Wie is Viev/Vivi? Ik vind Grazia en Linda gewoon kut tijdschriften, geen briljante journalistiek zeg maar, meer niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Om nou in SHO neer te kijken op Grazia, lijkt me ietwat vreemd.
Team Vivi!
Eens, het is prima pulp, maar om nou te doen alsof het 'journalistiek' is als je de uitgekotste onzin van een celebrity mag oppennen gaat me ook wat ver hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:03 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Wie is Viev/Vivi? Ik vind Grazia en Linda gewoon kut tijdschriften, geen briljante journalistiek zeg maar, meer niet.
Ik geloof juist wel dat in Grazia etc verhalen aangedikt worden trouwens, lijkt me logisch.
Dat heb ik met de Tuc en Candy.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:03 schreef Yaaar het volgende:
Ik vind Grazia en Linda gewoon kut tijdschriften
Gelukkig komt dat nooit voor in SHO.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:48 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik snap de mensen die haar zo de grond in boren ook niet helemaal, volgens mij heb je dan ook wel issues
Wat een rommelig, slecht geschreven artikel. Liesbeth mag samen met Jacobien op schrijfcursus.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:10 schreef Probability het volgende:
Nog niet gelezen maar vast leuke roddels: http://www.amayzine.com/n(...)n-martijn-en-amanda/
Misschien is het wel 1 en dezelfde persoonquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een rommelig, slecht geschreven artikel. Liesbeth mag samen met Jacobien op schrijfcursus.
Bied je aan als ghostwriter!quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een rommelig, slecht geschreven artikel. Liesbeth mag samen met Jacobien op schrijfcursus.
Zelf gemaakt programma,' het leven van artiesten achter de schermen'.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik snap dit niet: http://www.filmindustryguide.nl/profielen/view/1115307
Je vergeet Tessa'quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind Martijn toch wel zielig hoor.. Is hij van gekkie nr1 af, dient nr2 zich gelijk alweer aan.
Arm ventje
Die begon toch in 'De Bus' ?quote:
yupquote:
hij kiest ze toch echt helemaal zelfquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind Martijn toch wel zielig hoor.. Is hij van gekkie nr1 af, dient nr2 zich gelijk alweer aan.
Arm ventje
Hé nu je het zegt.. Hij is inderdaad vaak wel het onderdanige vrouwtje ja.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:25 schreef Leandra het volgende:
Ik heb bij Martijn altijd het idee dat hij in zijn huwelijk NIET zo wilde zijn als zijn vader, maar vervolgens de fout heeft gemaakt de rol van zijn faciliterende moeder op zich te nemen.
Krijg je weer net zo'n relatie met dezelfde problemen.
Hoe zit het in het huwelijk van z'n vader dan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:25 schreef Leandra het volgende:
Ik heb bij Martijn altijd het idee dat hij in zijn huwelijk NIET zo wilde zijn als zijn vader, maar vervolgens de fout heeft gemaakt de rol van zijn faciliterende moeder op zich te nemen.
Krijg je weer net zo'n relatie met dezelfde problemen.
Die mag zich ook wel eens inlezen in spatiegebruik. En "zelf gemaakt" klinkt ook een beetje klunzig, alsof het voor CKV was in havo 4.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik snap dit niet: http://www.filmindustryguide.nl/profielen/view/1115307
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |