Je gebruikt zo vaak de e, dat ik niet meer weet of je nu sleetje, of sletje rijden bedoeld.quote:
Te slecht ditquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Je gebruikt zo vaak de e, dat ik niet meer weet of je nu sleetje, of sletje rijden bedoeld.
Ik hou van die mixenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:21 schreef Barbusse het volgende:
ZomerHelaas bijna voorbij met een maandje
![]()
Ik heb nooit beweerd dat al mijn opmerkingen van hoogstaande kwaliteit zijn.quote:
Heerlijke droommuziek, en zeker als dit je uitzicht is:quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou van die mixen![]()
Ik had net deze aan staan:
Spotify werkt hier nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:46 schreef aeque het volgende:
Ik luister nu naar deze heerlijke afspeellijst.
http://open.spotify.com/user/ultramusicofficial/playlist/6AkGB1DtlYpyYm2QdH9uHB
Hier YouTube niet altijd omdat ik op een Duits netwerk zit.quote:
Ik vind het fantastischquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had het net in SEXSC dat ik ook spotify overweeg
Moet ik nu jaloers worden ofzo ??quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijke droommuziek, en zeker als dit je uitzicht is:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ik nu jaloers worden ofzo ??Sorry, but my life is awesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Nu wil ik op vakantiequote:Op vrijdag 26 september 2014 12:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, but my life is awesome![]()
[ afbeelding ]
Thijsquote:
De mijne ook wel hoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heer Thijsquote:
Amaiquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijke droommuziek, en zeker als dit je uitzicht is:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja die van jullie wel.quote:
Ik overdrijf graag.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pffffffffffff vermoeiend
Je lijkt fax wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |