wat heb jij met dat random wicht?quote:
Jouw graftakkenhoofd boeit niemand.quote:
Hilarische post weer. Kun je je vriendjes niet achterna gaan?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jouw graftakkenhoofd boeit niemand.
Deadprez is een mooie jongen hoor.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jouw graftakkenhoofd boeit niemand.
Wie achterna gaan waarheen?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hilarische post weer. Kun je je vriendjes niet achterna gaan?
homo-erotisch post.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deadprez is een mooie jongen hoor.
Nou, ik denk dat zo'n kekke streep door je naam jou ook niet zou misstaan.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:52 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wie achterna gaan waarheen?
wie hebben dan nog meer zo'n streep?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat zo'n kekke streep door je naam jou ook niet zou misstaan.
moeilijk met 30cmquote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 19:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
wat heb jij met dat random wicht?
Dat weet je best.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:54 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
wie hebben dan nog meer zo'n streep?
Trouwens is dit een normaal topic en een superterechte klacht.
Jij probeert het weer te verzieken. Streep door je naam voor jou!
Fijn dat je het grappig vindtquote:Op donderdag 25 september 2014 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat weet je best.
Nee, het is weer een geforceerd "grappig" geschreven kuttopic.
quote:Op donderdag 25 september 2014 19:55 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Fijn dat je het grappig vindt
...quote:Op donderdag 25 september 2014 19:55 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Fijn dat je het grappig vindt
Mijn pik is zo lang, die past niet in die kleine ruimte meer.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De moeite nemen om de bril omhoog te doen na het schijten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |