Moet je maar niet proberen te pissen in een luciferdoosje.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn pik is zo lang, die past niet in die kleine ruimte meer.
Niet tevreden?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je daar 5 minuten naar gezocht?
jouw garpen zijn zo garpig je moet echt een garpman worden.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet je maar niet proberen te pissen in een luciferdoosje.
Het lijkt me onbevredigend om 5 minuten te zoeken en dan een plaatje te vinden van een neger die beweegt zoals 'ie praat.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 19:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het lijkt me onbevredigend om 5 minuten te zoeken en dan een plaatje te vinden van een neger die beweegt zoals 'ie praat.
ja voederbietel moet ff weg gaan idd.quote:
Als jij een moderator quote en de authentieke tubgirl post, zal ik een week niets posten.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:01 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
ja voederbietel moet ff weg gaan idd.
wat is tubgirl?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als jij een moderator quote en de authentieke tubgirl post, zal ik een week niets posten.
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:02 schreef BozeHaas het volgende:
wat doe je moeite om je teksten te schrijven je zuigt zoveel je bent het beste in pijpen
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als jij een moderator quote en de authentieke tubgirl post, zal ik een week niets posten.
quote:
wat doe je moeite om je teksten te schrijven je zuigt zoveel je bent het beste in pijpen
Hee, zijn jullie homo-erotisch met elkaar? Wat lieefffffquote:
Ja ik kende hem al, wist alleen niet dat dat plaatje bekend staat als 'tubgirl'quote:Op donderdag 25 september 2014 20:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je stelt me oprecht teleur.
je zuigt zoveel je bent het beste in pijpen
Mijn allereerste ervaringen met FOK! waren topics vol met die meid. Sindsdien is het erg bergafwaarts gegaan.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja ik kende hem al, wist alleen niet dat dat plaatje bekend staat als 'tubgirl'
'gay' is minder schrijfwerk.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:05 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Hee, zijn jullie homo-erotisch met elkaar? Wat lieefffff
Ja.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:05 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Hee, zijn jullie homo-erotisch met elkaar? Wat lieefffff
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |