SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
EmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Emenike neukt hem z'n puppy.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Als je die lijn doorzet, doe je het in elk geval beter dan Toefjes.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:55 schreef Santello het volgende:
[..]
Jazeker. Zit al in de 20e minuut. Nog 0-0 hoor.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zoals bijna elk jaar.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oh...het wordt dus zo'n jaar![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 12:00 schreef Santello het volgende:
Laat maar. Blijkbaar speelde ik met Feyenoord. Had ik niet door.shit is aan.
Feyenoord Rotterdam![]()
EA![]()
![]()
gewoon netjes hun reputatie hoog gehouden begrijp ik
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Lekker teampje hoor. Kom ik aan met mijn twee zaad teams...quote:
Quaresma valt een beetje tegen. Hij heeft 84 pace maar hij lijkt een stuk trager. Gaitan doet het daarentegen wel een stuk beter. M'Vila kan echt alleen verdedigen. Misschien zet ik Guarin daar neer en ga ik Hernanes halen voor de CM Positie. Dan kan ik later, als ik rijk ben, een keer Cuadrado halen.
Ik weet het, weer een Serie A team... Ze zijn te goedkoop om te laten liggen. Llorente steekt weer met kop en schouders boven iedereen uit en scoort nog makkelijker dan Pellè bij de plaatselijke discotheek. Asamoah is misschien wel de beste speler dit jaar maar zal vanwege zijn huiskleur nooit het respect krijgen wat hij verdient. Het lijkt alsof Lichtsteiner er elke wedstrijd met de pet naar gooit maar na 90 minuten is hij altijd MotM, ik durf het daarom niet aan om hem op de bank te zetten. De Jong en Muntari zijn twee stofzuigers die voornamelijk slidings kunnen maken. Nigel heeft een keer de bal op doel proberen te schieten, de bal is nog steeds niet gevonden. Alleen Hamsik valt tegen bij dit team, misschien is er iets fout gegaan bij de kapper want het lijkt alsof hij altijd uit balans is.![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 12:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Lekker teampje hoor. Kom ik aan met mijn twee zaad teams...
[ afbeelding ]
Quaresma valt een beetje tegen. Hij heeft 84 pace maar hij lijkt een stuk trager. Gaitan doet het daarentegen wel een stuk beter. M'Vila kan echt alleen verdedigen. Misschien zet ik Guarin daar neer en ga ik Hernanes halen voor de CM Positie. Dan kan ik later, als ik rijk ben, een keer Cuadrado halen.
[ afbeelding ]
Ik weet het, weer een Serie A team... Ze zijn te goedkoop om te laten liggen. Llorente steekt weer met kop en schouders boven iedereen uit en scoort nog makkelijker dan Pellè bij de plaatselijke discotheek. Asamoah is misschien wel de beste speler dit jaar maar zal vanwege zijn huiskleur nooit het respect krijgen wat hij verdient. Het lijkt alsof Lichtsteiner er elke wedstrijd met de pet naar gooit maar na 90 minuten is hij altijd MotM, ik durf het daarom niet aan om hem op de bank te zetten. De Jong en Muntari zijn twee stofzuigers die voornamelijk slidings kunnen maken. Nigel heeft een keer de bal op doel proberen te schieten, de bal is nog steeds niet gevonden. Alleen Hamsik valt tegen bij dit team, misschien is er iets fout gegaan bij de kapper want het lijkt alsof hij altijd uit balans is.![]()
Vanavond een potje?![]()
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet het, weer een Serie A team... Ze zijn te goedkoop om te laten liggen. Llorente steekt weer met kop en schouders boven iedereen uit en scoort nog makkelijker dan Pellè bij de plaatselijke discotheek. Asamoah is misschien wel de beste speler dit jaar maar zal vanwege zijn huiskleur nooit het respect krijgen wat hij verdient. Het lijkt alsof Lichtsteiner er elke wedstrijd met de pet naar gooit maar na 90 minuten is hij altijd MotM, ik durf het daarom niet aan om hem op de bank te zetten. De Jong en Muntari zijn twee stofzuigers die voornamelijk slidings kunnen maken. Nigel heeft een keer de bal op doel proberen te schieten, de bal is nog steeds niet gevonden. Alleen Hamsik valt tegen bij dit team, misschien is er iets fout gegaan bij de kapper want het lijkt alsof hij altijd uit balans is.
Prima teams, Quaresma doet het bij mij best goed. Jackson valt dan wel weer tegen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar is Hamsik echt pauper?![]()
![]()
1e IF is binnen.
Hopen dat hij snel naar 100K stijgt.
rijke tataquote:Op donderdag 25 september 2014 12:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
1e IF is binnen.
Hopen dat hij snel naar 100K stijgt.
kom niet verder dan dit
#FreeTrapz![]()
Echt een verbetering tegenover vorig jaar is dat je nu ook echt een bal kunt redden voor de doellijn.![]()
Is meer waard dan wat ik heb.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
rijke tata
kom niet verder dan dit
[ afbeelding ]
Denk dat ik totaal 60K heb ofzo aan waarde.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Grootste verbetering vind ik de passing en 1st touch. Beide waren verschrikkelijk in 14quote:Op donderdag 25 september 2014 12:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
Echt een verbetering tegenover vorig jaar is dat je nu ook echt een bal kunt redden voor de doellijn.![]()
Hij is ziek hè? Met hem loop je dwars door iedereen heenquote:Op donderdag 25 september 2014 12:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
Die Adrian Ramos van Dortmund is pas een beest. Niet te stoppen in de duels.
Vorig jaar vond ik hem ook al echt baas![]()
Speel zelf met Bony, maar heb nu al een paar keer tegen hem gespeeld en is echt niet te stoppen.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:10 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hij is ziek hè? Met hem loop je dwars door iedereen heen
Vorig jaar vond ik hem ook al echt baas![]()
Echt vaag.. verkoop nu weer een Navas voor 20.5k. Staan er veel op voor 17Bin. Je zou denken dat die webapp niet zo moeilijk is om te begrijpen.![]()
Quaresma loopt nu 1 op 10, wat natuurlijk te weinig is voor een 433 team. Gaitan draait prima mee en heeft netjes 3 keer gescoord in 7 wedstrijden en daarnaast ook drie assists. Quaresma heeft daarentegen wel weer 7 assists... Het is niet dramatisch maar ik had gehoop dat hij iets sterker aan de bal zou zijn. Met 64 PHY en 27 DEF is het echter ook niet zo gek. Martinez zou ook wel iets meer mogen scoren maar ik moet ook een beetje aan hem wennen.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Prima teams, Quaresma doet het bij mij best goed. Jackson valt dan wel weer tegen.Heb ook maar even zijn stats erbij gepakt en hij doet het een stuk beter dan ik had verwacht. 4 assists uit 3 wedstrijden... Toch denk ik dat ik hem ga wisselen met iemand die een lagere attacking workrate heeft. Hij staat nog te vaak op de plek van Llorente en heeft nog niet gescoord...quote:Clubs! Had gisteren nog zo'n inval potje gedaan, ik denk vooral de nieuwe fifa vooral bij clubs een stuk leuker gaat worden. Het combineren in combinatie met loopacties en steekpasses kan deze Fifa een stuk beter uitpakken denk ik.quote:![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 12:15 schreef Henrys het volgende:
Volgens mij kan je erg voordelig een goed turks team maken met Emmenike en Sneijder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oke ook goed. Hopelijk pakt Smookz zijn oude Cam niveau weer opquote:Clubs! Had gisteren nog zo'n inval potje gedaan, ik denk vooral de nieuwe fifa vooral bij clubs een stuk leuker gaat worden. Het combineren in combinatie met loopacties en steekpasses kan deze Fifa een stuk beter uitpakken denk ik.Dan kan het een leuk jaar gaan worden.
![]()
Ik ben echt armoedig en heb ditquote:Op donderdag 25 september 2014 12:15 schreef Henrys het volgende:
Volgens mij kan je erg voordelig een goed turks team maken met Emmenike en Sneijder
allemaal voor discard value gehaald, behalve die RB dus (die haal ik als hij niet goedkoper wordt wel op het moment dat ik echt kan gaan spelen).![]()
BOHHHHHHHHHHhquote:
Wat voor goals?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
daar was ik te slecht voorquote:Op donderdag 25 september 2014 12:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gewoon het eerste team toch? Met trapz en pots, en denk dat die wel vol zit.
#FreeTrapz![]()
Offline, gast heeft mooi hard schotquote:Op donderdag 25 september 2014 12:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
BOHHHHHHHHHHh
Wat voor goals?![]()
![]()
![]()
Dat is dan wel realistisch, want dat heeft ie in het echt ook welquote:Op donderdag 25 september 2014 12:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Offline, gast heeft mooi hard schot![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
why speel je offline?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Offline, gast heeft mooi hard schot![]()
![]()
Ik begin ook offline, ff wennen aan die controller paar matchesquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
STREAMENquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
eerst denken dat je wat in te brengen hebt tegen die pauper CPU, en dan met de billen bloot onlinequote:Op donderdag 25 september 2014 12:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik begin ook offline, ff wennen aan die controller paar matcheskontje open en ontvangen maar.
#FreeTrapz![]()
Iedereen die nu al zn oordelen klaar heeft
Wacht maar een maandjeBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
us accountquote:Op donderdag 25 september 2014 12:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
kun jij fifa points kopen? Ik heb hem via de USA store gekocht en ik kan ze nog niet kopen![]()
![]()
kan wel bij de points, maar dan zegt die dat er nog geen content isquote:Op donderdag 25 september 2014 12:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
kun jij fifa points kopen? Ik heb hem via de USA store gekocht en ik kan ze nog niet kopen![]()
![]()
kan geen stream kijken dus ook hier ff uit je plaat bij IF CR7 hequote:
#FreeTrapz![]()
Reemi kan het wel
Dus blijkbaar zijn mensen met een US download fuckedDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Pas vanaf na zijn schorsing.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:27 schreef Roypsv het volgende:
mag ik vragen waarom suarez niet in fut 15 zit ?![]()
Haha, hij trekt net Falcao uit een pakjequote:Op donderdag 25 september 2014 12:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan geen stream kijken dus ook hier ff uit je plaat bij IF CR7 he. Ook goed?
![]()
zou leuk zijn als Suarez één keer per miljoen wedstrijden de tegenstander bijt en er dan af moet met rood en 10 wedstrijden schorsing![]()
![]()
Beste FIFA ooit bla bla bla en aan het einde van het jaar was FIFA 14 weer beter.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Iedereen die nu al zn oordelen klaar heeft
Wacht maar een maandje![]()
hij heeft CDquote:Op donderdag 25 september 2014 12:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Reemi kan het wel
Dus blijkbaar zijn mensen met een US download fucked![]()
nicequote:Op donderdag 25 september 2014 12:30 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Haha, hij trekt net Falcao uit een pakje. Ook goed?
![]()
hoeveel punten, hoor de goede resultaten wel aan het eind
#FreeTrapz![]()
Ja weet ik en hij kan poins kopen. Mensen zonder niet. Snaptequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik denk dat hij na het eind van zijn schorsing gewoon in packs wordt gezet.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:27 schreef Roypsv het volgende:
mag ik vragen waarom suarez niet in fut 15 zit ?![]()
Ik hoop dat Trochowski en Yobo voor die tijd een club hebben.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij na het eind van zijn schorsing gewoon in packs wordt gezet.
Maar geen Layun![]()
![]()
Wie is Layun?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Trochowski en Yobo voor die tijd een club hebben.
Maar geen Layun![]()
Nee nog niet maar had hem ook besteld toen er geen 100% garantie meer was.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:14 schreef StijnDa het volgende:
Heeft iemand Fifa 15 van VI al binnen?![]()
amajjjjjquote:Op donderdag 25 september 2014 12:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja weet ik en hij kan poins kopen. Mensen zonder niet. Snapte![]()
quote:
Een Mexicaanse linksback van America die zelfs op het WK indruk heeft gemaakt. Stond in de early database als een pacey LB met goede allround stats.
Nu hij niet in het spel blijkt te zitten is het niet mogelijk om Arroyo fatsoenlijk te linken.
Oh wacht je weet natuurlijk niet wie Arroyo is.![]()
Ohh is zeker silver ofzo?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een Mexicaanse linksback van America die zelfs op het WK indruk heeft gemaakt. Stond in de early database als een pacey LB met goede allround stats.
Nu hij niet in het spel blijkt te zitten is het niet mogelijk om Arroyo fatsoenlijk te linken.![]()
niet live hebben gekekenquote:Op donderdag 25 september 2014 12:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit nu de goals van Ajax van gisteren terug te kijken. Die keeper![]()
![]()
Elke dag![]()
geen cumentaryquote:Op donderdag 25 september 2014 12:40 schreef Jorwol het volgende:
Slechtste packopening ever bij Reemi![]()
In die screenshot had hij 89 pace, 72 dribbling, rest ook rond de 70 dacht ik. 74 overall.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ohh is zeker silver ofzo?![]()
Neem gewoon SMLENO speler Torres Nilo.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De LB van Mexico op het WK.![]()
Dat moet nu wel maar anders had ik een strong link tussen Layun en Arroyoquote:Op donderdag 25 september 2014 12:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neem gewoon SMLENO speler Torres Nilo.![]()
![]()
hij heeft toch een fucking falcao, wat wil je nog meer manquote:Op donderdag 25 september 2014 12:40 schreef Jorwol het volgende:
Slechtste packopening ever bij Reemi![]()
toch wel even de silver upgrade gekocht voor points hePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.scotty van suits
grgr nsfw'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 12:46 schreef poker4lifee het volgende:
wie? waarom nsfw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.scotty van suits
grgr nsfw![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.scotty van suits
grgr nsfw![]()
![]()
wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.scotty van suits
grgr nsfw![]()
![]()
Twijfel hier nog welke combi ik kies, iemand een suggestie:
Balotelli - Cerci (CF) of Higuain - Tevez (CF)? Neig meer naar de eerste optie.![]()
![]()
fapje gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.scotty van suits
grgr nsfwFeyenoord Rotterdam![]()
Die zal balen dat dit is vrijgekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.scotty van suits
grgr nsfw
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik zag hier gisteren iemand posten dat Cerci een drama was...quote:Op donderdag 25 september 2014 12:50 schreef Lastpost het volgende:
Twijfel hier nog welke combi ik kies, iemand een suggestie:
Balotelli - Cerci (CF) of Higuain - Tevez (CF)? Neig meer naar de eerste optie.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
damnnnn sonnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.scotty van suits
grgr nsfw![]()
Hoi onbekende! Natuurlijk wil ik graag anoniem geld uitwisselenquote:Op donderdag 25 september 2014 12:53 schreef Paceneger het volgende:
Ey boys wie wil amerikaanse psn kaart ruilen tegen eu kaart
![]()
![]()
wauw, waarom reageer jij meteen als ee nmongool op hemquote:Op donderdag 25 september 2014 12:55 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hoi onbekende! Natuurlijk wil ik graag anoniem geld uitwisselen
![]()
Ja heb per ongeluk usa kaart gekocht dus ik dacht misschien wil iemand met een amerikaans account wel ruilen![]()
Sorry royke was een grapjequote:Op donderdag 25 september 2014 12:56 schreef Roypsv het volgende:
[..]
wauw, waarom reageer jij meteen als ee nmongool op hem![]()
![]()
hoeveel euro is die ?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:58 schreef Paceneger het volgende:
Ja heb per ongeluk usa kaart gekocht dus ik dacht misschien wil iemand met een amerikaans account wel ruilen![]()
Oh snap.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk dat ie in dollars is.
inb4 mams grapjeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik ook hoorquote:Op donderdag 25 september 2014 13:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
3 rare spelersMeeste packs kreeg ik er 0.
![]()
![]()
wtfquote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
paar packs later
jaquote:Op donderdag 25 september 2014 13:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
HUUUUUUU 3 shiny spelers
was dit met FP?![]()
Bij mij 20$ en beste was Griezmann en Isco.Beide nog geen 10K waard.
Martinez en Quaresma gaan eruit. Martinez is sterk in de lucht maar heeft vooralsnog niet op doel geschoten. Vaak genoeg 1 op 1 maar hij krijgt hem er niet in. Quaresma is veel te slap ik kan echt niet met hem overweg.
Dus eigenlijk ben ik op zoek naar een nieuwe voorhoede... Iemand suggesties? Budget +- 12-15kSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien weer eens old skool 4222 proberen..![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Martinez en Quaresma gaan eruit. Martinez is sterk in de lucht maar heeft vooralsnog niet op doel geschoten. Vaak genoeg 1 op 1 maar hij ik krijgt hem er niet in. Quaresma is veel te slap ik kan echt niet met hem overweg.
Dus eigenlijk ben ik op zoek naar een nieuwe voorhoede... Iemand suggesties? Budget +- 12-15kfixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien weer eens old skool 4222 proberen..![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tik 'm aan broeder.![]()
![]()
Watskeburt?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:16 schreef Roypsv het volgende:
haha, deze man die net een psn kaart wilde ruilen. SCAM MucH ?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hij vroeg hoe ik het wilde doen. Hij zegt ja Tegelijk de codes mailen?quote:
Ik zeg nee ik ga niet eerst sturen en toen zei die oke ik stuur hem.
krijg ik nu een bericht, o sorry man psncode heeft me geld teruggeboekt dus toch bedankt!![]()
Had een klacht ingediend dat mijn kaart het niet deed voor ik zag dat het een USA kaart was.
Dus boekten zij mijn betaling retour zonder dat ik daarom had gevraagd.![]()
dan heb je de code dus alsnogquote:Op donderdag 25 september 2014 13:22 schreef Paceneger het volgende:
Had een klacht ingediend dat mijn kaart het niet deed voor ik zag dat het een USA kaart was.
Dus boekten zij mijn betaling retour zonder dat ik daarom had gevraagd.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Kom je wel eens bij het winkel centrum van de Beverwaard in Rotterdam?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:22 schreef Paceneger het volgende:
Dus boekten zij mijn betaling retour zonder dat ik daarom had gevraagd.![]()
Ja maar ik dacht hij zal het dan nu ook niet meer doen op een USA account.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dan heb je de code dus alsnog![]()
Nee hoezo?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kom je wel eens bij het winkel centrum van de Beverwaard in Rotterdam?![]()
je lult maar wat, oplichtert.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:25 schreef Paceneger het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht hij zal het dan nu ook niet meer doen op een USA account.
pics or ur a scammer![]()
quote:
Echt een Reemi team.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Volkan ziet er ook heel kut uit, maar hij pakt wel echt punten.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:29 schreef Reemi het volgende:
Kutkeeper maar ik ga geen 6k betalen voor een Begovic
Kom je straks nog wel achter vrees ikquote:Op donderdag 25 september 2014 13:29 schreef Reemi het volgende:
Kutkeeper maar ik ga geen 6k betalen voor een Begovic![]()
Ditquote:Op donderdag 25 september 2014 13:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Geen 80k over hebben voor een keeper![]()
![]()
Patsen met je coins.quote:
Hoop niet dat silvers net zo kut spelen als vorig jaar.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:30 schreef Hoogstaande het volgende:
Voorhoede + middenveld compleet
[ afbeelding ]
En toch ook maar FIFA15 besteld
Ik voel me smerig en een hoer van de commercie.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Haten op de grooste baas uit het spel.quote:
We hadden het toch niet over Balotelliquote:Op donderdag 25 september 2014 13:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Haten op de grooste baas uit het spel.![]()
![]()
Ik hoop het ook niet. Ik hoop ook dat FIFA15 niet net zo'n kutspel is als FIFA14 vorig jaar.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hoop niet dat silvers net zo kut spelen als vorig jaar.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik heb nog niet eens een team.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:30 schreef Hoogstaande het volgende:
Voorhoede + middenveld compleet
[ afbeelding ]
En toch ook maar FIFA15 besteld
Ik voel me smerig en een hoer van de commercie.![]()
Kiidquote:Op donderdag 25 september 2014 13:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
We hadden het toch niet over Balotelli
Vanavond even CR7 kopen voor mijn nieuwe team.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
neem aan dat je bale voor op rechts al hebtquote:Op donderdag 25 september 2014 13:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Vanavond even CR7 kopen voor mijn nieuwe team.
#FreeTrapz![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DS2 let echt niet op
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Juist niet fucked. Dan geef je tenminste geen geld maar uit aan packsquote:Op donderdag 25 september 2014 12:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Reemi kan het wel
Dus blijkbaar zijn mensen met een US download fuckedEn je kan altijd nog op je usa account points kopen is nog goedkoper ook. Iedereen verkopen en dan naar de main account doen.|
of fifa points in fifa 14 kopen en dan kan je het overzetten naar 15Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gewoon FIFA points met dollars kopen. Stuk goedkoper en die 5% tax moet je maar accepteren.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Juist niet fucked. Dan geef je tenminste geen geld maar uit aan packsEn je kan altijd nog op je usa account points kopen is nog goedkoper ook. Iedereen verkopen en dan naar de main account doen.|
of fifa points in fifa 14 kopen en dan kan je het overzetten naar 15Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja ik had net 2200 fifa points voor 16,50, normaal ben je dan 20 euro kwijt volgens mijquote:Op donderdag 25 september 2014 13:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon FIFA points met dollars kopen. Stuk goedkoper en die 5% tax moet je maar accepteren.![]()
Scheelt ook nog eens 10 ekkies. Dat zijn 9 zakken doritosquote:Op donderdag 25 september 2014 13:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon FIFA points met dollars kopen. Stuk goedkoper en die 5% tax moet je maar accepteren.![]()
Zo heb ik het ook gedaan.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja ik had net 2200 fifa points voor 16,50, normaal ben je dan 20 euro kwijt volgens mij
Kan alleen via de console toch?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja ik had net 2200 fifa points voor 16,50, normaal ben je dan 20 euro kwijt volgens mijFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kan alleen via de console toch?
RvP longshotshttps://www.facebook.com/video.php?v=508820995920077
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Diego en Emenike.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik blijf gewoon lekker knutselen...
[ afbeelding ]
Heb je zin om een potje te doen?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben van de verkeerde kant.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Diego en Emenike.
Heb je zin om een potje te doen?![]()
Die ligt nog achter in een busje van PostNLquote:
Samequote:Op donderdag 25 september 2014 13:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die ligt nog achter in een busje van PostNL![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:40 schreef dion_v_k het volgende:
Omdat ik net geen FUT deed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DS2 let echt niet op![]()
Noob. ik heb maar 3x gelijk gespeeldquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik kreeg net in 6 min 2x een penalty tegen door dat de ai hem in de rug liep en amper aanraakte.Won wel nog met 3-2 door die long shot van rvp
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
4-2 gewonnen. Alledrie m'n helden meteen gescoord: 2x Lukaku, 1x De Bruyne, 1x Fer
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jij ook al aan de Torres Nilos?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:49 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
250c winst per keer, yeah kan ik al bijna Emenike betalen![]()
zieke kwaliteit die filmpjesquote:Op donderdag 25 september 2014 13:44 schreef over_hedge het volgende:
![]()
Moet je hem op hd zetten.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
zieke kwaliteit die filmpjesDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee joh, da's Ronaldo.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij ook al aan de Torres Nilos?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat is dat voor muziek?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:44 schreef over_hedge het volgende:
Lijkt wel op dat liedje van Tropical Danny
Feyenoord Rotterdam![]()
Geen idee. Is gewoon van fifa zelf. Niet mijn eigen muziek of zoquote:Op donderdag 25 september 2014 13:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat is dat voor muziek?Lijkt wel op dat liedje van Tropical Danny
Van Persie is echt een baas. Kocht hem voor 72kquote:Op donderdag 25 september 2014 13:49 schreef over_hedge het volgende:
Ik kreeg net in 6 min 2x een penalty tegen door dat de ai hem in de rug liep en amper aanraakte.Won wel nog met 3-2 door die long shot van rvp
![]()
Nee, dit is een gold. De moeite niet waard voor de rijke tattas hier.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij ook al aan de Torres Nilos?![]()
Diego Costa in me pack 90k
Elke dag![]()
quote:
Hoeveel staat daar dan? Ik zie nu dat de laagste BIN 12k is.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
DS2, is Kongolo op Xdoos echt zo duur als op Futbin staat?![]()
Klopt dan. Willems is op Xdoos ook dubbel zo duur als op PSquote:Op donderdag 25 september 2014 13:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel staat daar dan? Ik zie nu dat de laagste BIN 12k is.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik ben geen rijke tata, vertelquote:Op donderdag 25 september 2014 13:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, dit is een gold. De moeite niet waard voor de rijke tattas hier.![]()
![]()
![]()
Ff spelen met de shareknop
Elke dag![]()
Lekker hoor Timselquote:Op donderdag 25 september 2014 14:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ff spelen met de shareknop
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Baas.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ff spelen met de shareknop![]()
Apart ja. Rekik is dan weer veeeeeel goedkoper.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt dan. Willems is op Xdoos ook dubbel zo duur als op PS![]()
alle silvers zijn goedkoper op de PS heb ik het idee.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Behalve Saudi League spelers.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:04 schreef FCsuarez het volgende:
alle silvers zijn goedkoper op de PS heb ik het idee.![]()
Waarom heeft de BBVA geen goede spitsen
Geweldig middenveld & verdediging, maar voorin is het om te janken![]()
Ze hebben alles toch? Benzema is allround. Mandzukic kopsterk. Negredo solide. Dos Santos, Chicarito en Rodrigo vliegensvlug.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:07 schreef Kiid het volgende:
Geweldig middenveld & verdediging, maar voorin is het om te janken![]()
59quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Benzema is een baas.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:07 schreef Kiid het volgende:
Geweldig middenveld & verdediging, maar voorin is het om te jankenFeyenoord Rotterdam![]()
Huh?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:07 schreef Kiid het volgende:
Geweldig middenveld & verdediging, maar voorin is het om te janken
Benzema, Negredo, Mandzukic, Chicarito, Rodrigo...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Echt lekker die Costa, meteen budget om mooie teams te makenLuiz ook maar ff verkopen dan denk ik
Elke dag![]()
Ik was vanochtend licht teleurgesteld toen ik zag dat Rakitic amper in prijs was gestegen, maar gaat nu de goede kant op
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja hoor de webapp krijgt weer kuren
Benzema is wel ok, maar voor de rest is het maar magertjes vergeleken met de BPL. De goede spelers voorin zijn gelijk ook heel erg duurquote:Op donderdag 25 september 2014 14:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ze hebben alles toch? Benzema is allround. Mandzukic kopsterk. Negredo solide. Dos Santos, Chicarito en Rodrigo vliegensvlug.![]()
Kiidje toch...alsof BPL spitsen niet duur zijnquote:Op donderdag 25 september 2014 14:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Benzema is wel ok, maar voor de rest is het maar magertjes vergeleken met de BPL. De goede spelers voorin zijn gelijk ook heel erg duur
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
italy zelfde laken en pak, heb je eigenlijk alleen maar tevez
#FreeTrapz![]()
Mis meer een goede verdedigende middenvelder in de bbva en betaalbare vleugel aanvallers.Higuainquote:italy zelfde laken en pak, heb je eigenlijk alleen maar tevez![]()
Ik doelde nu eigenlijk op Suarez/Messi en Benzema in redelijke zin.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kiidje toch...alsof BPL spitsen niet duur zijn![]()
Higuain lijkt me een prima spits hoor.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:15 schreef FCsuarez het volgende:
italy zelfde laken en pak, heb je eigenlijk alleen maar tevezNAC Breda
Rèsbaarge![]()
4-1-2-1-2(2) beviel mij beter dan 4-1-2-1-2 dus dat ga ik nu doen. Ik houd het wel lekker bij BPL voorlopig. Haal wel Ozil & Mata
Maar IF Rakitic ziet er echt als een baasGOD uit![]()
'De servers kunnen je verzoek niet verwerken', na m'n tweede potje. Top EA
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
dat lijken negredo rodrigo en mandzukic mij ook. maar die telt hij ook niet meequote:Op donderdag 25 september 2014 14:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Higuain lijkt me een prima spits hoor.
#FreeTrapz![]()
Kom FUT niet meer in want het zit volquote:Op donderdag 25 september 2014 14:18 schreef Reemi het volgende:
'De servers kunnen je verzoek niet verwerken', na m'n tweede potje. Top EA![]()
![]()
Same. Zal wel weer een loss + DNF omlaag zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kom FUT niet meer in want het zit vol
Edit: jep, loss en geen coins. Top.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik had net Uche in m'n pakje![]()
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
8k in rook op door hun falende servers en transfermarkt. Lekker bieden op spelers, overboden worden maar het geld niet terugkrijgen![]()
![]()
maak die eerste 433 van mijquote:Op donderdag 25 september 2014 14:21 schreef Reemi het volgende:
Iemand nog een leuk en goedkoop tweede team?
http://puu.sh/bGyZj/465009b1d7.jpg
speelt wel goed'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Fut heeft het weer erg moeilijk idd :/Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Had ik net ook maar 5 minuten later was het er weerquote:Op donderdag 25 september 2014 14:23 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
8k in rook op door hun falende servers en transfermarkt. Lekker bieden op spelers, overboden worden maar het geld niet terugkrijgen
Whehe, 8 potjes gespeeld, allemaal gewonnen maar kan er echt geen klote van. Vooral het verdedigen/bal afpakken wil niet.![]()
![]()
Ik denk dat ik maar eens begin met een Rusky team(de Russische liga dan hé
)
Laten we het hopenquote:Op donderdag 25 september 2014 14:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Had ik net ook maar 5 minuten later was het er weer![]()
![]()
Ik ken je pijnquote:Op donderdag 25 september 2014 14:25 schreef Lastpost het volgende:
Whehe, 8 potjes gespeeld, allemaal gewonnen maar kan er echt geen klote van. Vooral het verdedigen/bal afpakken wil niet.
Het is echt bedroevend gewoon. Durf bijna niet meer in te grijpen achterin omdat ze constant verkeerd timen, random ineens stil staan of vol in de tegenstander vliegen.quote:
Gelukkig kunnen mijn tegenstanders er ook niet heel veel van.![]()
iddquote:Op donderdag 25 september 2014 14:25 schreef Lastpost het volgende:
Whehe, 8 potjes gespeeld, allemaal gewonnen maar kan er echt geen klote van. Vooral het verdedigen/bal afpakken wil niet.
ik ben vooral pro in het langs tegenstanders lopen als ze de bal hebben.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wehehequote:Op donderdag 25 september 2014 14:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het is echt bedroevend gewoon. Durf bijna niet meer in te grijpen achterin omdat ze constant verkeerd timen, random ineens stil staan of vol in de tegenstander vliegen.
Gelukkig kunnen mijn tegenstanders er ook niet heel veel van.![]()
Gewoon blijven oefenen
Eder een beetje chill?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd
ik ben vooral pro in het langs tegenstanders lopen als ze de bal hebben.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dr is een fries in mijn lijst die gewoon al 15K match coins heeft
#FreeTrapz![]()
ja man sterke gast, wint bij uittrappen ook bijna elk kopduelquote:en 4*
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
I crie everytimquote:Op donderdag 25 september 2014 14:29 schreef DannyEster het volgende:
[..]
Vindt hem wel lekker spelen naast Benzema..![]()
Ik heb hem maar op de transferlijst gezet, ik ga zo beginnen aan een Turks / Turkse liga elftalquote:Op donderdag 25 september 2014 14:29 schreef DannyEster het volgende:
[..]
Vindt hem wel lekker spelen naast Benzema..
Moet wel een enorme baas zijn danquote:Op donderdag 25 september 2014 14:29 schreef FCsuarez het volgende:
Dr is een fries in mijn lijst die gewoon al 15K match coins heeft![]()
![]()
Hoezo dat is 20 potjes ofzo.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Moet wel een enorme baas zijn dan![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: