De bachelor, hoe het allemaal begon.
Ik was lekker aan het werk op mijn camping in italie. Het was een zonnige dag,
ik had net met mijn collega's besproken over wanneer
ik weer terug zou gaan naar nederland. Opeens kreeg
ik een mail van BLue circle, met de vraag of
ik mijn telefoonnummer even wilde sturen, omdat ze mij dringend wilde spreken. Tijdens mijn 2,3 uur pauze ging
ik lekker ontspannen op het strand, toen
ik net een duik in zee had genomen mailde
ik bluecircle mijn nummer. nog geen kwartier later werd
ik opgebeld 'Hi jacobien, we willen je vragen of je wil deel nemen aan een nieuw seizoen van de bachelor'..
ik viel even stil,
ik wilde wel weer iets met tv doen maar ook wist
ik dat zulke programma's naar, naar voren kunnen komen.
Ik zei dat
ik er even een paar dagen over na moest denken.
Ik belde ze drie dagen later terug en als voorwaarde wilde
ik alles weten over hoe het in elkaar zat en wat er precies verwacht werd. Omdat ze mij zo graag in het programma wilde hebben, vertelde ze mij dat
ik zeker mee naar suriname zou gaan. maar dat
ik dit wel stil moest houden, want die andere meiden mochten dat niet weten.
Ik besloot uiteindelijk om naar nederland te vliegen mijn spullen te pakken en weer door naar suriname te gaan. Het ging allemaal zó snel,
ik vond het zo leuk om mee te doen dat
ik niet na dacht over het contract wat
ik me kreeg. Toen
ik mijn management bureau ernaar liet kijken afgelopen week zeiden ze 'je bent flink in de maling genomen'. Zo voelt dat ook. Maar door mijn vertrouwen in de productie tekende
ik het contract. Nadat
ik het contract had getekend, moest
ik meteen prikken halen voor suriname. Voor ik het wist zat ik in Rotterdam en ontmoete ik alle andere meisjes van de bachelor waarvan tien al meteen de volgende dag zouden afvallen.
Ik kon eigenlijk al meteen met bijna alle meiden leuk overweg,
ik ben altijd enthausiast en optimistisch.
ik had in alles wat nog komen zou overal heel erg zin in.
ik kon vrijwel vanaf het begin leuk met vier meiden erg leuk overweg. zonder dat dat de bedoeling was vormde we eigenlijk een soort groepje. echter plaats
ik mezelf liever nooit in groepjes, en ben
ik met iedereen even gezellig.
Ik was totaal niet gewend om alleen maar met meiden opgescheept te zitten 24/7.

Verder ontelbare taal-en spelfouten.
'deel nemen' 'italie' 'suriname' 'nederland' 'management bureau' 'ontmoete' 'enthausiast'
'ik kon vrijwel vanaf het begin leuk met vier meiden erg leuk overweg. zonder dat dat de bedoeling was vormde we eigenlijk een soort groepje.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !