Ik denk dat hij nog steeds op zoek is naar het loketquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:23 schreef spijkerbroek het volgende:
We wisten toch allang dat hij niet vooraan heeft gestaan bij het uitdelen van de IQ-punten?
Zo dom is hij nou ook weer niet, hij studeerde aan de universiteit totdat hij zich volledig richtte op het rappen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:23 schreef spijkerbroek het volgende:
We wisten toch allang dat hij niet vooraan heeft gestaan bij het uitdelen van de IQ-punten?
Fixed.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik hoor deze theorie hypothese echt steeds vaker.
Daar doet ie anders helemaal niks mee.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:25 schreef Ceberut het volgende:
Zo dom is hij nou ook weer niet, hij studeerde aan de universiteit totdat hij zich volledig richtte op het rappen.
Ik vraag me serieus af waarom zo iemand een podium krijgt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:28 schreef trucker3 het volgende:
Lange Frans gelooft ook in UFO's..........
http://www.ninefornews.nl/lange-frans-god-een-kosmonaut/
Wie zegt dat hij er helemaal niets mee doet? Omdat hij een ander carrièrepad volgt, wil niet zeggen dat hij niets doet met wat hij geleerd heeft.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar doet ie anders helemaal niks mee.
Gehehehehquote:Vanaf 7 mei zendt de EO een nieuw seizoen uit van het programma ‘Op zoek naar God’, waarin ook Frans te gast zal zijn. Tijdens één van de uitzendingen legt de rapper uit waarom hij gelooft dat God een kosmonaut was. Hij verwijst daarmee onder meer naar het boek ‘Waren de goden kosmonauten?’ van de Zwitserse auteur Erich von Däniken.
Zie jij iets waaruit blijkt dat hij er wel iets mee doet ?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:30 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij er helemaal niets mee doet? Omdat hij een ander carrièrepad volgt, wil niet zeggen dat hij niets doet met wat hij geleerd heeft.
Moeten wij dat zien dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zie jij iets waaruit blijkt dat hij er wel iets mee doet ?
Hij is vrij ondernemend bezig, ongetwijfeld neemt hij de kennis mee die hij opgedaan heeft.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zie jij iets waaruit blijkt dat hij er wel iets mee doet ?
Voor een gedeelte heeft hij gewoon gelijk. Alleen door de bovenstaande regel, hoop ik bijna dat er dan als er iets gebeurt, er mensen bij zijn betrokken die zeer dicht nabij lange Frans staan. Kijken of hij dan nog geen traan laat. Maar ik zeg "bijna hopen" want anders ben ik net zo als lange Frans. Je gunt niemand een verlies door een aanslag.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:21 schreef Reconquista. het volgende:
'Mocht er wel wat gebeuren dan is het onze eigen schuld. Niet alleen die van de politici, want wij (de kiezer) hebben ze die plek gegeven. Ik zal geen traan laten als er wat zou gebeuren. Al denk ik niet dat er wat gaat gebeuren. Het is vooral bangmakerij.'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)et-door-de-CIA.dhtml
Baas B. was een infiltrant van de AIVD. LF heeft dit gelukkig op tijd ontdekt en zijn vrouw erop af gestuurd.quote:
Instant ooraidsquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:59 schreef DonJames het volgende:
[..]
Die heeft tegenwoordig een succesvolle solocarriere:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |