Research!quote:Op donderdag 25 september 2014 19:00 schreef voederbietel het volgende:
De vraag is, waarom hou jij je bezig met dit soort ongein, Disorder?
Keep up the good work.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:03 schreef Disorder het volgende:
[..]
Analyse van terroristische dreigingen.
Dan moet je eens in de PoHi van voederbietel duikenquote:Op donderdag 25 september 2014 19:03 schreef Disorder het volgende:
[..]
Analyse van terroristische dreigingen.
Dat interview is van 2 jaar geleden, inmiddels is ze dus 23, jong genoeg om de 46-jarige Martijn, over het verbreken van z'n huwelijk heen te helpen.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:11 schreef BasEnAad het volgende:
Is zij 21?
Ze lijkt wel 40.
Wat een parasiet zeg.
Het houdt mij en diverse vrienden al een dag bezig, mijn god wat een leeghoofd met een totaal gebrek aan respect en verantwoordelijkheidsgevoel...quote:Op donderdag 25 september 2014 18:09 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
Verdere tekst is overbodig, lijkt me.
quote:Op donderdag 25 september 2014 18:26 schreef maily het volgende:
[..]
En ze heeft geflirt met Arie Boomsma, en is een ex van Johnny de Mol.
Ook wil ze snel moeder worden .....
quote:Mij hemel wat een loser verhaal .
Arrogant en je voelt je al een diva .
En nu nog losertje Krabbegat aan de haak geslagen hahahahahahah
Ilse
quote:Ik begrijp echt niet dat als je schrijfster bent, je zo'n stuk kan publiceren (qua spelling en grammatica)...
quote:Stond er ook zoiets als dit stuk in de Grazia? Belachelijk, waarom heb je er niet eerst spellingscontrole overheen gegooid en de zinsopbouw nagekeken. (Je bent schrijfster?!)
Zoveel drama, je hoort het maar van 1 kant...
Wel slim van je kennelijk. Deze aanval op de media zet jou weer in de media en dat is precies wat je wilt toch? Schijnt een aandoening te zijn, heeft verschillende benamingen....
Voor de duidelijkheid, dit is geen haat. Heb de moeite genomen om het stuk te lezen, hoe slecht het ook was.
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:28 schreef ssebass het volgende:
Misschien moet ze dit even lezen:
http://laluttecontinue.tu(...)-ceo-to-gold-diggers
Bedankt!!!! Leuk artikel! Volkomen met haar eens: Ouders moeten ons gewoon alles geven, want wij wouden toch niet geboren worden? Jammer voor haar dat zij stomme ouders heeft die haar niet financieel ondersteunen.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:09 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
Verdere tekst is overbodig, lijkt me.
Ze woont in een huis van haar vader, hij stopt haar regelmatig wat toe en neemt haar mee naar Italië zodat ze naar de kapper kan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:18 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bedankt!!!! Leuk artikel! Volkomen met haar eens: Ouders moeten ons gewoon alles geven, want wij wouden toch niet geboren worden? Jammer voor haar dat zij stomme ouders heeft die haar niet financieel ondersteunen.![]()
Mijn ouders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |