Ik denk dat je dit niet mag zeggen.quote:Op zondag 9 november 2014 16:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik ruik een ban aankomen. Minstens drie maanden.
quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 16:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik ruik een ban aankomen. Minstens drie maanden.
Eh... Wie? Wat?quote:Op zondag 9 november 2014 16:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Oh wacht, nu draait hij Vanessa Paradis. Wat is deze?
Gunther D. is een dj op Studio Brussel. Hij was net funkmuziek uit de '70ies aan het draaien, maar hij is Everly Brothers aan het draaien.quote:Op zondag 9 november 2014 16:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt.
Ah...quote:Op zondag 9 november 2014 16:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Gunther D. is een dj op Studio Brussel. Hij was net funkmuziek uit de '70ies aan het draaien, maar hij is Everly Brothers aan het draaien.
Sinds wanneer zijn banaan-vragen taboe op fok?quote:Op zondag 9 november 2014 16:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ook een ban voor jou wegens banaanvraag.
Vanwege alle atheïsten hier. Die schijnen er regelmatig slecht van te slapen. Een banaan is namelijk de nachtmerrie voor iedere atheïst!quote:Op woensdag 12 november 2014 20:55 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn banaan-vragen taboe op fok?
Owjaquote:Op woensdag 12 november 2014 21:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Vanwege alle atheïsten hier. Die schijnen er regelmatig slecht van te slapen. Een banaan is namelijk de nachtmerrie voor iedere atheïst!
NEEEEEIIIN! MEIN LEBEN!quote:
Kendejedienogniedan?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
NEEEEEIIIN! MEIN LEBEN!
Jawel, maar als athiest sta ik meteen schaakmat als Ray begint te praten.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:48 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
Kendejedienogniedan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |