wauw, overbetalen voor die paar milliseconden dat hij sneller isquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:19 schreef HeatWave het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)-je-moet-passen.html
http://tweakers.net/revie(...)el-verleidelijk.html
Gelukkig kunnen de mensen die er echt verstand van hebben wel gewoon normaal reviewen, incl gewoon terechte kritiek, niets is perfect. Maar je kan ook gewoon kritiek hebben zonder als een IS-aanhanger over te komen. Ze zeggen zelfs dat sommige dingen beter zijn bij Android.
En voor alle kansloze specsgeilers, nu hebben jullie daar ook niets meer over te janken, iPhone 6 is sneller dan alle andere smartphones.
Is Apple al failliet jongens?
Ik kan er ook niet bij met mijn hoofdquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou, de Apple aanhangers/fanbois kunnen er ook wat van in dit topic![]()
Maar goed, een telefoon van 1.000 euro kopen (met deze specs) is sowieso al
Het is natuurlijk maar de vraag of die 9 gevallen geloofwaardig zijn, ik heb zo mijn vermoedens van niet. Ik vond het wel opvallend dat ook de reviewer van Wired er achter kwam dat zijn iPhone 6 Plus gebogen was zonder dat hij het wist:quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:13 schreef very het volgende:
Ik weet niet hoeveel iPhones 6 er al zijn verkocht, maar het eerste weekend al ruim 10 miljoen.
Er zijn 9 gevallen bekend waarbij de telefoon is gebogen. Dat is 0.0000009%.
Maar ja, het is Apple hè, dus de pers en hele hordes haters zien hun kans schoon om Apple even goed door de mangel te halen
Oh, nu opeens tellen specs niet, hoe kansloos zijn jullie eigenlijk in het discussieren? Als apple langzamer is is het DE belangrijkste functie van een smartphonequote:Op vrijdag 26 september 2014 11:21 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
wauw, overbetalen voor die paar milliseconden dat hij sneller is
Liever heilig achter je eigen product staan dan als een exterme moslim om je heen slaan om de andere keuze af te fikken, dan zit er ergens in je hoofd toch iets niet goed hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet bij met mijn hoofdMaar Apple is vaak heilig voor de gebruikers, dat merk je genoeg.
Voor mij heeft dit nooit uitgemaakt. Ik vind die race om milliseconden te dwaas voor woorden eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, nu opeens tellen specs niet, hoe kansloos zijn jullie eigenlijk in het discussieren? Als apple langzamer is is het DE belangrijkste functie van een smartphone.
Mij gaat het dus meer om prijs/kwaliteit verhouding die nergens op slaat bij Apple. Waarom zou je nu 1000 euro voor zo'n iPhone neerleggen? Ik snap eerlijk gezegd gewoon niet waarom Apple zo populair is, ik heb er vaak over willen discussiëren met iPhone-gebruikers maar dan krijg ik vaak eenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Liever heilig achter je eigen product staan dan als een exterme moslim om je heen slaan om de andere keuze af te fikken, dan zit er ergens in je hoofd toch iets niet goed hoor.
In tegenstelling tot de meeste telefoon behoudt een iPhone zijn waarde behoorlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:21 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
wauw, overbetalen voor die paar milliseconden dat hij sneller is
Dat is toch ook niet belangrijk? Ik heb WEL gewoon begrip voor mensen die geen Apple kopen en Android prefereren, ik ga niet topics openen over hoe kut ik Android vind (wat ik niet vind, alleen minder dan iOS).quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Mij gaat het dus meer om prijs/kwaliteit verhouding die nergens op slaat bij Apple. Waarom zou je nu 1000 euro voor zo'n iPhone neerleggen? Ik snap eerlijk gezegd gewoon niet waarom Apple zo populair is, ik heb er vaak over willen discussiëren met iPhone-gebruikers maar dan krijg ik vaak eengezicht. Apple he, achja het zal wel.
Bepaal jij dat?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, nu opeens tellen specs niet, hoe kansloos zijn jullie eigenlijk in het discussieren? Als apple langzamer is is het DE belangrijkste functie van een smartphone.
Stoer op het schoolplein natuurlijk, terwijl voor het merendeel van de gebruikers een iPhone 4 of Samsung S2 ook prima zou voldoen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Mij gaat het dus meer om prijs/kwaliteit verhouding die nergens op slaat bij Apple. Waarom zou je nu 1000 euro voor zo'n iPhone neerleggen? Ik snap eerlijk gezegd gewoon niet waarom Apple zo populair is, ik heb er vaak over willen discussiëren met iPhone-gebruikers maar dan krijg ik vaak eengezicht. Apple he, achja het zal wel.
Ja, dat is wel waar. Een android device is na een paar jaar heel wat minder waard. In feite zijn ze allebei in hetzelfde bedje ziek. Kopen om 'mee' te zijn. Alleen heeft Apple er meer een 'exclusiviteit' item van gemaakt. Marketing van dat product is verdomd goed en ook nog tezamen met de kwaliteit ervan maakt het wel een topmerk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:31 schreef very het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de meeste telefoon behoudt een iPhone zijn waarde behoorlijk.
Dus je betaald niet over, want je afschrijving is lager. Ik betaal max 200 euro per jaar voor mijn telefoon.
Wow, HELD!!quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet belangrijk? Ik heb WEL gewoon begrip voor mensen die geen Apple kopen en Android prefereren
Ik weet niet, Marktplaats staat nu letterlijk vol met de iPhone 5S, er wordt veel voor gevraagd maar het aanbod is véél groter dan wat er aan vraag is.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:31 schreef very het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de meeste telefoon behoudt een iPhone zijn waarde behoorlijk.
Dus je betaald niet over, want je afschrijving is lager. Ik betaal max 200 euro per jaar voor mijn telefoon.
Dat klopt wel ja.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet bij met mijn hoofdMaar Apple is vaak heilig voor de gebruikers, dat merk je genoeg.
Dat je reactie een beetje dom is.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou, maar wat wil je zeggen?
Ik lees behoorlijk wat kritiek in die review, ook kritiek die ik al aangaf en waarvoor ik werd afgebrand. Het Is inderdaad gewoon karig.. Mail jij tweakers even dat Specs niet boeien?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:19 schreef HeatWave het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)-je-moet-passen.html
http://tweakers.net/revie(...)el-verleidelijk.html
Gelukkig kunnen de mensen die er echt verstand van hebben wel gewoon normaal reviewen, incl gewoon terechte kritiek, niets is perfect. Maar je kan ook gewoon kritiek hebben zonder als een IS-aanhanger over te komen. Ze zeggen zelfs dat sommige dingen beter zijn bij Android.
En voor alle kansloze specsgeilers, nu hebben jullie daar ook niets meer over te janken, iPhone 6 is sneller dan alle andere smartphones.
Is Apple al failliet jongens?
Ik spreek uit ervaringquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik weet niet, Marktplaats staat nu letterlijk vol met de iPhone 5S, er wordt veel voor gevraagd maar het aanbod is véél groter dan wat er aan vraag is.
Ok kneusje, tering wat een niveauquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit is KLB kneuskijk even in het iPhone topic in DIG. Of voor mijn part op T.net.
En wat dan nog, wat wil je eigenlijk aangeven met deze post in dit topic? Dat de iPhone 6+ met IOS 8 wel goed is ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |