SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke kist?quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:14 schreef Karig_Hutje het volgende:
minstens 20 keer over gegeven vandaag door het beeld van die kist zakken.Google is your friend, abuse your friends![]()
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:03 schreef Karig_Hutje het volgende:
Beetje niet lekker en dronken. Beste vriend begraven vandaag. Kutzooi. Het leven is niet eerlijk.![]()
Kut is dat en 46 jaar is erg jong inderdaad.![]()
![]()
Ja echt wel. Waardeloze ziekte.quote:Op vrijdag 26 september 2014 03:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Gecondoleerd.![]()
Kut is dat en 46 jaar is erg jong inderdaad.![]()
![]()
Een tante van mij is heengegaan met borstkanker toen ze 52 was, ik mis haar nog steeds. Soms huil ik mezelf in slaap.quote:Op vrijdag 26 september 2014 03:54 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Ja echt wel. Waardeloze ziekte.![]()
Het was zo'n goede en lieve vrouw. Waarom?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, krijg je geen antwoord op ben ik bang. Misschien als je zelf dood gaat. Maar dat kan niemand je vertellen..quote:Op vrijdag 26 september 2014 03:57 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Een tante van mij is heengegaan met borstkanker toen ze 52 was, ik mis haar nog steeds. Soms huil ik mezelf in slaap.![]()
Het was zo'n goede en lieve vrouw. Waarom?![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |