Ja sorry, vrouwen moeten niet afgetraind zijn als je het mij vraagt, vind ik niet mooi.quote:
Een beetje kan best maar niet volledig.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja sorry, vrouwen moeten niet afgetraind zijn als je het mij vraagt, vind ik niet mooi.
ik train wel hard, maar afgetraind word ik nooit. die echt afgetrainde bodybuilers hebben ook een heel aangepast dieet met (volgens mij) veel rijst,veel noten en vis. Ik ga geen speciaal dieet eten want ik hou veel te veel van lekker etenquote:Op donderdag 25 september 2014 10:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja sorry, vrouwen moeten niet afgetraind zijn als je het mij vraagt, vind ik niet mooi.
Ik heb het ook niet over afgetraind als een bodybuilder. Maar dit vind ik ook gewoon niet mooi:quote:Op donderdag 25 september 2014 10:15 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik train wel hard, maar afgetraind word ik nooit. die echt afgetrainde bodybuilers hebben ook een heel aangepast dieet met (volgens mij) veel rijst,veel noten en vis. Ik ga geen speciaal dieet eten want ik hou veel te veel van lekker eten.
Ik zie een vrouw het liefst met een beetje vetjes.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over afgetraind als een bodybuilder. Maar dit vind ik ook gewoon niet mooi:
http://photos-a.ak.instag(...)184_1228109064_n.jpg
Met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie een vrouw het liefst met een beetje vetjes.
Die armenquote:Op donderdag 25 september 2014 10:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over afgetraind als een bodybuilder. Maar dit vind ik ook gewoon niet mooi:
Armen zijn wel netjes, rest te afgetraindquote:Op donderdag 25 september 2014 10:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen ja, succes ermee!quote:Op donderdag 25 september 2014 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga stoppen met roken, wish me luck, imma need it
Succesquote:Op donderdag 25 september 2014 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik werd vanmorgen fucking benauwd wakker en het wordt nu pas een beetje beter. Mijn vriendin is ook al gestopt (ookal rookte ze pas kort en amper, beetje door mij, maar ach) dus dat helpt ook wel.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen ja, succes ermee!
Hij mag als het goed is vanavond naar huis, maar hij moet wel nog 10 dagen in een bench omdat hij niet teveel mag bewegen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:42 schreef Barbusse het volgende:
Goodmorning. Hoe is het met je kat, yats?
quote:Op donderdag 25 september 2014 10:53 schreef yats het volgende:
[..]
Hij mag als het goed is vanavond naar huis, maar hij moet wel nog 10 dagen in een bench omdat hij niet teveel mag bewegen.
Fijn om te horen ditquote:Op donderdag 25 september 2014 10:53 schreef yats het volgende:
[..]
Hij mag als het goed is vanavond naar huis, maar hij moet wel nog 10 dagen in een bench omdat hij niet teveel mag bewegen.
Goed om te horenquote:Op donderdag 25 september 2014 10:53 schreef yats het volgende:
[..]
Succes!quote:Op donderdag 25 september 2014 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |