Deze Chloro weet. Bernardo'squote:Op vrijdag 26 september 2014 11:04 schreef Chloroform het volgende:
Ede.Enige goede in Ede is Bernardo's.
quote:
Hahaha 't pleinquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verder is het wel een deprimerend kutdorp ja. Ooit een keer met een collega die in Ede woonde naar 't plein () geweest. Wat een grote bak met ellende bij elkaar. Man man man.
Waarom zit jij daar nu dan?
Begrijp ik hier uit dat je lesbie/bi-sexuolo bent of heb ik het mis?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:10 schreef Dqod het volgende:
Ik ben hier terechtgekomen omdat
Zij wil hier ook weg tho, dus dat gaat tzt ook wel gebeuren
Plast een beer in het bos?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Begrijp ik hier uit dat je lesbie/bi-sexuolo bent of heb ik het mis?
Dqod = Mquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Begrijp ik hier uit dat je lesbie/bi-sexuolo bent of heb ik het mis?
Haha ja, precies mijn gedachte. En Heideweek ofzo, ook zoiets.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha 't pleinYeah, I know what you mean. Het uitgaansleven hier in general is gewoon kktjebagger
Gelukkig is Arnhem maar 10 min met de trein
Ik ben hier terechtgekomen omdat
Zij wil hier ook weg tho, dus dat gaat tzt ook wel gebeuren
Ewquote:
Masochist?quote:
There's your answerquote:
hehe ik had hem door ja. Maar blijkbaar lesbie/bi of ze/hij/zij/het zit te fockennn anyway nog steeds is ze/hij/zij/het een aardig persoon.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Weeknie, maar 'man' was ook nog een optie
Heideweekquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja, precies mijn gedachte. En Heideweek ofzo, ook zoiets.![]()
![]()
Ahhhww.:$$ Leuk. Ga daar maar snel weg ja, daar wil je niet vrijwillig blijven wonen. Al enig idee welke kant jullie op willen of dat niet?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hehe ik had hem door ja. Maar blijkbaar lesbie/bi of ze/hij/zij/het zit te fockennn anyway nog steeds is ze/hij/zij/het een aardig persoon.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hehe ik had hem door ja. Maar blijkbaar lesbie/bi of ze/hij/zij/het zit te fockennn anyway nog steeds is ze/hij/zij/het een aardig persoon.
Alleen als ze gedronken heeft eigenlijk. Wacht maar tot haar wijn een keer op is.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
dan moet je uit de buurt blijvenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen als ze gedronken heeft eigenlijk. Wacht maar tot haar wijn een keer op is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |