Goed nieuwsquote:
Fantastischquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Woensdag om 10 uur ga ik ze ervan overtuigen dat ze mij moeten hebben
Dinsdag nog even gesprek met de recruiter en de nodige voorbereidingen, maar woensdag is het eindelijk zover.
Kan wel janken van geluk, maar dat bewaar ik nog even
De Royco 2quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om welke tobbe hebben we het dan?
[..]Whoop whoop
Succes kerel, tis je gegunt!quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Woensdag om 10 uur ga ik ze ervan overtuigen dat ze mij moeten hebben
Dinsdag nog even gesprek met de recruiter en de nodige voorbereidingen, maar woensdag is het eindelijk zover.
Kan wel janken van geluk, maar dat bewaar ik nog even
Eerste hit op google:quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
FantastischGoed bezig Thijs!
Dank jullie wel!quote:
Godver, nu heb ik honger.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:00 schreef Myraela het volgende:
Echt?Was na pasta één van de eerste dingen die ik maakte.
Als er een pan lang staat te pruttelen maakt dat mij blij.Gisteren stond de pan goulashsoep voor vanavond al de halve dag te pruttelen. Dat is fijn.
Lekkerquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:00 schreef Myraela het volgende:
Echt?Was na pasta één van de eerste dingen die ik maakte.
Als er een pan lang staat te pruttelen maakt dat mij blij.Gisteren stond de pan goulashsoep voor vanavond al de halve dag te pruttelen. Dat is fijn.
quote:
Voedselexpertsquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:12 schreef Samzz het volgende:
Wat mag van de heren en dames voedselexperts nog wel gegeten worden?
Ik eet gewoon waar ik zin of trek in heb.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:12 schreef Samzz het volgende:
Wat mag van de heren en dames voedselexperts nog wel gegeten worden?
Mja, het spijt mij ook zeer, maar ik eet 's ochtends lekker een bakje cruesli. Of een boterham met pindakaas, lekker puh.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voedselexperts
Omdat ze vroeger niet naar de McDonalds mochten, mag niemand het zeker.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voedselexperts
Omdat ze vroeger niet naar de McDonalds mochten, mag niemand het zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |