SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scherp.quote:
ooooh toen ik 21 was ofzo werd ik zo vaak nagesist. Vaak door Marokkanen, bij hun ben ik best wel in trek. Lang niet meer gehoord. Of zij worden beschaafder, of ik gewoon een oud wijf.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:53 schreef Santello het volgende:
[..]
Scherp.
Ik kom maar een paar minuten om jullie na te sissen als jullie naar binnen lopen. Volgens mij is dat nog niet strafbaar.
Heb het niet gezien. (Gang related). Welke zender zend het uit?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:53 schreef Santello het volgende:
[..]
Scherp.
Ik kom maar een paar minuten om jullie na te sissen als jullie naar binnen lopen. Volgens mij is dat nog niet strafbaar.
ben je fatassquote:Op donderdag 25 september 2014 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ooooh toen ik 21 was ofzo werd ik zo vaak nagesist. Vaak door Marokkanen, bij hun ben ik best wel in trek. Lang niet meer gehoord. Of zij worden beschaafder, of ik gewoon een oud wijf.
Of hey, hey meisje. Psssssttt. Goede tijden.
Welke skills?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was niet als belediging bedoeld. Gewoon diep respect voor jullie skills.
Zie je het icoontje op je scherm dat-ie aan het opladen is? Anders zal je accu wel verouderd zijn ofzo.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:57 schreef Milly88 het volgende:
Hoe kan het dat mijn tel nog steeds op 12% staat terwijl die al meer dan een uur in de lader zit?
Ga dan terug naar een Koerdistan. Zij fluiten naar alle vrouwen die iets aan hebben wat boven hun knieën komen.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ooooh toen ik 21 was ofzo werd ik zo vaak nagesist. Vaak door Marokkanen, bij hun ben ik best wel in trek. Lang niet meer gehoord. Of zij worden beschaafder, of ik gewoon een oud wijf.
Of hey, hey meisje. Psssssttt. Goede tijden.
welk tel?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:57 schreef Milly88 het volgende:
Hoe kan het dat mijn tel nog steeds op 12% staat terwijl die al meer dan een uur in de lader zit?
Ja ik zie 'm gewoon. Dat bliksem tekentje, maarja dit is sinds twee dagen zo. Irritant..quote:Op donderdag 25 september 2014 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zie je het icoontje op je scherm dat-ie aan het opladen is? Anders zal je accu wel verouderd zijn ofzo.
Geef je nummer, dan fix ik het op afstandquote:Op donderdag 25 september 2014 22:57 schreef Milly88 het volgende:
Haha dat is zo groot. Ik heb grote handen dus is eigenlijk perfect voor mij, maar past gewoon niet in een broekzakquote:
zwarte markt eh.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:04 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Ja denk het ook heb hem al heel lang
Haha ja maar vind dat wel fijner. Ik zat te denken om note 4 te nemen volgend jaar.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haha dat is zo groot. Ik heb grote handen dus is eigenlijk perfect voor mij, maar past gewoon niet in een broekzak
iPhone 6 plus?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:06 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Haha ja maar vind dat wel fijner. Ik zat te denken om note 4 te nemen volgend jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |