kan ie altijd doen als het hem teveel wordt inderdaadquote:
volgens mij huilt ie lieverquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
kan ie altijd doen als het hem teveel wordt inderdaad
Niet mijn subforum, en types als michielos grijpen dat meteen aan als "zie je wel, hij weet het niet meer dus hij gooit er maar een slot op'" Nergens voor nodig.quote:
ik dacht dat jij je case zou resten?quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet mijn subforum, en types als michielos grijpen dat meteen aan als "zie je wel, hij weet het niet meer dus hij gooit er maar een slot op'" Nergens voor nodig.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet mijn subforum, en types als michielos grijpen dat meteen aan als "zie je wel, hij weet het niet meer dus hij gooit er maar een slot op'" Nergens voor nodig.
Zie je?quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
kan ie altijd doen als het hem teveel wordt inderdaad
zaken die niet in zijn straatje passen negeert hij lieverquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik dacht dat jij je case zou resten?
dat sowieso of hij vraagt zich dan publiekelijk af waarom iedereen zo anti apple is ipv erop in te gaan en toe te geven dat de iPhone 6+ een baggerproduct is en iOS 8.1 gewoon te vroeg is qua release. TOegeven doet ie niet, hij is er wel als de kippen bij om elk mankementje aan zijn android device toe te lichten, problemen waar geen enkele niet samsung owner ook maar mee te maken heeftquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:47 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
zaken die niet in zijn straatje passen negeert hij liever
volgens mij zou hij ook een veel minder grote bek hebben zonder dat kleurtjequote:Op vrijdag 26 september 2014 01:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
dat sowieso of hij vraagt zich dan publiekelijk af waarom iedereen zo anti apple is ipv erop in te gaan en toe te geven dat de iPhone 6+ een baggerproduct is en iOS 8.1 gewoon te vroeg is qua release.
heeft ie niet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:51 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Lekker kinderachtig, HeatWave heeft gewoon een punt.
hup, nog een anuslikkerquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:51 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Lekker kinderachtig, HeatWave heeft gewoon een punt.
Leeeugens, zoals altijd en immer. Al meerdere keren gezegd dat iOS 8.0.1 snel moet komen. En jouw kansloze opmerking dat de iPhone 6 een bagger product is is gewoon trollen,quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
dat sowieso of hij vraagt zich dan publiekelijk af waarom iedereen zo anti apple is ipv erop in te gaan en toe te geven dat de iPhone 6+ een baggerproduct is en iOS 8.1 gewoon te vroeg is qua release. TOegeven doet ie niet, hij is er wel als de kippen bij om elk mankementje aan zijn android device toe te lichten, problemen waar geen enkele niet samsung owner ook maar mee te maken heeft
je ijlt echtquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leeeugens, zoals altijd en immer. Al meerdere keren gezegd dat iOS 8.0.1 snel moet komen. En jouw kansloze opmerking dat de iPhone 6 een bagger product is is gewoon trollen,
En zie je, ik heb er nog steeds geen slot op gezet, zoals je wederom loog.
Nee, je liegt er verzint dingen die ik zogenaamd doe als ik geen gelijk krijg, waarom is dit dan nog open. Leg het dan uit ipv verzinsels en smaad? Waarom wis ik je posts niets, waarom doe ik eigenlijk niet 1 van de dingen die je beweert behalve netjes antwoorden?quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:54 schreef Michielos het volgende:
[..]
je ijlt echtben je dronken ofzo?
jij begrijpt een cynische opmerking niet en ziet dat als een vaststaand feit? Heb je een autisme spectrum stoornis ofzo?quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je liegt er verzint dingen die ik zogenaamd doe als ik geen gelijk krijg, waarom is dit dan nog open. Leg het dan uit ipv verzinsels en smaad? Waarom wis ik je posts niets, waarom doe ik eigenlijk niet 1 van de dingen die je beweert behalve netjes antwoorden?
Waarom lieg je?
Dit zou een goed punt zijn als wij elkaar in dit topic voor het eerst tegen zouden zijn gekomen, misschien.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
jij begrijpt een cynische opmerking niet en ziet dat als een vaststaand feit? Heb je een autisme spectrum stoornis ofzo?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit zou een goed punt zijn als wij elkaar in dit topic voor het eerst tegen zouden zijn gekomen, misschien.
Antwoord eens netjes, waarom lieg jij in dit soort topics?
Kan je er zelf niet opkomen? De vraag alleen al.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je liegt er verzint dingen die ik zogenaamd doe als ik geen gelijk krijg, waarom is dit dan nog open. Leg het dan uit ipv verzinsels en smaad? Waarom wis ik je posts niets, waarom doe ik eigenlijk niet 1 van de dingen die je beweert behalve netjes antwoorden?
Waarom lieg je?
Ik moest lachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
Gast, sociale cognitie, sociale trainingen waar heb je het over dit is maar een forum, en jij reageerd vrij kinderachtig op zijn vrij normale discussie punten. Of je de iphone nou wel of niet een goede lul-ijzer vind.quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:01 schreef Michielos het volgende:
[..]![]()
![]()
doe wat aan je sociale cognitie man, dit moet een grap zijn
er zijn sociale trainingen voor lui zoals jij die alles uber serieus nemen
Ging net even de topics bijlangs, in de Android topics vind je helemaal geen gezeik van Apple gebruikers en Android gebruikers zeiken alleen maar over Apple.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:13 schreef very het volgende:
Om en nabij 0.0000006% van alle iPhone 6 eigenaren heeft dit probleem. Nou, poepoe
Nou, de Apple aanhangers/fanbois kunnen er ook wat van in dit topicquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:51 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Gast, sociale cognitie, sociale trainingen waar heb je het over dit is maar een forum, en jij reageerd vrij kinderachtig op zijn vrij normale discussie punten. Of je de iphone nou wel of niet een goede lul-ijzer vind.
Dit is KLB kneusquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:27 schreef JDx het volgende:
[..]
Ging net even de topics bijlangs, in de Android topics vind je helemaal geen gezeik van Apple gebruikers en Android gebruikers zeiken alleen maar over Apple.
Verder zitten er in de Apple topics ook geen Apple fanboys die zeggen Apple is geweldig, want die weten blijkbaar wel beter. Dus wie niet luisteren wil... gewoon niet meer op in gaan
Het is ook gewoon onnodig duur, waarom zijn Apple producten vaak 2 of 3 keer zo duurder dan andere producten die vaak net zo goed (of vaak zelfs beter) werken? Ik vind het nergens op slaan eigenlijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, ALS het zo is.
Maar er is een major update, kijk naar Windows bijv, bij elke nieuwe versie doen bepaalde programma's het niet en zijn er soms issues met hardware/drivers. En niemand gaat als een jihadist het net op om overal maar te verkondigen dat MS dood moet en ook gaat.
Apple brengt een nieuwe versie uit, een aantal apps zijn er nog niet klaar voor, en Apple is de weg kwijt en het is nu (voor de 15de keer denk ik) nu echt op sterven na dood, gelukkig maar want ik heb ZO'N last van dat andere mensen een ander merk gebruiken!
Bij elke Androidversie kan het het ook vergeten dat je oude apps het doen hoor, maar dat is prima en dat hoort zo?
Waar komt die haat jegens Apple toch vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |