Precies dit, zo'n traploper. Alhoewel het met 3 man ook wel te doen is, is dit wat makkelijker. Bo-Rent heeft zulke dingen wel, en ook vaak te huur voor een paar uur bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:43 schreef Deetch het volgende:
naar beneden is meestal niet zo'n probleem
OT:
Een traploper huren is denk ik het beste plan. Daar zet je de wamachine op vast met een spanband.
[ link | afbeelding ]
Te huur bij de meeste verhuisbedrijven / autoverhuurders voor 15 euro ofzo.
Dit idd. Gewoon ff aanpoten, geef de tweede man een potje bier en iedereen is blij.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:50 schreef DonJames het volgende:
Onzin altijd met traplopers en verhuisliftenHooguit 5 minuutjes even buffelen met 2 man.
wasmachine staat in de kelder sukkelquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:41 schreef mergbot het volgende:
Onno heeft geen zolderkamer maar een kelder??
bedankt voor je tipquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:43 schreef Deetch het volgende:
naar beneden is meestal niet zo'n probleem
OT:
Een traploper huren is denk ik het beste plan. Daar zet je de wamachine op vast met een spanband.
[ link | afbeelding ]
Te huur bij de meeste verhuisbedrijven / autoverhuurders voor 15 euro ofzo.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:03 schreef Onnoman het volgende:
eigenlijk best handig zon fok familie.. heb ik in sommige gevallen meer aan dan mn andere familie
We helpen virtueel wel even te tillen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:03 schreef Onnoman het volgende:
eigenlijk best handig zon fok familie.. heb ik in sommige gevallen meer aan dan mn andere familie
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
We helpen virtueel wel even te tillen.
uuuuunnnngggggggg
klaar
Dat dus. Kijk wel even of er iemand onderaan de trap staat, levert bonuspunten op.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:18 schreef Basxt het volgende:
Tot de rand en een zetje geven, gelijk beneden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |