Uh, oke.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Valt mee dat dit de laatste pot van de ronde is, je valt namelijk in herhaling, Frits.
Waar heb jij het nou weer overquote:Op donderdag 25 september 2014 21:04 schreef GGMM het volgende:
Gewoon een doelpunt Arias. Hij wordt van richting veranderd maar als dat uit een niet zo'n rare hoek gebeurt krijgt degene die schiet hem ook op zijn naam
(Tom is het met me eens.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:07 schreef GGMM het volgende:
Ben benieuwd tegen wie Feyenoord loot.Ik zie Feyenoord dit seizoen geen prijs winnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De spelregels. Als een bal van richting veranderd wordt, komt het doelpunt alleen op naam van de verdediger als de bal in de oorspronkelijke richting niet in het doel zou zijn gegaan.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over
Beste jeugdopleiding.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord dit seizoen geen prijs winnen.
Wat ik daar mee te maken heb bedoel ikquote:Op donderdag 25 september 2014 21:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De spelregels. Als een bal van richting veranderd wordt, komt het doelpunt alleen op naam van de verdediger als de bal in de oorspronkelijke richting niet in het doel zou zijn gegaan.
Misschien nog wel het beste veld! Gewoon 2 prijzen.quote:
Al 4 jaar op rij hoor. #4opeenrijquote:
Kampioenen ole olequote:Op donderdag 25 september 2014 21:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Al 4 jaar op rij hoor. #4opeenrij
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:07 schreef GGMM het volgende:
Ben benieuwd tegen wie Feyenoord loot.RoflmaoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens. Stond ook in de jeugd te boek als grande talente.quote:
Speelt een prima seizoen tot op heden.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:19 schreef GGMM het volgende:
Zo irritant als de commentatoren gaan roepen "2-1??"
Banwaardig is het.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:19 schreef GGMM het volgende:
Ban hem van fokquote:Op donderdag 25 september 2014 21:19 schreef GGMM het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:19 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:22 schreef Kopsterk het volgende:
Narsingh heeft geen 100 vierkante meter ruimte en komt er dus niet langs.
Oké CCYHquote:Op donderdag 25 september 2014 21:23 schreef Kopsterk het volgende:
De middenvelders van PSV worden vrij eenvoudig voorbij gelopen.
Fons Spooren laten ze loten. Om te bedanken voor bewezen diensten.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaat dalijk weer een speler loten?
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 25-09-2014 om 21:24:50Voor een linksback is Jetro Willems offensief echt, echt briljant. Nou de rest nog en #PSV gaat er een dik pak geld aan verdienen. #psvutr reageer retweet
Dat doet mij deugd.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.
'Echt, echt'quote:Op donderdag 25 september 2014 21:25 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 25-09-2014 om 21:24:50Voor een linksback is Jetro Willems offensief echt, echt briljant. Nou de rest nog en #PSV gaat er een dik pak geld aan verdienen. #psvutr reageer retweet
Doe ff serieus.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zoet is best een goede keeper hoor.
quote:
Lijkt me redelijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:40 schreef GGMM het volgende:
Jongens, geen ruzie maken aub.
Om dit te voorkomen stel ik voor dat we PSV niet meer mooi noemen.
"Prachtig" is een betere term, inderdaad.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:40 schreef GGMM het volgende:
Jongens, geen ruzie maken aub.
Om dit te voorkomen stel ik voor dat we PSV niet meer mooi noemen.
Terecht ook.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:42 schreef FL_Freak het volgende:
Perez gaat vanavond fappen op Willems compilatie videos
Dat klopt.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
JE BENT GEEN MOD MEER HI HA HO
Jij valt dan ook op mannen dus jij kan het weten.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:43 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Perez een stuk cooler dan Bruggink.
Goeie weer Rene.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:47 schreef GGMM het volgende:
De stand op het veld was verkeerd.
Amateuristisch van PSV zeg.
Thnx.quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Je club noemen naar een lampenbedrijf
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:47 schreef GGMM het volgende:
De stand op het veld was verkeerd.
Amateuristisch van PSV zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |