En daar komt kapitein stropop!quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, en als blijkt dat de 6+ echt helemaal nergens tegenkan is het ook echt wel een blunder natuurlijk.
Maar voorlopig blijft het bij 9 klachten en wat youtubefilmjes, 9 is 0.0000125% van de verkochte 6+en..
En ik geloof best dat ik een 6+ KAN buigen, maar het gaat erom of het ding bij iedereen bij normaal gebruik buigt.En als het zo is, is het een fuck up. Maar omdat er dus 9 mensen een gebogen 6+ hebben en andere mensen dus (niet spontaan) hun telefoon hebben weten te buigen nadat ze het zelf gedaan tot het lukte hebben wil niet meteen zeggen dat de 6+ altijd zal buigen.
Maar ja, Apple is voor mensen als jij wat westerse vrijheid is voor IS, iets dat dood moet voor je eigen genot zonder aanleiding.
Al een ticket Cupertino geboekt een en bomgordel besteld? Want als een jihadist lees je niets en haat je alleen.quote:
Ik heb een Doogee DG800, stats zijn bijna net zo goed als de Nexus 4 en hij is 4x zo goedkoop.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik heb nog een Nexus 4, design is mooier dan iedere iPhone versie, buigt niet én is 2x zo goedkoop.
Xiaomi mi3 hier, heb ook nog een Oppo One+ liggen. Ik ben er heel blij meequote:Op vrijdag 26 september 2014 00:32 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik heb een Doogee DG800, stats zijn bijna net zo goed als de Nexus 4 en hij is 4x zo goedkoop.
torturequote:Op vrijdag 26 september 2014 00:31 schreef HeatWave het volgende:
http://www.theverge.com/2(...)e-6-torture-building
Eerst dit bekijken en dan met je argumenten komen ok?
Hoe is die Xiaomi mi3?quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
Xiaomi mi3 hier, heb ook nog een Oppo One+ liggen. Ik ben er heel blij mee
Denk je is fizza?quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:34 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
torture
man man, het is telefoon
Blijkbaar is zo'n laboratorium-test niet hetzelfde als real-life.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:31 schreef HeatWave het volgende:
http://www.theverge.com/2(...)e-6-torture-building
Eerst dit bekijken en dan met je argumenten komen ok?
Blijkbaar niet idd.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Blijkbaar is zo'n laboratorium-test niet hetzelfde als real-life.
torture voor je portemonnee manquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:39 schreef leolinedance het volgende:
Kost dat ding serieus 1000 euro?
Allemaal leuk en aardig maar door al deze ongein is er vandaag 24 miljard van Apple verdampt op de beurs.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, ALS het zo is.
Maar er is een major update, kijk naar Windows bijv, bij elke nieuwe versie doen bepaalde programma's het niet en zijn er soms issues met hardware/drivers. En niemand gaat als een jihadist het net op om overal maar te verkondigen dat MS dood moet en ook gaat.
Apple brengt een nieuwe versie uit, een aantal apps zijn er nog niet klaar voor, en Apple is de weg kwijt en het is nu (voor de 15de keer denk ik) nu echt op sterven na dood, gelukkig maar want ik heb ZO'N last van dat andere mensen een ander merk gebruiken!
Bij elke Androidversie kan het het ook vergeten dat je oude apps het doen hoor, maar dat is prima en dat hoort zo?
Waar komt die haat jegens Apple toch vandaan?
uhuh, en zoals bij alle mobiele telefoons, van Samsung tot HTC, blackberry en Nokia betaalt iedereen de volle 100% van de losse verkoopprijs, contant.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:42 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
torture voor je portemonnee man
interessant, vertel me meerquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
uhuh, en zoals bij alle mobiele telefoons, van Samsung tot HTC, blackberry en Nokia betaalt iedereen de volle 100% van de losse verkoopprijs, contant.
Want alleen Appletoestellen kan je NIET krijgen met een abonnement waarbij je gepreid betaald, als je een iPhone wil moet je met een bloedcontract tekenen en je eerstgeborenen opofferen aan Apple.
volgens de teller moeten er nog 6533 iPhones verkocht worden voor de apocolyps plaatsvindt.
En als het nieuws doordringt dat het om 0.0000125% van de iPhones gaat staat het zo weer op een normaal niveau.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar door al deze ongein is er vandaag 24 miljard van Apple verdampt op de beurs.
Beleggers, nemen het dus een stuk serieuzer op dan jij dat doet.
Wat doe je dom met je jihad opmerkingen, het gaat hier om een product niet over mensen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al een ticket Cupertino geboekt een en bomgordel besteld? Want als een jihadist lees je niets en haat je alleen.
Dat hoop je althans. Het kan ook een serieus probleem worden. We weten nog niet hoeveel iPhones dit gaat treffen. En het straalt natuurlijk wel af op Apple.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En als het nieuws doordringt dat het om 0.0000125% van de iPhones gaat staat het zo weer op een normaal niveau.
Beleggers handelen niet uit jouw haatgevoelens maar ze speculeren op dalen en stijgen van aandelen ze gokken nu op een daling om goedkoop te kunnen inkopen, met als lange termijndoel, winst als het stijgt.
Maar dat is wel erg ingewikkeld en economisch voor mensen.
Snuifkonijn is wel prima natuurlijk, want ja, ik heb een iPhone.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:56 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Wat doe je dom met je jihad opmerkingen, het gaat hier om een product niet over mensen.
Ja natuurlijk kan dat, en dat zou een enorme fuck up zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat hoop je althans. Het kan ook een serieus probleem worden. We weten nog niet hoeveel iPhones dit gaat treffen. En het straalt natuurlijk wel af op Apple.
nee, je komt nogal hyper overquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snuifkonijn is wel prima natuurlijk, want ja, ik heb een iPhone.
Dat mijn argumenten nou beter en vooral duidelijker zijn komt je niet heel goed uit he?
Je blijft eigenlijk vooral in cirkelredenaties hangen en hoe jij een S4 hebt enz. Echte argumenten heb je eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snuifkonijn is wel prima natuurlijk, want ja, ik heb een iPhone.
Dat mijn argumenten nou beter en vooral duidelijker zijn komt je niet heel goed uit he?
Even of het allemaal feitelijk klopt, waarom rukken mensen zich schraal als ze iets tegen Apple kunnnen verzinnen? Waarom maken (volgens jullie) Appleschapen als ik niet de hele dag anti-Androidtopics terwijl dat net zo makkelijk kan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je blijft eigenlijk vooral in cirkelredenaties hangen en hoe jij een S4 hebt enz. Echte argumenten heb je eigenlijk niet.
feit: de iPhone6 buigt wel heel makkelijk
feit: iOs8.1 was een kutrelease, dit bevestigde Apple reeds zelf
feit: Apple marktaandeel daalt.
ik weet dat het je niet zo goed uitkomt, maar my god.. wees eens objectief. Ik vond de iPhone4 ook echt een schitterende telefoon, maar dit is toch gewoon Apple onwaardig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |