Waarom?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Voederbietel doet mij denken aan dat plaatje van die gast dat op elke FOK! user loopt te haten en op neer kijkt maar er wel constant achter zit.
Ja, maar jij. En ik.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wow, hard geworden.
[..]
Heb er weinig last van.
zo vies mannetje ben jij ;squote:
'vies = lekker'quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zo vies mannetje ben jij ;s
ja, groetjes je vriendinquote:
Die weet dat welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
in je bips.quote:
Ik heb alleen een schijthekel aan jou eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Voederbietel doet mij denken aan dat plaatje van die gast dat op elke FOK! user loopt te haten en op neer kijkt maar er wel constant achter zit.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die weet dat wel
Oke hoi modus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hoilo lamon.quote:
Zeg dan miver of hakunaquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb denk ik al twee weken geen koffie meer gedronken.
Ik dronk wel echt belachelijke hoeveelheden koffie, liter of 2,5 op een dag. Ik kon ook altijd stoer zeggen dat ik gewoon koffie kon drinken voordat ik ging slapen zonder enig probleem, dat komt denk ik omdat ik gewoon altijd een hoog cafeïne gehalte in m'n lijf had.quote:
Eensch.quote:
waar wordt er nu weer gehaat dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:42 schreef VeerEli het volgende:
Aaaaaawh lobi voor Nootjes die m'n back heeft tegen al die haters![]()
![]()
![]()
![]()
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik dronk wel echt belachelijke hoeveelheden koffie, liter of 2,5 op een dag. Ik kon ook altijd stoer zeggen dat ik gewoon koffie kon drinken voordat ik ging slapen zonder enig probleem, dat komt denk ik omdat ik gewoon altijd een hoog cafeïne gehalte in m'n lijf had.
Heb je afkickverschijnselen?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik dronk wel echt belachelijke hoeveelheden koffie, liter of 2,5 op een dag. Ik kon ook altijd stoer zeggen dat ik gewoon koffie kon drinken voordat ik ging slapen zonder enig probleem, dat komt denk ik omdat ik gewoon altijd een hoog cafeïne gehalte in m'n lijf had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |