Kan je zoveel verlof krijgen om stereo te gaan streamenquote:
Down with Yariequote:Op vrijdag 26 september 2014 10:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De Fles haar kinderenhoeft ze niet naar huis
Maar ik heb ze al klaarliggen hoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij liep al met zijn kist. Moet ik nog ruim een uur wachten
Zus nog gekker? Kan haast nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Andrea zal wel niet meer mogen maar haar zus schijnt een beetje de vreemde van de familie te zijn dus dat is ook al prima
Vind ik ook zo'n onzin altijd, alsof het iets uitmaaktquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij liep al met zijn kist. Moet ik nog ruim een uur wachten
quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kan je zoveel verlof krijgen om stereo te gaan streamen
Oh, ik blijf bij jou in de buurtquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:58 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Maar ik heb ze al klaarliggen hoor![]()
[ afbeelding ]
De enige 2 waar hij niet mee gepraat heeft is toch echtpaar WC-eend?quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:58 schreef Ebinas het volgende:
Rene wil niemand beïnvloeden.
Daarom verdwijnt die lapzwans, het lukt hem maar niet
ow was haar zús een beetje vreemd?quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Andrea zal wel niet meer mogen maar haar zus schijnt een beetje de vreemde van de familie te zijn dus dat is ook al prima
Helaas moet ik u op beide vragen het antwoorden schuldig blijvenquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:59 schreef Dotteke het volgende:
Ik lees dat Lot naar de KNO arts is geweest en volgende week terug moet komen, maar wat heeft ze nu.
Ik lees dat Isa en Gio gisteren samen gesproken hebben, maar niet wat er besproken is .
Iemand een idee?
Ze hebben een zooi rommel verwijderd uit de oor en het was mogelijk dat ze nog een keer moestquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:59 schreef Dotteke het volgende:
Ik lees dat Lot naar de KNO arts is geweest en volgende week terug moet komen, maar wat heeft ze nu.
Ik lees dat Isa en Gio gisteren samen gesproken hebben, maar niet wat er besproken is .
Iemand een idee?
Nog vreemder als Dréquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:00 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ow was haar zús een beetje vreemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |