gezet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Voorgaande jaren haalde ik dat met shirts traden en daarna IF maar dit jaar zijn de shirts niet zo veel meer waard aangezien je nu zoveel meer keuze hebt.![]()
Je komt moeilijk vaak dezelfde teams tegenover je. Let maar op over een aantal maanden zie je alleen maar van die standaard BBVA, BPL en Bundeliga teams tegen. Is altijd al zo geweest.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ergens ben ik het ook wel met je eens hoor: de eerste weken FUT zijn misschien wel de leukste, waarin random (nonrare) golds die je uit armoede moet gebruiken ineens hele goede en bruikbare spelers blijken te zijn (of niet). Maar het is echt niet zo dat als iedereen straks veel coins heeft, je alleen maar dezelfde teams tegenkomt.![]()
Aan de andere kant zijn die echt goede gouden spelers niet eens zo bizar goed. En in FUT telt snelheid nog meer dus ook met pauperspelers die 90+ pace zijn, kun je een duurder team inmaken. De vraag is alleen op welk moment de lol er dan vanaf is. Maar goed.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:12 schreef mr-green het volgende:
[..]
Helemaal mee eens en dat is juist het punt wat EA hiermee veroorzaakt.
Punt is wel dat ik geen andere spellen ken waarbij het kopen van items zo ''noodzakelijk'' aantrekkelijk wordt gemaakt.
Nogmaals: iedereen zijn ding.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De beste zijn vaak diegene die met mindere teams spelen. Heel raar maar daar verlies ik vaker van dan van de standaard teams met Bale, Ronaldo enzo![]()
Ik had het niet direct over Ibarbo en Benteke eigenlijk. Maar wel over een Hernanes, of Gibbs.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind daar geen reet aan. Ik vind winnen leuk en spelen met leuke spelers, niet met al die kut spelers die zogenaamd 'OP' zijn. De dag dat ik ga spelen met spelers ala Ibarbo/Benteke is de dag dat ik stop met FUTNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vroeger was early game traden zonder geld erin te stoppen wel makkelijker ja. Je had ook nog die 150 BIN-methode. Mensen die voor 200 bin badges van Celtic enzo erop gooiden. Die gingen in die tijd makkelijk voor 5k-10k.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In FUT11 en 12 haalde ik ook veel winst met kits en badges. Nu kan dat denk ik nog wel maar er worden niet meer zoveel kits zomaar voor lage prijzen op gezet.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Ook kutquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had het niet direct over Ibarbo en Benteke eigenlijk. Maar wel over een Hernanes, of Gibbs.![]()
Nee, maar serieus. Ik heb niet zoveel plezier met het spelen van dergelijke spelers. Sowieso vind ik het begin van Fifa UT altijd maar een beetje saai. Het spel met IF's vind ik toch het leukste om 1 of andere reden. Een speler die ik NIF nooit zou willen hebben zou ik als IF dan wel weer willen.quote:![]()
Rare vraag maar wat zijn dan de uitdagende spelers waar mensen orgineel mee zijn. Merendeel kiest met toch voor de "bekende" spelers op naam of voor de spelers met de meeste pace.quote:![]()
Dat was best wel makkelijk toen.. ook met formaties en posities. En die pik je niet zovaak meer goedkoop op.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vroeger was early game traden zonder geld erin te stoppen wel makkelijker ja. Je had ook nog die 150 BIN-methode. Mensen die voor 200 bin badges van Celtic enzo erop gooiden. Die gingen in die tijd makkelijk voor 5k-10k.![]()
kan totaal niet fifa'en want daar maak ik te weinig uren voor en misbruik ik de bende te kort. wil gewoon lekker een potje passen combineren en leuk voetballen. als een tegenstander dat ook doet stuur ik hem een bericht met gg iets met socialiteit zouden meer mensen moeten doen. ipv kickoff glitchen crossen en weet ik veel wat nog meer.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De beste zijn vaak diegene die met mindere teams spelen. Heel raar maar daar verlies ik vaker van dan van de standaard teams met Bale, Ronaldo enzo
uit eindelijk speel ik dit spel voor mijn plezier en niet alleen maar om de tegenstander het leven zuur te maken door alle filmpjes te kijken, de FUT community is verrot als je het zo bekijkt.
en toch gooi ik er 20 euro tegen aan, alleen om het feit dat van de centen die ik vorig jaar verdiend heb aan FUT dit jaar mijn halve PS4 kon kopen. en alleen daarom. niet om EA beter te maken of wat dan ook, gewoon puur uit eigen belang.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat heb ik met het merendeel te maken? Ik speel toch Ultimate Team? Wat kan mij het rotten wat anderen voor teams hebben. Sowieso is dat nog altijd leuker dan het eeuwig Real Madrid vs. Real Madrid op H2Hquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:18 schreef vanpers het volgende:
[..]
Rare vraag maar wat zijn dan de uitdagende spelers waar mensen orgineel mee zijn. Merendeel kiest met toch voor de "bekende" spelers op naam of voor de spelers met de meeste pace.![]()
Dat is ook wel logisch. Die IF's zijn altijd wel OP. Een IF van 78 is vaak beter dan een vergelijkbare andere NIF-speler met 85+. Moet ook wel, dat is voor EA de manier om te blijven cashen na een paar weken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, maar serieus. Ik heb niet zoveel plezier met het spelen van dergelijke spelers. Sowieso vind ik het begin van Fifa UT altijd maar een beetje saai. Het spel met IF's vind ik toch het leukste om 1 of andere reden. Een speler die ik NIF nooit zou willen hebben zou ik als IF dan wel weer willen.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Ik had Hernanes in FUT14 in mijn eerste squad, en heb hem het hele jaar laten staan (met uiteindelijk alleen maar TOTS' en IF's eromheen). Terwijl ik hem uit armoede had: als ik in de beginfase meer coins had gehad, had ik direct een andere speler voor zijn positie gekocht. Ik vind dat juist wel mooi ja.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, maar serieus. Ik heb niet zoveel plezier met het spelen van dergelijke spelers. Sowieso vind ik het begin van Fifa UT altijd maar een beetje saai. Het spel met IF's vind ik toch het leukste om 1 of andere reden. Een speler die ik NIF nooit zou willen hebben zou ik als IF dan wel weer willen.
Die IF's zijn leuk, maar soms merk ik niet eens het verschil tussen een IF en een NIF...dat vind ik echt jammer aan de volgende fase van het spel.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij stelt een vraag, je geeft er geen antwoord op. Noem eens spelers op, i.p.v. af te reageren op het feit dat hij er weinig variatie in vindt zitten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat heb ik met het merendeel te maken? Ik speel toch Ultimate Team? Wat kan mij het rotten wat anderen voor teams hebben. Sowieso is dat nog altijd leuker dan het eeuwig Real Madrid vs. Real Madrid op H2H![]()
Ik ook niet, maar toch geeft het een beter gevoel als ze een zwarte kaart hebben. Stukje positieve discriminatie, denk ikquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had Hernanes in FUT14 in mijn eerste squad, en heb hem het hele jaar laten staan (met uiteindelijk alleen maar TOTS' en IF's eromheen). Terwijl ik hem uit armoede had: als ik meer coins had gehad, had ik direct een andere speler voor zijn positie gekocht. Ik vind dat juist wel mooi ja.
Die IF's zijn leuk, maar soms merk ik niet eens het verschil tussen een IF en een NIF...dat vind ik echt jammer aan de volgende fase van het spel.![]()
Er posten al de hele week mensen dat Tevez zo fijn speelt. Dit zou je dus best een repost mogen noemenquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:20 schreef wieisboos het volgende:
weer een held op CAM
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Deze manquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Deze manheeft denk ik ook gewoon Fifa 15 gekocht?
zegt ja en gaat nu even met Inter een pakkie uitdelen
![]()
Ben het helemaal met je eens hoor, daar heb je niks mee te maken. Maar vraag me dan af hoe jou ideale UT er uit ziet. Zoals ik hierboven lees dus met IF spelers die je anders niet zo snel zou gebruiken?quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat heb ik met het merendeel te maken? Ik speel toch Ultimate Team? Wat kan mij het rotten wat anderen voor teams hebben. Sowieso is dat nog altijd leuker dan het eeuwig Real Madrid vs. Real Madrid op H2H![]()
Ga jij nou ook al voor mij bepalen wat en hoe ik moet reageren?quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:21 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hij stelt een vraag, je geeft er geen antwoord op. Noem eens spelers op, i.p.v. af te reageren op het feit dat hij er weinig variatie in vindt zitten.![]()
![]()
Autismequote:Op vrijdag 26 september 2014 16:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar toch geeft het een beter gevoel als ze een zwarte kaart hebben. Stukje positieve discriminatie, denk ik![]()
Ja, het maakt je team wat specialer. Nadeel is wel vaak dat tegenstanders net iets meer moeite doen om van je te winnen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar toch geeft het een beter gevoel als ze een zwarte kaart hebben. Stukje positieve discriminatie, denk ikNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee helemaal niet, maar als je niet eens open staat op vragen in te gaan van nieuwelingen of mensen die af en toe meeposten..quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ga jij nou ook al voor mij bepalen wat en hoe ik moet reageren?![]()
Hij is HulkHeld hoor, pas op.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ga jij nou ook al voor mij bepalen wat en hoe ik moet reageren?![]()
Iemand hier met een Xbox 360 en FIFA 15 die een account heeft zonder die voucher van 15 gratis packs? Kreeg van Mediamarkt bij mijn FIFA 15 voor PS4 naast de voucher voor de PS4 ook een voor de Xbox 360.
Denk niet dat de voucher voor de Xbox One werkt want er staat 'Xbox 360' op.![]()
Er is geen 'ideale UT', anders zou iedereen 1 team maken en daar het hele jaar mee spelen. De spelers veranderen constant met IF's/MOTM's/TOTY's/TOTS en dat maakt UT leuk. Dus ik kan nu niet zeggen hoe mijn UT eruit ziet want die kan er over 4 weken weer anders uit zien en dat maakt juist dat ik het een heel jaar kan spelen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:22 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens hoor, daar heb je niks mee te maken. Maar vraag me dan af hoe jou ideale UT er uit ziet. Zoals ik hierboven lees dus met IF spelers die je anders niet zo snel zou gebruiken?![]()
Lees trouwens zo goed als alles door de week, in het weekend niet. Maar je krijgt hier pas respect als je ook mee post en zoiets moet je opbouwen. Geen problemen mee. Begrijp ook wel dat ze moe worden van mensen die hier 1 keer in de week hun vragen komen stellen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:22 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, maar als je niet eens open staat op vragen in te gaan van nieuwelingen of mensen die af en toe meeposten..
Dus ergens begrijp ik zijn reactie wel maar had ik op iets uitnodigenders gehoopt.![]()
zegt de man die een vraag stelt maar wanneer er inhoudelijk op gereageerd word gewoon door gaat met onzin blaten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:22 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, maar als je niet eens open staat op vragen in te gaan van nieuwelingen of mensen die af en toe meeposten..Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb ik nooit moeite mee, POTSquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, het maakt je team wat specialer. Nadeel is wel vaak dat tegenstanders net iets meer moeite doen om van je te winnen.![]()
![]()
Vragen stellen mag altijd johquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:25 schreef vanpers het volgende:
[..]
Lees trouwens zo goed als alles door de week, in het weekend niet. Maar je krijgt hier pas respect als je ook mee post en zoiets moet je opbouwen. Geen problemen mee. Begrijp ook wel dat ze moe worden van mensen die hier 1 keer in de week hun vragen komen stellen.
Dus ergens begrijp ik zijn reactie wel maar had ik op iets uitnodigenders gehoopt.Maar wat ik al schreef, ieder vult op zijn eigen manier het spel FUT in.
![]()
dit soort posts kunnen van mij alleen maar deze reactie krijgenquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:25 schreef vanpers het volgende:
[..]
Lees trouwens zo goed als alles door de week, in het weekend niet. Maar je krijgt hier pas respect als je ook mee post en zoiets moet je opbouwen. Geen problemen mee. Begrijp ook wel dat ze moe worden van mensen die hier 1 keer in de week hun vragen komen stellen.
Dus ergens begrijp ik zijn reactie wel maar had ik op iets uitnodigenders gehoopt.
#FreeTrapz![]()
En het omgegooide chemsysteem.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:26 schreef Kiid het volgende:
Al heeft EA wel veel van de creativiteit vermoord de laatste 2/3 jaar met al die extra links
PSN: DePresident_![]()
De meeste zitten hier alleen maar achter die console vastgeplakt. Vraag me ook wel eens af of zij verder een sociaal leven hebben. Alle vragen die je stelt worden als 'debiel' weggezet. Maargoed, het zij zo.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:25 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dus ergens begrijp ik zijn reactie wel maar had ik op iets uitnodigenders gehoopt.![]()
iddquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:26 schreef Kiid het volgende:
Al heeft EA wel veel van de creativiteit vermoord de laatste 2/3 jaar met al die extra linksen dan ook nog doen wat DePresident zegt ^^
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Stel ik een vraag? Waar heb je gezien dat ik een vraag stel en vervolgens geen bedankje uit naar degene die daarop antwoord geeft?quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zegt de man die een vraag stelt maar wanneer er inhoudelijk op gereageerd word gewoon door gaat met onzin blaten.![]()
En internetporno. Maar dat is doorgaans, inclusief voorselectie van de flimpjes een half uur gemiddeld.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
De meeste zitten hier alleen maar achter die console vastgeplakt. Vraag me ook wel eens af of zij verder een sociaal leven hebben. Alle vragen die je stelt worden als 'debiel' weggezet. Maargoed, het zij zo.![]()
Iets fijner dan je eerste reactie en begrijp je antwoord. Zo is het ook, zelf ben ik een drama in handelen en heb ook weinig zin daar heel veel tijd in te steken. Kies mede daarom vaak voor de spelers die de kans op winst vergroten, in mijn budget passen of waar ik in het echte leven een lichte voorkeur voor heb. Krijg daarom helaas vaak een standaard team terwijl ik dit eigenlijk helemaal niet wil.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er is geen 'ideale UT', anders zou iedereen 1 team maken en daar het hele jaar mee spelen. De spelers veranderen constant met IF's/MOTM's/TOTY's/TOTS en dat maakt UT leuk. Dus ik kan nu niet zeggen hoe mijn UT eruit ziet want die kan er over 4 weken weer anders uit zien en dat maakt juist dat ik het een heel jaar kan spelen.
Vandaar ook dat ik je vroeg hoe jij er over dacht.![]()
Waarschijnlijk kijkt hij naar negerinnen met dikke billen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En internetporno. Maar dat is doorgaans, inclusief voorselectie van de flimpjes een half uur gemiddeld.![]()
Gewoon al je coins in goedkope IF's steken. Als Maher bijvoorbeeld. Voor 10K op te pikken, dat is bijna zijn discard waarde. Wordt vanzelf zeldzamer en dus duurder. Het lijkt moeilijker dan het is.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:28 schreef vanpers het volgende:
[..]
Iets fijner dan je eerste reactie en begrijp je antwoord. Zo is het ook, zelf ben ik een drama in handelen en heb ook weinig zin daar heel veel tijd in te steken. Kies mede daarom vaak voor de spelers die de kans op winst vergroten, in mijn budget passen of waar ik in het echte leven een lichte voorkeur voor heb. Krijg daarom helaas vaak een standaard team terwijl ik dit eigenlijk helemaal niet wil.
Vandaar ook dat ik je vroeg hoe jij er over dacht.![]()
Daarbij is het ook zo dat ik er mijn pas gestorte salaris op durf te wedden dat als ik nu de PS4 zou aanzetten en H2H ga spelen dat ik gelijk tegen Real Madrid moet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:28 schreef vanpers het volgende:
[..]
Iets fijner dan je eerste reactie en begrijp je antwoord. Zo is het ook, zelf ben ik een drama in handelen en heb ook weinig zin daar heel veel tijd in te steken. Kies mede daarom vaak voor de spelers die de kans op winst vergroten, in mijn budget passen of waar ik in het echte leven een lichte voorkeur voor heb. Krijg daarom helaas vaak een standaard team terwijl ik dit eigenlijk helemaal niet wil.
Vandaar ook dat ik je vroeg hoe jij er over dacht.
Je hebt nu misschien wel vaak BPL teams, BBVA teams, Serie A teams of alleen maar snelle spelers zoals je zei, maar deze teams verschillen altijd wel wat van elkaar en zo speel je nooit/heel zelden tegen dezelfde teams. H2H is de hele tijd Madrid tegen Madrid en al helemaal als je straks in divisie 1 zit.![]()
Met gewone vragen is niets mis. Erger: mensen die hier nooit komen, maar vervolgens wel even komen laten zien dat ze een Ibra uit een pack halen. Even proberen de anderen jaloers komen makenquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:25 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dus ergens begrijp ik zijn reactie wel maar had ik op iets uitnodigenders gehoopt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:27 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Stel ik een vraag? Waar heb je gezien dat ik een vraag stel en vervolgens geen bedankje uit naar degene die daarop antwoord geeft?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:57 schreef Matedeor het volgende:
[..]
maar jij had het druk met blaten dat we achter een console geplakt zitten en je vragen met debiel wegzettenquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en toch gooi ik er 20 euro tegen aan, alleen om het feit dat van de centen die ik vorig jaar verdiend heb aan FUT dit jaar mijn halve PS4 kon kopen. en alleen daarom. niet om EA beter te maken of wat dan ook, gewoon puur uit eigen belang.wil ter vergelijking wel even de matchprofits vergelijken
'met je gebrek aan sociaal leven
#FreeTrapz![]()
A; die mensen die hier komen om ons te vertellen dat we een kut leven hebbenquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kijkt hij naar negerinnen met dikke billen.![]()
![]()
Doequote:Op vrijdag 26 september 2014 16:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[..]
[..]
maar jij had het druk met blaten dat we achter een console geplakt zitten en je vragen met debiel wegzettenwil ter vergelijking wel even de matchprofits vergelijken
![]()
Als jij met Barca of ManU gaat dan is dat ook logisch...quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarbij is het ook zo dat ik er mijn pas gestorte salaris op durf te wedden dat als ik nu de PS4 zou aanzetten en H2H ga spelen dat ik gelijk tegen Real Madrid moet.![]()
Speel al jaren FIFA, maar nog nooit aan FUT begonnen.. Echt zo leuk ?Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Ja man, zijn dat vragen van mij? Wat ben jij nou weer voor een mongooltje danquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[..]
[..]
maar jij had het druk met blaten dat we achter een console geplakt zitten en je vragen met debiel wegzettenwil ter vergelijking wel even de matchprofits vergelijken
![]()
![]()
Natuurlijk zijn vragen goed. Iedereen heeft hier aan het begin vragen gesteld. Het lijkt ook best een ingewikkelde materie als je er mee begint.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met gewone vragen is niets mis. Erger: mensen die hier nooit komen, maar vervolgens wel even komen laten zien dat ze een Ibra uit een pack halen. Even proberen de anderen jaloers komen maken![]()
Beetje triest inderdaad. Alleen omdat een voetbalspelletje spelen. Dus mensen die een andere hobby hebben die niet virtueel is zijn niet triest?quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
A; die mensen die hier komen om ons te vertellen dat we een kut leven hebben
Dan ga ik nu meteen mijn modeltreinen van zolder halen![]()
Waag een poging, en ondervind het zelf. De vraag hier stellen is hem beantwoorden: het zit hier vol met FUT-fansquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:32 schreef satecl het volgende:
Speel al jaren FIFA, maar nog nooit aan FUT begonnen.. Echt zo leuk ?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
We kunnen er niet over ophouden er over te posten. Het heeft dus wel zijn charmequote:Op vrijdag 26 september 2014 16:32 schreef satecl het volgende:
Speel al jaren FIFA, maar nog nooit aan FUT begonnen.. Echt zo leuk ?![]()
Vriend,quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier is mijn deel alle 6K's incl 4K bonusnu maar wachten tot onze sociale man ze gat posten.
Ik heb FIFA 15 nog niet in huis, je zit dus sowieso boven mijn inkomsten. Ga nou maar weer verder met de bink hier uit te hangen en foute conclusies te trekken.
Je zal het vast ver schoppen in het leven![]()
![]()
Ik heb 25k geloof ik, maar speel wel al vanaf dinsdagquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier is mijn deel alle 6K's incl 4K bonusnu maar wachten tot onze sociale man ze gat posten.
![]()
![]()
Toen ik niet FUT speelde was ik met een vrouw. Elk weekend naar schoonfamilie enzo. Is ook niet alles. Eigenlijk vind ik jullie gezelliger dan die luiquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Beetje triest inderdaad. Alleen omdat een voetbalspelletje spelen. Dus mensen die een andere hobby hebben die niet virtueel is zijn niet triest?
Dan ga ik nu meteen mijn modeltreinen van zolder halen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Vriend,
Ik heb FIFA 15 nog niet in huis, je zit dus sowieso boven mijn inkomsten. Ga nou maar weer verder met de bink hier uit te hangen en foute conclusies te trekken.
Je zal het vast ver schoppen in het leven
Oke nou doei.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Schoonfamilie sowiesoquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toen ik niet FUT speelde was ik met een vrouw. Elk weekend naar schoonfamilie enzo. Is ook niet alles. Eigenlijk vind ik jullie gezelliger dan die lui![]()
![]()
Haha niet groen worden hequote:Op vrijdag 26 september 2014 16:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Vriend,
Je zal het vast ver schoppen in het leven![]()
Niet liegen. Ik kan me herinneren dat je beweerde dat je schoonpa best een toffe peer was. Dat vrouwmensch daarentegen...quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toen ik niet FUT speelde was ik met een vrouw. Elk weekend naar schoonfamilie enzo. Is ook niet alles. Eigenlijk vind ik jullie gezelliger dan die lui
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
5 pagina's met een discussie over 20 euro er tegen aan gooienZal maar niet vertellem voor hoeveel euro ik points heb gekocht dan anders worden er een paar helemaal gek
![]()
Vertel. Er staat nu iemand achter me die me gaat proberen in toom te houden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:36 schreef WezepAFCA het volgende:
5 pagina's met een discussie over 20 euro er tegen aan gooienZal maar niet vertellem voor hoeveel euro ik points heb gekocht dan anders worden er een paar helemaal gek
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:36 schreef WezepAFCA het volgende:
Ja, maar als je alleen op je zolderkamer zit, heb je veel knaken over natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:36 schreef WezepAFCA het volgende:
Teveel mensen met een reactie om iemand te quoten.
Kidd, ik denk dat de meeste mensen wel voor Real kiezen ja maar als je zelf met een eredivisie team speelt krijg je toch ook altijd een vergelijkbare tegenstander. (toch?)
FCsuarez ik snap allemaal wel hoe het werkt, zoals jullie altijd zeggen, wie heeft er nu weer een blik open getrokken. Maar het is wel heel makkelijk om iedereen over 1 kam te scheren.
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, maar als je alleen op je zolderkamer zit, heb je veel knaken over natuurlijk.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Vriend,
Je zal het vast ver schoppen in het levenwaarom kom je dan überhaupt hier in het topic, moest je een van je bilbuddies bijstaan
![]()
en ik kan hier de bink uit hangen terwijl ik achter mijn console zit geplakt, dan schop ik het ver in het leven ja toch, zo is t natuurlijk wel. Oke en nu weer buiten gaan spelen he. lekker sociaal doen
#FreeTrapz![]()
Divisie 1 zal vast vol zitten met spelers die met 2/3 sterren teams spelenquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:37 schreef vanpers het volgende:
Kidd, ik denk dat de meeste mensen wel voor Real kiezen ja maar als je zelf met een eredivisie team speelt krijg je toch ook altijd een vergelijkbare tegenstander. (toch?)
FCsuarez ik snap allemaal wel hoe het werkt, zoals jullie altijd zeggen, wie heeft er nu weer een blik open getrokken. Maar het is wel heel makkelijk om iedereen over 1 kam te scheren.
![]()
![]()
We nemen graag de plaats in voor je vrouw en schoonfamilie.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toen ik niet FUT speelde was ik met een vrouw. Elk weekend naar schoonfamilie enzo. Is ook niet alles. Eigenlijk vind ik jullie gezelliger dan die lui![]()
Sjon helpt je zelfs beslissen over je kozijnen![]()
![]()
Eigenlijk waren het allebei best aardige mensen. Maar echt 100% op mijn gemak: dat dan ook weer niet. Alleen de geboorte van haar neem ik hun kwalijk. Verder geen klachten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet liegen. Ik kan me herinneren dat je beweerde dat je schoonpa best een toffe peer was. Dat vrouwmensch daarentegen...![]()
Spelers die alle filmpjes snel doorklikken en niet ellen lang gaan tijdrekken zijn echt chil ja. Stuur ik ook vaak een berichtje. Gewoon lekker een potje fifa'n zonder poespas.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan totaal niet fifa'en want daar maak ik te weinig uren voor en misbruik ik de bende te kort. wil gewoon lekker een potje passen combineren en leuk voetballen. als een tegenstander dat ook doet stuur ik hem een bericht met gg iets met socialiteit zouden meer mensen moeten doen. ipv kickoff glitchen crossen en weet ik veel wat nog meer.
uit eindelijk speel ik dit spel voor mijn plezier en niet alleen maar om de tegenstander het leven zuur te maken door alle filmpjes te kijken, de FUT community is verrot als je het zo bekijkt.
en toch gooi ik er 20 euro tegen aan, alleen om het feit dat van de centen die ik vorig jaar verdiend heb aan FUT dit jaar mijn halve PS4 kon kopen. en alleen daarom. niet om EA beter te maken of wat dan ook, gewoon puur uit eigen belang.![]()
Je bent echt een mongooltje weetje datquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]waarom kom je dan überhaupt hier in het topic, moest je een van je bilbuddies bijstaan
![]()
en ik kan hier de bink uit hangen terwijl ik achter mijn console zit geplakt, dan schop ik het ver in het leven ja toch, zo is t natuurlijk wel. Oke en nu weer buiten gaan spelen he. lekker sociaal doen
En ook gewoon niet ingaan op het feit dat je quotes pakt die niet van mij zijn, maar wel durf te stellen dat ik hier vragen stel en vervolgens onzin ga lopen verkondigen, je bent echt een kneusje.
Je bent zeker wel trots dat je meer virtuele vrienden dan real-life vrienden hebt he?![]()
![]()
Een poespas van je vriendin krijgen met een wekelijks tegoedquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Spelers die alle filmpjes snel doorklikken en niet ellen lang gaan tijdrekken zijn echt chil ja. Stuur ik ook vaak een berichtje. Gewoon lekker een potje fifa'n zonder poespas.![]()
![]()
Onderaan de regel heb je nog steeds gelijk: er zijn leukere dingen in het leven dan een uur lang naar je schoonmoeder moeten luisteren, hoe aardig en goedbedoeld ook.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eigenlijk waren het allebei best aardige mensen. Maar echt 100% op mijn gemak: dat dan ook weer niet. Alleen de geboorte van haar neem ik hun kwalijk. Verder geen klachten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Of gewoon een goede baan hebben en met een dagje werken 12000 points kunnen kopen en niet weken hoeven te handelen op een zolderkamerquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, maar als je alleen op je zolderkamer zit, heb je veel knaken over natuurlijk.![]()
![]()
FIFA 14 met Feyenoordquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Divisie 1 zal vast vol zitten met spelers die met 2/3 sterren teams spelen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
We nemen graag de plaats in voor je vrouw en schoonfamilie.![]()
Sjon helpt je zelfs beslissen over je kozijnenOp zich wel een raar fenomeen dat je met een aantal vreemdelingen op internet meer communiceert dan met een wat verder familielid eigenlijk.
![]()
helaas zullen door in het verleden behaalde resultaten nieuwkomers altijd de schijn tegen hebben. maar als het niet zo blijkt te zijn, kunnen we heel sociaal zijn hoor. je ben in ieder geval op de goede weg.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:37 schreef vanpers het volgende:
#FreeTrapz![]()
Zijn zat teams met een goede combinatie van goede (lees snelle) spitsen en een degelijke verdediging met 3*. Al 2 jaar bijv RB Salzburg. Geen idee hoe dat dit jaar is though..quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Divisie 1 zal vast vol zitten met spelers die met 2/3 sterren teams spelen![]()
Wie is hier nou dan mongoolquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:39 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je bent echt een mongooltje weetje dat
En ook gewoon niet ingaan op het feit dat je quotes pakt die niet van mij zijn, maar wel durf te stellen dat ik hier vragen stel en vervolgens onzin ga lopen verkondigen, je bent echt een kneusje.
Je bent zeker wel trots dat je meer virtuele vrienden dan real-life vrienden hebt he?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je koopt punten omdat je nu vooral in het begin voor handelwinst kan maken op de beginners zodat je die daarna weer kan verkopen of wat is je doel?quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:39 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Of gewoon een goede baan hebben en met een dagje werken 12000 points kunnen kopen en niet weken hoeven te handelen op een zolderkamer![]()
Familie kun je niet kiezen. (Wie hier online zijn eigenlijk ook niet maar die kun je makkelijker negeren)quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]Op zich wel een raar fenomeen dat je met een aantal vreemdelingen op internet meer communiceert dan met een wat verder familielid eigenlijk.
![]()
Toch heeft het wel wat.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]Op zich wel een raar fenomeen dat je met een aantal vreemdelingen op internet meer communiceert dan met een wat verder familielid eigenlijk.
De enige vaste poster die ik wekelijks tegenkom is Rijst.
Als ik een frietje speciaal ga bestellen bij de plaatselijke frituur.![]()
Anders rot je even op als je niks interessants te melden hebt, huilebalkje.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:39 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je bent zeker wel trots dat je meer virtuele vrienden dan real-life vrienden hebt he?![]()
Als iemand gewoon hier komt posten is het gewoon oke. Op zich moeten we elke nieuwkomer gewoon vriendelijk welkom heten. Als diegene rare fratsen uit gaat halen, dan gaat het meestal fout.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
helaas zullen door in het verleden behaalde resultaten nieuwkomers altijd de schijn tegen hebben. maar als het niet zo blijkt te zijn, kunnen we heel sociaal zijn hoor. je ben in ieder geval op de goede weg.![]()
Verder dan divisie 1 kwam ik ook niet, daarna met Real meedere keren divisie 1 gewonnenquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Feyenoord sowieso
Clasie met 95 potentie![]()
![]()
Dat is inderdaad een veelgebruikte strategie ja. Niet per se handelwinst op de beginnen, maar dan wel handelwinst in het algemeenquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:41 schreef vanpers het volgende:
[..]
Je koopt punten omdat je nu vooral in het begin voor handelwinst kan maken op de beginners zodat je die daarna weer kan verkopen of wat is je doel?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dat je me een mongooltje noemt doet me vrij weinig, sluit maar aan achter in de rij zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:39 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je bent zeker wel trots dat je meer virtuele vrienden dan real-life vrienden hebt he?
heb idd de verkeerde gequote mijn oprechte excuses.
over mijn virtuele dan wel real-life vrienden weet jij helemaal niets dus laat je er dan ook niet over uit. vooroordelen even aan de kant en met een open blik de wereld in kijken mijn knul, zal je veel ergernissen besparen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ach, dat bouw ik nu even op voor het weekend. In het weekend ben ik er niet, en maandag moet ik weer op 0 beginnenquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
helaas zullen door in het verleden behaalde resultaten nieuwkomers altijd de schijn tegen hebben. maar als het niet zo blijkt te zijn, kunnen we heel sociaal zijn hoor. je ben in ieder geval op de goede weg..
![]()
De spelers zijn nu nog veel waard dus als je wat coins op wilt bouwen is nu het beste om packs te kopen. Heb ongeveer 900k er uit gehaald dus handelen hoeft de komende tijd ook nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:41 schreef vanpers het volgende:
[..]
Je koopt punten omdat je nu vooral in het begin voor handelwinst kan maken op de beginners zodat je die daarna weer kan verkopen of wat is je doel?![]()
Heb ook virtuele vriendinnetjes in het echt ontmoet. Dan zijn ze gelijk niet virtueel meerquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat je me een mongooltje noemt doet me vrij weinig, sluit maar aan achter in de rij zou ik zeggen.
over mijn virtuele dan wel real-life vrienden weet jij helemaal niets dus laat je er dan ook niet over uit. vooroordelen even aan de kant en met een open blik de wereld in kijken mijn knul, zal je veel ergernissen besparen.![]()
![]()
Wie ben jij dan weerquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:42 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Anders rot je even op als je niks interessants te melden hebt, huilebalkje.![]()
![]()
Je weet ook helemaal niks van mijn inkomsten op FIFA, laat je er dan niet over uit. Je praat jezelf constant tegen, je bent echt een kneusquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat je me een mongooltje noemt doet me vrij weinig, sluit maar aan achter in de rij zou ik zeggen.
over mijn virtuele dan wel real-life vrienden weet jij helemaal niets dus laat je er dan ook niet over uit. vooroordelen even aan de kant en met een open blik de wereld in kijken mijn knul, zal je veel ergernissen besparen.![]()
![]()
![]()
Maar uiteindelijk doe je het om zoveel mogelijk coins te krijgen zodat je die kan verkopen? Want anders begrijp ik je doel niet helemaal.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:43 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
De spelers zijn nu nog veel waard dus als je wat coins op wilt bouwen is nu het beste om packs te kopen. Heb ongeveer 900k er uit gehaald dus handelen hoeft de komende tijd ook niet![]()
you made your point. anything else ?quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:45 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je weet ook helemaal niks van mijn inkomsten op FIFA, laat je er dan niet over uit. Je praat jezelf constant tegen, je bent echt een kneus
#FreeTrapz![]()
Zou het doel niet gewoon spel plezier kunnen zijn?quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:46 schreef vanpers het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk doe je het om zoveel mogelijk coins te krijgen zodat je die kan verkopen? Want anders begrijp ik je doel niet helemaal.![]()
![]()
Bohhhhhhhquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:47 schreef Kamikazie het volgende:
Benieuwd of ik zo de trein uitkan....
Weekeind staat namelijk voor de deur![]()
Waarom zou ik de coins willen verkopen?quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:46 schreef vanpers het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk doe je het om zoveel mogelijk coins te krijgen zodat je die kan verkopen? Want anders begrijp ik je doel niet helemaal.Ik kan zo het hele jaar spelen met de teams die ik maar wil dus een investering voor mn plezier, niet om twee tientjes er op terug te verdienen. Geld verdienen doe ik wel op t werk, Fifa is voor de ontspanning (voor zover dat meestal lukt)
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:47 schreef Kamikazie het volgende:
Weekeind staat namelijk voor de deurmoest stiekem lachen
#FreeTrapz![]()
Vraag me sowieso altijd af hoe jij in zo'n trein past.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:47 schreef Kamikazie het volgende:
Op welk station zit Weekeind op je te wachten?quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:47 schreef Kamikazie het volgende:
Ook dat kan, keur het ook niet af, maar vroeg me af waar hij(of andere die coins kopen) hun plezier uithalen. Kan me voorstellen uit het handelen of gewoon puur om geld te verdienen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou het doel niet gewoon spel plezier kunnen zijn?
Was gewoon een serieus geintresseerde vraag.![]()
Ik heb een keer een vakantie gefinancieerd grotendeels uit Fifa coins. Het kan wel. Maar uiteindelijk is het gewoon geil om aan het eind van het seizoen teams te kunnen maken met allemaal blauwe kaartjes. Waar je uiteindelijk vreselijk vaak mee verliest. Dus het doel is er eigenlijk ook niet. Eigenlijk zijn we inderdaad nutteloos bezig.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:46 schreef vanpers het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk doe je het om zoveel mogelijk coins te krijgen zodat je die kan verkopen? Want anders begrijp ik je doel niet helemaal.![]()
#kevinstreinverhalenquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:47 schreef Kamikazie het volgende:
Weekeind staat namelijk voor de deur
Of wat was het ook alweer![]()
![]()
Vergeet niet dat IF kaartjes duur zijn hequote:Op vrijdag 26 september 2014 16:50 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ook dat kan, keur het ook niet af, maar vroeg me af waar hij(of andere die coins kopen) hun plezier uithalen. Kan me voorstellen uit het handelen of gewoon puur om geld te verdienen.
Was gewoon een serieus geintresseerde vraag.Daar gaat al je geld aan op als je zoveel heb.
![]()
Niks mis mee hoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:50 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ook dat kan, keur het ook niet af, maar vroeg me af waar hij(of andere die coins kopen) hun plezier uithalen. Kan me voorstellen uit het handelen of gewoon puur om geld te verdienen.
Was gewoon een serieus geintresseerde vraag.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:50 schreef vanpers het volgende:
[..]
#kevinstreinverhalen
![]()
ouwe lurkerquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:50 schreef vanpers het volgende:
[..]
#kevinstreinverhalen
hij was het dus die al onze dealtjes weg kochtquote:
#FreeTrapz![]()
Ik zou ook graag coins kopen omdat ik heel veel plezier haal uit het gevoel wat je hebt als een pack opent. Stiekem hopen op Ronaldo en uiteindelijk blijkt iedere keer weer dat het Immers of Bruma is.quote:
Toch is me dat het geld dan ook weer niet waard![]()
![]()
Bedankt voor de vele tipsquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij was het dus die al onze dealtjes weg kocht![]()
![]()
je hoeft geen p4l te zeggen hoor, mag natuurlijk wel.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Haha, nee zoals ik net ook al zei, ik kan totaal niet handelen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij was het dus die al onze dealtjes weg kocht
Ik ben zo iemand waarvan jullie er 100 tegen komen en een vreselijke hekel aan hebben.
Lekker pacen en crossen met Real.
![]()
![]()
Bohhhhhhh 1-4 achter na 40 minuten, laat maar zitten. En ook echt dik onverdiend. Twee goals omdat m'n keeper een mongool is, een penalty omdat hij over me heen struikelt en een kick off glitch![]()
![]()
Ben jij het broertje van Trapz?quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:54 schreef vanpers het volgende:
[..]
Haha, nee zoals ik net ook al zei, ik kan totaal niet handelen.
Ik ben zo iemand waarvan jullie er 100 tegen komen en een vreselijke hekel aan hebben.
Lekker pacen en crossen met Real.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
fixedquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben jij het broertje van TrapzEskimo?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
+1quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:54 schreef Kiid het volgende:
Die tering Immers gaat weer spelen zag ik. Rutten
Echt serieus man wat word ik schijt ziek van hem![]()
![]()
![]()
![]()
Vermeer - Wilkshire - van Beek - Kongolo - Woundenberg - Clasie - Vilhena - Toornstra - Bilal - Kazim - Boëtius
Zo moeilijk is het niet, kapitaal op het veld zetten(op Wilkshire na). Te vrede, Nelom, Immers is verschrikkelijk om naar te kijken. Alleen jammer dat ik zo geen plek heb voor Manu, dan maar voor Kazim ofzo?![]()
Bilal en Boetius zijn wel in de vorm van hun levenquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:57 schreef vanpers het volgende:
[..]
+1
Vermeer - Wilkshire - van Beek - Kongolo - Woundenberg - Clasie - Vilhena - Toornstra - Bilal - Kazim - Boëtius
Zo moeilijk is het niet, kapitaal op het veld zetten(op Wilkshire na). Te vrede, Nelom, Immers is verschrikkelijk om naar te kijken. Alleen jammer dat ik zo geen plek heb voor Manu, dan maar voor Kazim ofzo?![]()
Kan er iemand nog de goude tip geven hoe ik goed skills kan leren? Ik zit nu maar met het beginner niveau zoveel mogelijk een paar skills te oefenen. Ze lukken in 25% van de keren dat ik ze probeer, is er een bepaalde manier die ik moet gebruiken, timing of wat dan ook? Of alleen gebruiken als de bal daadwerkelijk tegen je voet rolt ook als je dribbelt? Ik ben een tactische genie met simpel overspelen, maar als ik skills probeer struikelen zelf mijn spelers over hun eigen voeten.![]()
Haha zo erg is het niet hoor, het is weekend, zal eens kijken of ik tijd vrij kan maken voor FOK.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:53 schreef ThadCastle het volgende:
vanpers jij als lurker ziet dit natuurlijk als een soort van soap.
Wie is je favo user?![]()
Even op youtube een filmpje kijken van de skills die je wilt leren. Dan ga je naar de arena met een 5* skiller en ga je oefenen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:59 schreef Proxzor het volgende:
Kan er iemand nog de goude tip geven hoe ik goed skills kan leren? Ik zit nu maar met het beginner niveau zoveel mogelijk een paar skills te oefenen. Ze lukken in 25% van de keren dat ik ze probeer, is er een bepaalde manier die ik moet gebruiken, timing of wat dan ook? Of alleen gebruiken als de bal daadwerkelijk tegen je voet rolt ook als je dribbelt? Ik ben een tactische genie met simpel overspelen, maar als ik skills probeer struikelen zelf mijn spelers over hun eigen voeten.![]()
Wel grappig trouwens, dat wanneer Fifa 15 uitkomt, en je een dag of 2 dagen er voor vrij maakt om lekker te spelen, je geen sociaal leven hebt, want veel matchcoins. Hokjesdenken voor gevorderden![]()
![]()
uiteindelijk houden ze toch allemaal van de slechterik.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:59 schreef vanpers het volgende:
[..]
Haha zo erg is het niet hoor, het is weekend, zal eens kijken of ik tijd vrij kan maken voor FOK.
De man die straffen uit deelt, mensen omlegt als het moet. geen enkel middel wordt geschuwd. Maver
Of ze gaan voor de mooie vrouw en kiezen voor de dansende blonde lokken van tim86.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik weet de combinaties van de meeste wel, alleen lukt het niet. Ik heb genoeg videos bekeken maar ik heb nog het gevoel dat me iets ontgaat.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Even op youtube een filmpje kijken van de skills die je wilt leren. Dan ga je naar de arena met een 5* skiller en ga je oefenen.![]()
Gebruik roulette en fake shot. Is genoeg.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:59 schreef Proxzor het volgende:
Kan er iemand nog de goude tip geven hoe ik goed skills kan leren? Ik zit nu maar met het beginner niveau zoveel mogelijk een paar skills te oefenen. Ze lukken in 25% van de keren dat ik ze probeer, is er een bepaalde manier die ik moet gebruiken, timing of wat dan ook? Of alleen gebruiken als de bal daadwerkelijk tegen je voet rolt ook als je dribbelt? Ik ben een tactische genie met simpel overspelen, maar als ik skills probeer struikelen zelf mijn spelers over hun eigen voeten.
Overigens kun je ook random je rechterstick draaien, meestal doe je dan ook wat moois.![]()
Spelen jullie ook iedere wedstrijd tegen Vargas?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nee palacioquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:09 schreef Tim86 het volgende:
Spelen jullie ook iedere wedstrijd tegen Vargas?
#FreeTrapz![]()
Heb hem ook in mijn Serie A team. Belachelijk goed is hij in 15, vind hem nog beter spelen dan Tevez.quote:![]()
Palacio is samen met Koné het lichtpuntje in mijn FUT-duisternis.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:13 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Heb hem ook in mijn Serie A team. Belachelijk goed is hij in 15, vind hem nog beter spelen dan Tevez.![]()
Mijn tag is TJDoornbos, speel op een PS3. Vandaag maar weer eens spelen.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Even je team postenquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:14 schreef Toekito het volgende:
Mijn tag is TJDoornbos, speel op een PS3. Vandaag maar weer eens spelen.![]()
Ik kan me alleen echt dood irriteren aan dat haar van hem.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Palacio is samen met Koné het lichtpuntje in mijn FUT-duisternis.![]()
proberen sneller te klikken dan een AB
#FreeTrapz![]()
Tja,dat zie je meestal na een doelpunt. Dan huppel ik doorgaans blij door de woonkamer, en zie ik het zodoende nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:15 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Ik kan me alleen echt dood irriteren aan dat haar van hem.![]()
Hahaha, overigens vind ik de jong ook weer echt een baas. Een aanrader als je een Serie A team maakt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja,dat zie je meestal na een doelpunt. Dan huppel ik doorgaans blij door de woonkamer, en zie ik het zodoende niet![]()
Als CDM of als CM?quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:18 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Hahaha, overigens vind ik de jong ook weer echt een baas. Een aanrader als je een Serie A team maakt.![]()
matri is nu mijn discard baas tot op hedenquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:18 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Hahaha, overigens vind ik de jong ook weer echt een baas. Een aanrader als je een Serie A team maakt.palacio gaat er uit voor IF menez.
#FreeTrapz![]()
Nu al net zo vaak verloren van een 5atb als vorig jaar. 1x.
En maar 1x tegen gespeeld..wat een aids zeg. Niet normaal. Gast was ook wel goed. Wist met zijn Aguero en Vargas steeds overal tussendoor te komen..die man had er sowieso al heeeeeel veel uur inzitten en wist ook perfect van alles misbruik te maken inclusief tijdrekken bij de cornervlag.
Het loopt nu wel al een stuk beter, maar kan ook aan mijn teams liggen. Blijft alleen zo jammer dat iedere goal hetzelfde is omdat je alleen uit sweaty balletjes of trage finesses lijkt te kunnen scoren. Zo was ook echt iedere tegengoal die ik heb gehad afgelopen 2 dagen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
had gister een bal die er bij mij uit ging via 2x binnenkant paalquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:21 schreef Tim86 het volgende:
Nu al net zo vaak verloren van een 5atb als vorig jaar. 1x.
En maar 1x tegen gespeeld..wat een aids zeg. Niet normaal. Gast was ook wel goed. Wist met zijn Aguero en Vargas steeds overal tussendoor te komen..die man had er sowieso al heeeeeel veel uur inzitten en wist ook perfect van alles misbruik te maken inclusief tijdrekken bij de cornervlag.
Het loopt nu wel al een stuk beter, maar kan ook aan mijn teams liggen. Blijft alleen zo jammer dat iedere goal hetzelfde is omdat je alleen uit sweaty balletjes of trage finesses lijkt te kunnen scoren. Zo was ook echt iedere tegengoal die ik heb gehad afgelopen 2 dagen.kreeg geen goal line technologie
verder heb ik wel ongeveer van alles gescoord. finesse, longshots, rebounds, intikkers. randje 16.
#FreeTrapz![]()
zit in de trein nu, ben aan het bouwen aan een PL team. Ik post vanavond ff mn team.quote:PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Forum Opties Forumhop: Hop naar: