abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144919182
Lange Frans heeft zich vanochtend op Twitter kritisch uitgelaten over de inmenging van Nederland in de strijd tegen Islamitische Staat (IS). Volgens de voormalige rapper moet Nederland zich niet bemoeien met de situatie. 'Weet je hoe je aanslagen in Nederland kan voorkomen? Geen oorlog voeren in het buitenland.'

De radio-dj van Slam FM vindt dat Nederland niets te zoeken heeft in de oorlog tegen IS. 'Tegen mensen die we niet kennen, ons niks hebben gedaan en hoogstwaarschijnlijk ook een normaal leven willen leiden.'
Een reactie van IS zou Lange Frans niet verbazen. 'Mocht er wel wat gebeuren dan is het onze eigen schuld. Niet alleen die van de politici, want wij (de kiezer) hebben ze die plek gegeven. Ik zal geen traan laten als er wat zou gebeuren. Al denk ik niet dat er wat gaat gebeuren. Het is vooral bangmakerij.'

Tot slot geeft hij nog zijn visie over het ontstaan van de organisatie. 'Heel IS is opgezet door de CIA. Bewapend, getraind alles erop en er aan.'

Twitteraars reageren verbaasd en kritisch op de tweets van Lange Frans. Hij houdt er daarom al gauw mee op. 'Nee ik ben niet gehackt. Maar goed laat maar weer zitten allemaal. Maak er een mooie dag van.'

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)et-door-de-CIA.dhtml
“Guardians of Western Civilization”
Someone has to stand up and defend the world
pi_144919227
We wisten toch allang dat hij niet vooraan heeft gestaan bij het uitdelen van de IQ-punten?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_144919237
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:23 schreef spijkerbroek het volgende:
We wisten toch allang dat hij niet vooraan heeft gestaan bij het uitdelen van de IQ-punten?
Ik denk dat hij nog steeds op zoek is naar het loket :{
Don't let my username fool you...
pi_144919239
Lange Frans spreekt de waarheid!
pi_144919266
Ik hoor deze theorie echt steeds vaker.
pi_144919268
Overdreven en provocatief.
pi_144919287
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo dom is hij nou ook weer niet, hij studeerde aan de universiteit totdat hij zich volledig richtte op het rappen.
pi_144919334
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik hoor deze theorie hypothese echt steeds vaker.
Fixed.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_144919339
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:25 schreef Ceberut het volgende:
Zo dom is hij nou ook weer niet, hij studeerde aan de universiteit totdat hij zich volledig richtte op het rappen.
Daar doet ie anders helemaal niks mee.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_144919374
Lange Frans gelooft ook in UFO's..........

http://www.ninefornews.nl/lange-frans-god-een-kosmonaut/
  vrijdag 26 september 2014 @ 11:29:43 #11
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_144919411
Hou het maar bij kinderraps schrijven, Fransie :')
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
pi_144919412
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:28 schreef trucker3 het volgende:
Lange Frans gelooft ook in UFO's..........

http://www.ninefornews.nl/lange-frans-god-een-kosmonaut/
Ik vraag me serieus af waarom zo iemand een podium krijgt.
pi_144919421
Die gast spoort gewoon niet. Bange Frans :')
pi_144919430
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:27 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Daar doet ie anders helemaal niks mee.
Wie zegt dat hij er helemaal niets mee doet? Omdat hij een ander carrièrepad volgt, wil niet zeggen dat hij niets doet met wat hij geleerd heeft.
pi_144919433
quote:
Vanaf 7 mei zendt de EO een nieuw seizoen uit van het programma ‘Op zoek naar God’, waarin ook Frans te gast zal zijn. Tijdens één van de uitzendingen legt de rapper uit waarom hij gelooft dat God een kosmonaut was. Hij verwijst daarmee onder meer naar het boek ‘Waren de goden kosmonauten?’ van de Zwitserse auteur Erich von Däniken.
Geheheheh
pi_144919458
Alcofrans
pi_144919463
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:30 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij er helemaal niets mee doet? Omdat hij een ander carrièrepad volgt, wil niet zeggen dat hij niets doet met wat hij geleerd heeft.
Zie jij iets waaruit blijkt dat hij er wel iets mee doet ?
  vrijdag 26 september 2014 @ 11:31:53 #18
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_144919480
Ach ja, hij zit in 'de scene' hè. Daar lopen er wel meer die een klap van de conspiracy/antisemitistische molen hebben gehad. Waar je mee omgaat..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_144919489
Ik zie dat Lange Frans zijn 'probleempje' nog niet onder controle heeft. Hij beseft hopelijk toch wel dat cocaïne o.a. paranoïde gedrag veroorzaakt.
pi_144919498
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Moeten wij dat zien dan?
pi_144919508
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hij is vrij ondernemend bezig, ongetwijfeld neemt hij de kennis mee die hij opgedaan heeft.
pi_144919513
Lange Frans is een bangepoeperd!
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_144919551
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:21 schreef Reconquista. het volgende:
'Mocht er wel wat gebeuren dan is het onze eigen schuld. Niet alleen die van de politici, want wij (de kiezer) hebben ze die plek gegeven. Ik zal geen traan laten als er wat zou gebeuren. Al denk ik niet dat er wat gaat gebeuren. Het is vooral bangmakerij.'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)et-door-de-CIA.dhtml
Voor een gedeelte heeft hij gewoon gelijk. Alleen door de bovenstaande regel, hoop ik bijna dat er dan als er iets gebeurt, er mensen bij zijn betrokken die zeer dicht nabij lange Frans staan. Kijken of hij dan nog geen traan laat. Maar ik zeg "bijna hopen" want anders ben ik net zo als lange Frans. Je gunt niemand een verlies door een aanslag.
pi_144919634
Lange refereert aan het bewapenen van rebellen in Syrië. Het westen bewapend alleen de democratisch gezinde rebellen met lichte wapens. Een onderscheidt dat het westen blijkbaar wel kan maken in tegenstelling tot lange Frans.
pi_144920239
Hoe zou het met Baas B. zijn?
  vrijdag 26 september 2014 @ 11:58:49 #26
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_144920362
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:54 schreef xpompompomx het volgende:
Baas B. was een infiltrant van de AIVD. LF heeft dit gelukkig op tijd ontdekt en zijn vrouw erop af gestuurd.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_144920375
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:54 schreef xpompompomx het volgende:
Die heeft tegenwoordig een succesvolle solocarriere:

pi_144920424
Geen conclusies enkel mijn waarneming.

Net zoals 9/11 biedt IS weer enorm veel kansen en mogelijkheden voor overheden. Ik vind het ook opvallend hoe IS zo uit het niets in de media is opgedoken, het lijkt een ware hype te zijn geworden.

De waarheid zal ergens in het midden liggen.
pi_144920442
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:59 schreef DonJames het volgende:

[..]

Die heeft tegenwoordig een succesvolle solocarriere:

Instant ooraids
pi_144920508
Het opnemen voor Lange Lans :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: