SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
Vrij vlot.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:40 schreef sonnyspek het volgende:
Iemand een idee hoe Mertens en Callejon spelen?![]()
Ik vind het spel dit jaar trouwens een stuk soepeler spelen. ik kan eindelijk weer dmv dribbelen en snel over de grond overtikken doelpunten maken. ik hoef niet meer geforceerd langs de zijlijn te rennen en skilloos de bal voor het doel slingeren. Ik zit onderhand ook al in divisie 7, taarabt is zo gruwelijk goed![]()
![]()
Heb al heel wat jaren geen nieuwe fifa gekocht, maar ga fifa 15 toch maar aanschaffen. Is die ultimate edition die 10 euro extra waard of zal ik gewoon de standaard kopen?![]()
Nee & jaquote:Op donderdag 25 september 2014 16:43 schreef k0fferbak het volgende:
Heb al heel wat jaren geen nieuwe fifa gekocht, maar ga fifa 15 toch maar aanschaffen. Is die ultimate edition die 10 euro extra waard of zal ik gewoon de standaard kopen?![]()
Paar potjes gespeeld, alles gewonnen maar erg vaak gekickt dus hou er niks aan over.
Conclusies:
- 2 spitsensysteem is veel beter dan 1 spitsensysteem. Echter is de vraag die rest: 442 of 41212?
- positiespel is veel belangrijker. Je moet het tempo afwisselen, dribbels goed timen, echt goed kijken wanneer iemand een loopactie start. Het is niet meer tik tik snel snel en scoren.
- Tadic is een baas![]()
Die had ik in mijn starterspack. Ingeruild voor 0 coinsquote:Op donderdag 25 september 2014 16:43 schreef sonnyspek het volgende:
Necid van PEC in de spits momenteel
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Viel mij ook wel op. Daarom ga ik nu 4-1-2-1-2 (2) doenquote:Op donderdag 25 september 2014 16:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wingers zijn wel vrij nutteloos dit jaar.![]()
4-5-1 speelt echt fijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Viel mij ook wel op. Daarom ga ik nu 4-1-2-1-2 (2) doen![]()
Lijkt mij ook wel een goede maar ga zeker ook nog even 3-5-2 proberen.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vooral in formaties waarbij ze niet op LW/LF of RW/RF staan maar vanuit het middenveld moeten komen. Lijken pas mee op te komen wanneer m'n spits al randje 16 staat met de bal.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wingers zijn wel vrij nutteloos dit jaar.
Gebruik zelf het meest 451 omdat je vanuit het centrum gewoon een hoop opties hebt en de spits volop vaak goed wegloopt.![]()
Ze zijn inderdaad nutteloos als in acties maken. Je kan ze echter wel gebruiken om het veld breed te houden en je centrale middenvelders veel ruimte te geven. Maar ben er zelf ook nog niet helemaal uit. Nadeel bij 41212(2) is dat je vleugels wel kwetsbaar kunnen zijn of dat je CMs een heel groot gebied moeten beslaan.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ter Stegen is 189, Ochoa is 185.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ter Stegen. Ochoa is een midget als ik mij niet vergis![]()
Nou, daar heb je je antwoordquote:Op donderdag 25 september 2014 16:48 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Ter Stegen is 189, Ochoa is 185.![]()
midget dus.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:48 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Ter Stegen is 189, Ochoa is 185.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |