Ik dacht precies hetzelfde. ik was al niet blij met Apocalyps, maar die trailer is echt te suf voor woorden... Echt jammer, aangezien ik de vorige 2 delen erg goed vond.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:10 schreef Netsplitter het volgende:
Wat stelt de trailer me toch gigantisch teleur. Had al weinig hoop met de hoe Apocalyps hebben gemaakt, maar ik ga aan deze film geen geld besteden. Zonde zonde zonde.
sowieso nooit overtuigend Mystique neergezet. Veel te veel blabla, en te belangrijk gemaakt want het is wel "dé J-Law"....quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:15 schreef Skull-splitter het volgende:
Edit: gezien, ik vind het wel een goed sfeertje neerzetten. Alleen lijkt de performance van Jennifer Lawrence een beetje meh, maar dat kan aan de cut liggen.
Mwah, ze werd aangenomen voor de rol toen ze nog niet echt bekend/populair was. Daarnaast was Mystique destijds in de comics ook vrij belangrijk volgens mij, o.a. als een soort 'moeder' voor Roque, voordat die 'goed' werd...quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
sowieso nooit overtuigend Mystique neergezet. Veel te veel blabla, en te belangrijk gemaakt want het is wel "dé J-Law"....
haar rol in First Class viel dan ook enigszins mee, omdat de focus meer op het complete team lag. In DoFP werd die al groter door haar verantwoordelijk te maken voor de evolutie van de Sentinels, en de dood van Trask. En nu lijkt ze zelfs het team te leidenquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, ze werd aangenomen voor de rol toen ze nog niet echt bekend/populair was. Daarnaast was Mystique destijds in de comics ook vrij belangrijk volgens mij, o.a. als een soort 'moeder' voor Roque, voordat die 'goed' werd...
Ik ook niet.quote:Op zondag 13 december 2015 12:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb daar echt geen probleem mee...
Ze heeft toch ook aangekondigd dat dit haar laatste X-men is..quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:31 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
haar rol in First Class viel dan ook enigszins mee, omdat de focus meer op het complete team lag. In DoFP werd die al groter door haar verantwoordelijk te maken voor de evolutie van de Sentinels, en de dood van Trask. En nu lijkt ze zelfs het team te leiden
Hoe dan ook, Mystique's invloed op het X-men team (niet de comics in het algemeen, maar het team ansich) is nooit zo sterk geweest zoals ze haar nu maken. En dat heeft volgens mij wel degelijk met haar populariteit te maken.
klopt, totdat de flappen weer beginnen te zwaaien. Jackman heeft dat ook een verkondigd gehad om vervolgens weer vrolijk verder te gaan nadat Fox wat flappen onder de tafel door schoof.quote:Op maandag 14 december 2015 14:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook aangekondigd dat dit haar laatste X-men is..
Eens!quote:Op maandag 14 december 2015 15:19 schreef aspi het volgende:
Die apocalypse ziet er echt belachelijk uit.
Sinds ik stargate gezien heb zag ik maar 1 acteur geknipt voor deze rol:
[ afbeelding ]
Das weer eens wat anders.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk krijgt zijn rol een beetje diepgang.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |