Wie smeert zn schijt voorlangs tegen zn ballen aan? Daar ben ik nog veel benieuwder naarquote:
Naar voren schuiven (met reeds gespreide billen) is toch een kleinere moeite dan opstaan (en eventueel je billen spreiden met de andere hand, zoals sommigen ook schijnen te doen)?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Net zittend geprobeerd, Ik snap het maar gaat niet mijn ding worden.
Je moet meer naar voren schuiven om ruimte te maken om te vegen.
Ik blijf staan !!!
Mwja gewoon staan, kun je meteen zien of alles weg gaat als je door trekt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naar voren schuiven (met reeds gespreide billen) is toch een kleinere moeite dan opstaan (en eventueel je billen spreiden met de andere hand, zoals sommigen ook schijnen te doen)?
Ja maar ik sta ook gewoon op na het zittend vegen voor het doorspoelen, dus dan kijk ik ook nog even in de potquote:Op vrijdag 26 september 2014 02:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mwja gewoon staan, kun je meteen zien of alles weg gaat als je door trekt.
Je zult maar lekker aan het zitten zijn trekt door, en dan is je pot verstopt
Niet je pener om je middel knopen als je gaat schijtenquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:00 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Staand, anders raak ik met mijn lul de wc-bril of zelfs dat daaronder... bah.
Bij het gaan zitten let ik daar wel op, bij het afvegen geen probleemquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:00 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Staand, anders raak ik met mijn lul de wc-bril of zelfs dat daaronder... bah.
Das niet waar, ben dik en ik doe het ook zittend.quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:33 schreef Moira. het volgende:
Van die mensen die staand vegen () omdat ze te dik zijn om er zittend bij te kunnen (
) en/of motorisch gestoord zijn en dus bang zijn dat er poep aan hun hand komt te zitten (
)...
Dit dus gewoon ja, niks moeilijks aan.
[ afbeelding ]
Dit artikel is ook worth the read, trouwens: http://deadspin.com/54244(...)-the-great-wipe-hope
Hoop leuke mailtjes van mensen die voor het eerst achter 'de andere soort' komen, en eigenlijk alleen staanders naar zitten switchen (en erachter komen dat het zo hoort en ze hun leven lang hun reet verkeerd hebben afgeveegd).
Dan ben jij een fattie die het gewoon snapt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:12 schreef Bassen het volgende:
[..]
Das niet waar, ben dik en ik doe het ook zittend.
Dank je, wou het gewoon even rechtzetten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan ben jij een fattie die het gewoon snapt.
Je bent gewoon niet dik genoegquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:17 schreef Bassen het volgende:
[..]
Dank je, wou het gewoon even rechtzetten.
Als je veegt is t geen probleem dat ie de bril of dat daaronder raakt???quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:09 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
Bij het gaan zitten let ik daar wel op, bij het afvegen geen probleem
pics van je poepgat?quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:49 schreef Fascination het volgende:
Zittend van achter natuurlijk. Dan krijg je je poepgat het best schoon.
Gewoon zorgen dat je geen stijve krijgt, dan kan het bestquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:56 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Hebben jullie allemaal zo'n kleine piemol dat jullie dat zittend kunnen doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |