Dan hou je je adem dus ook geen 5 minuten in. Mijn stelling staat nog.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor. Je valt flauw door zuurstofgebrek, en dan ga je vanzelf weer ademen.
Is uiteraard verdisconteerd in de tt.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het leuk dat de TT stiekem ook aansluit op mijn gele sneeuw advies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Dat kan ik me niet voorstellen, want ik zou nooit in zo'n situatie zitten. Jij doet net alsof het je overkomt, alsof jij een slachtoffer bent, alsof het een ziekte is die je hebt opgelopen.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:43 schreef Faxie het volgende:
Stel je eens voor hoe je jezelf zou voelen als je nog geen enkele echte relatie gehad zou hebben tot nu toe, en doe daar dan nog 10 jaar bij
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:48 schreef Royco1 het volgende:
Waarom zo generaliseren?
Ik zeik helemaal niet, 1 brok positiviteit en liefde hier.
Zoals ik zeg, je hebt makkeljik praten.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen, want ik zou nooit in zo'n situatie zitten. Jij doet net alsof het je overkomt, alsof jij een slachtoffer bent, alsof het een ziekte is die je hebt opgelopen.
Dat is niet het niet, je hebt het zelf onder controle. Het is allemaal niet zo lastig, maar dat maak je het wel.
Ze heeft wel een punt... en ik kan zeggen, been there done that.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, je hebt makkeljik praten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ja zeg het maarquote:Op donderdag 25 september 2014 16:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is jou gedachte hierin? Waarom lukt het jou niet om iemand te vinden?
quote:Op donderdag 25 september 2014 16:07 schreef yats het volgende:
Krijg ik daar ineens een 06 nummer in een dmAls dat geen neuken wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 september 2014 16:07 schreef yats het volgende:
Krijg ik daar ineens een 06 nummer in een dmIk hoor het wel, ik gooi er vantevoren nog wel wat extra in hier. Arme student ditdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Nah, ik vind mijn vriendin wat geylerquote:
Ik was sowieso niet van plan te gaan tanken.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoor het wel, ik gooi er vantevoren nog wel wat extra in hier. Arme student ditdat
Mja ik heb geen idee. Je bent een prima kerel. Ergens lukt het je wel met een Deense alleen als ze teruggaat wordt dat allicht wel een hele opgave om daar een relatie van te maken. Zie je het zelf zitten om te latten?quote:
Tja ach, allemaal m'n eigen schuld.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:
De vrolijke Fax was van korte duur. Ik mis hem nu al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |