TS gebruikt waarschijnlijk engelse termen als gamen, console enzovoort.quote:
Dus jij gebruikt de hippe term "console". Halve hipster dat je er bent!quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:06 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Ik maak sowieso geen werkwoord van computer. En dat noem ik een console.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:09 schreef Eenskijken het volgende:
Dat zijn gewoon keurige nederlandse woorden.
Vieze hipster met je bretels en iphone6, blijf maar in t westen want "hier" (lees; Emmen) ben je niet welkom.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:06 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Ik maak sowieso geen werkwoord van computer. En dat noem ik een console.
Emmenquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:15 schreef Ivopiefo het volgende:
[..]
Vieze hipster met je bretels en iphone6, blijf maar in t westen want "hier" (lees; Emmen) ben je niet welkom.
pc een spelconsole noemenquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:41 schreef 0108daniel het volgende:
Als je een sspel wilt spelen op de pc zeg je toch: ik ga computeren?
Je zegt toch niet : ik ga spelconsolen?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:15 schreef Ivopiefo het volgende:
[..]
Vieze hipster met je bretels en iphone6, blijf maar in t westen want "hier" (lees; Emmen) ben je niet welkom.
Mijn pc is specifiek gemaakt om spellen mee te spelen, dus mag je het ook een spelconsole noemen.quote:
Eensquote:
Nee dan blijft het een pc. Onder game consoles worden o.a. de Xbox, Playstation en Wii verstaan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Mijn pc is specifiek gemaakt om spellen mee te spelen, dus mag je het ook een spelconsole noemen.
Dus wat lul je nou?
/topickaapquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Eens
Maar de Gemeente Emmen is wel een beetje aids
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |