quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:49 schreef Matip het volgende:
Pics van huis om tegendeel te bewijzen.
Verzonnen topic.
Utrecht.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:52 schreef Gezicht het volgende:
Zal wel gezellig zijn geweest in Sittard op donderdagavond.___!
Verzonnen topic.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
Het is pas een feest als de mobiele eenheid is geweest.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:06 schreef Chocovloek het volgende:
En hier ben je trots op omdat...?
TS is net 18 geworden, dus dan is het allemaal nog coolquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:06 schreef Chocovloek het volgende:
En hier ben je trots op omdat...?
Het is pas een feest als de mobiele eenheid is geweest
bedoel je niet pakhuis in Hilversum, gemiddelde leeftijd is daar 15quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En dan zeker naar hetpakhuis
ofzo. Alsof het niet treuriger kan!
Noem jij eens een goede club dan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Aldus een zolderkamer autist.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:26 schreef barend0481 het volgende:
Klinkt een beetje saai.
Als er minder dan 2 arrestaties, 3 OD's en 10 verscheurde maagdenvliezen zijn is het geen noemenswaardige fissa.
Nee die bedoel ik niet neequote:Op vrijdag 26 september 2014 12:25 schreef warp995 het volgende:
[..]
bedoel je niet pakhuis in Hilversum, gemiddelde leeftijd is daar 15
Fixedquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:47 schreef Susteren het volgende:
Gisteren was er een partijtje in de villa van mijn ouders. Een paar mannelijke collegea van het educatief instituut kwamen langs. Nou had Floris pardoes zijn wijnglas laten vallen op het Perzisch tapijt, hetgeen wat strak lag uitgerold veur de open haerd. Mijn oudersch waren hier niet zo over te spreken en toen kreeg ik wel verdraaid billenkoek in het bijzijn van mijn kompanen! Dat was zo gezegd niet zo dolletjes. Ik mag nu twee weken niet naar de golfclub. Oh ja, en onze kater is ook vermist.
Ik vraag me altijd af waarom jongens daar zo trots over praten want eigenlijk ben je in dat geval gewoon gedomineerd en heb je zelf geen winst behaaldquote:
In het geval van Susteren is dat iemand hem gevingerd heeftquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waarom jongens daar zo trots over praten want eigenlijk ben je in dat geval gewoon gedomineerd en heb je zelf geen winst behaald
Het is meer een grapje, gezien je met vingeren geen fuck behaalt hebt. Mij hoor je daar niet stoer over praten, ik zou het kut vinden dat t niet verder is gegaan dan dat.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waarom jongens daar zo trots over praten want eigenlijk ben je in dat geval gewoon gedomineerd en heb je zelf geen winst behaald
Ja pakhuis, heerenplein, kneus en filemon.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Spreek jij altijd zo over seks?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja. Probleem?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:02 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Spreek jij altijd zo over seks?
nee hoor, je doet maarquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja. Probleem?
Mensen die seks als winst zien.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja. Probleem?
Havanaquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Havana. Wel 21+ dus daar komt TS'je niet in.
Oscar Wildequote:Op vrijdag 26 september 2014 13:11 schreef vigilant7 het volgende:
Oscar Wilde — 'Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.'
Havanaquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Havana. Wel 21+ dus daar komt TS'je niet in.
mevrouw woont ook een maandje in utrechtquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Altijd he. "Ja ik ga echt niet naar *insert clubnaam".quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:00 schreef haan33 het volgende:
[..]
mevrouw woont ook een maandje in utrecht
Oscar Wilde was dan ook een oversekste homo, maar misschien dat je dat even over het hoofd ziet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:11 schreef vigilant7 het volgende:
Oscar Wilde — 'Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.'
figuresquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:45 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oscar Wilde was dan ook een oversekste homo, maar misschien dat je dat even over het hoofd ziet.
Hehe vandaag kwam ze d'r spullen ophalen, was ook meteen weer weg. Even helpen d'r eigen zooi opruimen had ik al niet verwacht.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:33 schreef JaIkbenPro het volgende:
Die meid is je een pijp beurt schuldig. zonder kots dan
Haha afgeperstquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:53 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hehe vandaag kwam ze d'r spullen ophalen, was ook meteen weer weg. Even helpen d'r eigen zooi opruimen had ik al niet verwacht.
Verzonnen topic.
Weer zo'n cultureel onbenul die Wilde enkel van de House of Cards quote kent.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:11 schreef vigilant7 het volgende:
Heb je het wel zelf opgeruimd in je 3-delige pak?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:53 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hehe vandaag kwam ze d'r spullen ophalen, was ook meteen weer weg. Even helpen d'r eigen zooi opruimen had ik al niet verwacht.
Ik denk niet dat susteren zichzelf op een brakke ochtend in pak hijst, ik kan het me niet voorstellen althans.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:02 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Heb je het wel zelf opgeruimd in je 3-delige pak?
als dit cultuur is ben ik graag een onbenulquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weer zo'n cultureel onbenul die Wilde enkel van de House of Cards quote kent.
Limburg de gekste altijd chillen op de rodelbaanquote:Op zaterdag 27 september 2014 10:58 schreef hoink581 het volgende:
Wow gaaf hey zo voor het eerst buiten Limburg.
Op de roddelbaan gaan ze veel te hard om nog te kunnen chillen, joh eend.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:09 schreef eend112 het volgende:
Limburg de gekste altijd chillen op de rodelbaan
420blazeit op de rodelbaan, je weet niet, Hoink.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Op de roddelbaan gaan ze veel te hard om nog te kunnen chillen, joh eend.
Als je iemand vingert, dan neuk je die gene de zelfde avond wel hoor. Tenzij je nog 14 bent en je het allemaal nog moet ontdekkenquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb eens een chick halverwege een avond gevingerd en later op diezelfde avond waren we allebei zo lam dat verder niks meer luktequote:Op zaterdag 27 september 2014 19:49 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Als je iemand vingert, dan neuk je die gene de zelfde avond wel hoor. Tenzij je nog 14 bent en je het allemaal nog moet ontdekken
's Avonds een vent, 's ochtends absent gaat in dit soort gevallen vaker op.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:12 schreef erik013 het volgende:
Lekkere vrienden/klasgenoten als ze jou laten zitten met alle zooi.
Een kerel die stoer genoeg is om helemaal los te gaan op een feestje bij iemand thuis, helpt de volgende dag ook mee opruimen. In elk geval de ergste zooi.
Bij nacht de man, bij ochtend kalm an.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's ochtends absent gaat in dit soort gevallen vaker op.
Heb ik ook wel eens last van, maar daarom help ik bij vrienden thuis altijd even voordat we uitgaan met het opruimen van de flesjes en rommel etc. Zodat in elk geval de ergste zooi weg is. Vind ik wel zo normaal eigenlijk. Als iedereen meehelpt dan ben je daar in 5 minuutjes mee klaar meestal.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's ochtends absent gaat in dit soort gevallen vaker op.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nou als je de vechtpartij weglaat, klinkt de rest gewoon als een reguliere zaterdag hoor
Verzonnen topic.
Dat is wel klachtwaardig ja.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het is pas een feest als Wickedmenis geweest.
Dinsdag had ik hier een feest met maten, had ook een gekost maar terwijl hij nog dronken was had 'ie alles opgeruimd. Wel zo fatsoenlijk, maar heeft misschien ook met normen en waarden te maken.quote:Op zondag 28 september 2014 16:17 schreef Hamster. het volgende:
Een feest geven en dan huilen dat er gekotst wordt en je zelf alles moet opruimen![]()
Geef dan geen feest.
normen en waarden zijn dat een ander de volgende keer een feest geeft en de teringzooi op mag ruimen. Bij een beetje feest komen er de volgende dag ook overal gasten vandaan kruipen die meestal niet te beroerd zijn een vuilniszak te vullen met bierblikken.quote:Op zondag 28 september 2014 18:03 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dinsdag had ik hier een feest met maten, had ook een gekost maar terwijl hij nog dronken was had 'ie alles opgeruimd. Wel zo fatsoenlijk, maar heeft misschien ook met normen en waarden te maken.
Deze man weet.quote:Op zondag 28 september 2014 15:49 schreef haan33 het volgende:
Gewoon lekker waus gaan en lekker spacen op school de dag erna
Cafe de buren manquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:52 schreef Gezicht het volgende:
Zal wel gezellig zijn geweest in Sittard op donderdagavond.___!
Helaas is de rest nog veel pauperigerquote:
Zie het als D-day, je hebt europa nog niet bevrijd maar je bent wel geland. Je hebt iets.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |