Ik denk dat ze op zoek was naar het woord 'parasite'quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
Van haar Twitter;
[ afbeelding ]
lives recipient? Ontvangt ze levens? Leeft ze als ontvanger van het een of het ander (goed, daar is wat over te zeggen natuurlijk)
Wekl een goeie naam voor een gate! Parasiet gate!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:45 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op zoek was naar het woord 'parasite'
Om nou in SHO neer te kijken op Grazia, lijkt me ietwat vreemd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:44 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Is ook. Maar sowieso kut 'journalistiek' dat soort bladen. Of überhaupt tijdschrift gezeik eigenlijk. is wel iets voor Jacobien qua werk denk ik.
Nee, als we dat vonden, lazen we hier niet. Laten we blij zijn met Viev, zeg, want die gunt ons regelmatig nieuwtjes en daar smullen we allemaal van.
Ieder kind is bijzonder opvoeding? Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:35 schreef DS4 het volgende:
Dit meisje lijkt vooral in wat extremere mate dan gemiddeld last te hebben van de 'ieder kind is bijzonder' opvoeding.
Waarom kennelijk zovelen zich daar druk om maken ontgaat mij.
Ik snap de mensen die haar zo de grond in boren ook niet helemaal, volgens mij heb je dan ook wel issuesquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:57 schreef Probability het volgende:
Lees hier ook even de comments trouwens![]()
https://m.facebook.com/wtfnl/posts/660543964053796
Moet kunnenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:39 schreef Yaaar het volgende:
je borsten zomaar laten zien zonder dat iemand erom heeft gevraags etc vind ik abnormaal.
De moderne opvoeding waarbij kinderen alles krijgen, maar ook op de meest idiote manieren gestimuleerd worden. Alsof het een fucking project is. Een voorbeeld: iedere dag tijdens de zwangerschap een uurtje Mozart draaien voor de foetus...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:39 schreef Yaaar het volgende:
Ieder kind is bijzonder opvoeding? Wat bedoel je?
Het is niet heel gebruikelijk iig...quote:Volgens mij spoort ze gewoon niet helemaal. Althans: liegen over de dood, je borsten zomaar laten zien zonder dat iemand erom heeft gevraags etc vind ik abnormaal.
Precies!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:48 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik snap de mensen die haar zo de grond in boren ook niet helemaal, volgens mij heb je dan ook wel issues
Hahahaha.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
De moderne opvoeding waarbij kinderen alles krijgen, maar ook op de meest idiote manieren gestimuleerd worden. Alsof het een fucking project is. Een voorbeeld: iedere dag tijdens de zwangerschap een uurtje Mozart draaien voor de foetus...
[..]
Het is niet heel gebruikelijk iig...
Najah klopt hoor, alhoewel dat met die borsten in een serie was waar ze iemand moest verleiden ofzo, toch?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:16 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Hahahaha.
Maar ik denk dat ze echt niet helemaal 100% is op basis van wat ik heb gezien, ze zei ook dat ze 5/6 persoonlijkheden had toen. Of het was echt haar leeftijd (21) en ze is nu echt helemaal veranderd.
Volgens mij kent de helft haar persoonlijk (krijgen nog geld van haar etc)quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:48 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik snap de mensen die haar zo de grond in boren ook niet helemaal, volgens mij heb je dan ook wel issues
Nee, daarom was het ook per ongeluk en zet ze jouw post later terug. Ik denk een gevalletje edit ipv quotequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Huh? Ik zei toch niets raars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |