Ik heb het idee dat heel Amsterdam vol zit met dit soort lui. Dat gevoel krijg ik iig als ik daar rond loop. Pretentieus gebeuren, vorm boven inhoud, schulden maken om niet te zakken op sociale ranking, etc. Je kent het wel.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:38 schreef Ericr het volgende:
http://instagram.com/p/tS8CnQt_Ps/?modal=true
Vriendin van Tinkebell, nog zo'n wazige aandachtshoer.
2 jaar tijd en dus van 19 naar 21?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze ziet er in dat filmpje heel anders uit als op de foto's Photoshop?
Oh is dat alweer 2 jaar oudquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
2 jaar tijd en dus van 19 naar 21?
Yuppen noemen ze dat soort volk toch?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:35 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat heel Amsterdam vol zit met dit soort lui. Dat gevoel krijg ik iig als ik daar rond loop. Pretentieus gebeuren, vorm boven inhoud, schulden maken om niet te zakken op sociale ranking, etc. Je kent het wel.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:26 schreef Dophertje het volgende:
Binnenkort dus meneer Krabbe in Uitstel van executie omdat mevrouw hem bankroet heeft gemaakt
Zie bovenstaande filmpjes.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Heeft zij in een soap gespeeld of aan een reality show meegedaan ofzo? Ik ken haar ergens van.
Ik zat nog op de 1e paginaquote:
Ik vond pa nog het meest sympathiek over komenquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat haar wegdenken.... mwah.
Maar inderdaad, verschrikkelijk als ze echt zo denkt als ze pretendeert in dat interviewEen puber die een reality check nodig heeft.
Ik zou haar best raken, leuk gezicht. En dat haar heeft ook wel iets.En dat het zo'n dom wicht is, lekker boeiend, je stopt de piemel in haar lichaam niet in haar persoonlijkheid. Voor een one night stand kan het best.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat haar wegdenken.... mwah.
Maar inderdaad, verschrikkelijk als ze echt zo denkt als ze pretendeert in dat interviewEen puber die een reality check nodig heeft.
Voor een keer zou ik het ook wel kunnen. Ze is niet uitgesproken knap, maar ook niet heel lelijk. Zij lijkt mij absoluut geen relatiemateriaal.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zou haar best raken, leuk gezicht. En dat haar heeft ook wel iets.En dat het zo'n dom wicht is, lekker boeiend, je stopt de piemel in haar lichaam niet in haar persoonlijkheid. Voor een one night stand kan het best.
Hahah nee sowieso geen relatiemateriaal nee. Zou het nog geen minuut met haar uithouden tijdens een gesprek denk ik.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Voor een keer zou ik het ook wel kunnen. Ze is niet uitgesproken knap, maar ook niet heel lelijk. Zij lijkt mij absoluut geen relatiemateriaal.
Daar sluit ik mij bij aan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahah nee sowieso geen relatiemateriaal nee. Zou het nog geen minuut met haar uithouden tijdens een gesprek denk ik.
Staat ergens in de tekst geloof ik...quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh is dat alweer 2 jaar oudKijk nooit naar zulke pulp.
Nee, yuppen doen iets anders, werken nog wel in een of andere vorm en harken veel geld binnen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:29 schreef karton2 het volgende:
[..]
Yuppen noemen ze dat soort volk toch?
"Socialites" (en i.t.t. normaliter is dit een lelijke)quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, yuppen doen iets anders, werken nog wel in een of andere vorm en harken veel geld binnen.
Dit type is meer nepper/hipster, nipster/nepster?
Volgens mij is Sanasoufi lekkerder en gezondverstandiger dan deze bottomfeeder.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:37 schreef BlueMage het volgende:
Jacobien zit zeker op FOK! onder de naam
sanasoufi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |