SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
0quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:22 schreef ThadCastle het volgende:
1 potje FUT gedaan, wie biedt minder?![]()
xavi is nog best goedkoopmisschien maar 1 oppikken. moet bruikbaar zijn met rennen wat niet zo belangrijk is.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jizzzzzzzzzzzzzzquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
Gelijk pakken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:24 schreef WezepAFCA het volgende:
Neymar oppikken voor 250k of nog ff wachtenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Speel je op PS? Want ik had er net 1 gekocht & verkocht voor 290kquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:24 schreef WezepAFCA het volgende:
Neymar oppikken voor 250k of nog ff wachten![]()
250K voor een wingert433 speelt helemaal niet fijn. 5@tb en 352 gaan het worden.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Sorry, we are currently experiencing high volumes of traffic on the FUT Web App. Please wait and try refreshing your browser in a few minutes.
Zelfde op de console.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schei uit man met je 3-5-2, volgens mij twee keer tegen gespeeld en die werden zo hard geraped dat het bloed zelfs uit de tenen kwam.![]()
Welke formatie heb jij het wel lastig tegen dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:26 schreef Kiid het volgende:
Schei uit man met je 3-5-2, volgens mij twee keer tegen gespeeld en die werden zo hard geraped dat het bloed zelfs uit de tenen kwam.![]()
![]()
352 park the bus, mooi een beetje op balbezit spelen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:26 schreef Kiid het volgende:
Schei uit man met je 3-5-2, volgens mij twee keer tegen gespeeld en die werden zo hard geraped dat het bloed zelfs uit de tenen kwam.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
3-5-2 is een mooie formatiequote:Op vrijdag 26 september 2014 15:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
352 park the bus, mooi een beetje op balbezit spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |