SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja kom is leukquote:Op woensdag 24 september 2014 23:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom niet, Peunage? Kom gewoon. Je bent nota bene Amsterdammer.
quote:Op woensdag 24 september 2014 23:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ja deze turken zijn supergezellig!
Ben doodserieus!quote:
Kijk m stoken dannn hahahaquote:Op donderdag 25 september 2014 00:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=81b_1411533278
Waarom koelies niet betere hek maken
vraag je moer waarom hek niet waterdicht isquote:Op donderdag 25 september 2014 00:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=81b_1411533278
Waarom koelies niet betere hek maken
Waterdichte hek!?quote:Op donderdag 25 september 2014 01:14 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
vraag je moer waarom hek niet waterdicht is
Ikke. Zullen we dan basketballen.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:46 schreef Santello het volgende:
Wie wilt er met mij meeten? 1op1.
Denk KB welquote:Op donderdag 25 september 2014 01:46 schreef Santello het volgende:
Ik op jou lijkt mij wel puik.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:46 schreef Santello het volgende:
Lijkt mbo wel. Je hebt in theorie wel genoeg tijd.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha deze minor. Werkelijk, vandaag nog toetsstof erbij gekregen voor komende maandag. Achterlijke flutzooi._!
Nu jij nog.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:49 schreef mrstylo het volgende:
Jullie zijn beide fucked
Karma is a bitch
quote:Op donderdag 25 september 2014 11:49 schreef mrstylo het volgende:
Jullie zijn beide fucked
Karma is a bitch
Dat is toch de echte naam van sportlife?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:49 schreef mrstylo het volgende:
Jullie zijn beide fucked
Karma is a bitch
Weet niet. Gebruiken veel rappers in hun liedjes en ben een wigger op zijn tijd.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]wat heeft karma hiermee te maken
rode dingenquote:Op donderdag 25 september 2014 12:14 schreef Stimorol- het volgende:
Na werk 100000 k chocola halen en in bed smikkelen.
#oneOfThoseDays.
Niet doen. Is niet goedquote:Op donderdag 25 september 2014 12:14 schreef Stimorol- het volgende:
#oneOfThoseDays.
verliefde dingenquote:Op donderdag 25 september 2014 12:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, maar feels like hormonen.
Straks is het winter en kan je ook niet fietsen naar je werk. Dus nog moeilijker om het weer weg te krijgen.quote:
I need comfortquote:Op donderdag 25 september 2014 12:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Straks is het winter en kan je ook niet fietsen naar je werk. Dus nog moeilijker om het weer weg te krijgen.
Dont do it boo
Fuck Nike voor vandaag
Ik vind het echt lekker. Maar ook niet zo lekker dat je het snel wilt eten. Dus je bent er paar uurtjes zoet mee.quote:
Ik vind andere dingen lekkerquote:Op donderdag 25 september 2014 12:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind het echt lekker. Maar ook niet zo lekker dat je het snel wilt eten. Dus je bent er paar uurtjes zoet mee.
Ik snap het en thanks, maar ik kan vanavond niet langskomen.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind andere dingen lekker
Jammer...quote:Op donderdag 25 september 2014 12:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap het en thanks, maar ik kan vanavond niet langskomen.
Je vergeet het ijs.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:14 schreef Stimorol- het volgende:
#oneOfThoseDays.
Ik zweer je: heb gezocht. Find it and feed me.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:36 schreef mrstylo het volgende:
Nu je toch over ijs hebt. Waar haal je die toblerone/oreo ijsjes?
Welke ijsjes precies? Foto?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:36 schreef mrstylo het volgende:
Nu je toch over ijs hebt. Waar haal je die toblerone/oreo ijsjes?
Dat vraag ik juist aan julliequote:
Waar?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Valt zwaar tegen.
Is te koop in NL
breng my eens gyrosquote:Op donderdag 25 september 2014 13:11 schreef Kitharenetes-Agursa het volgende:
Wow, dat gaat snel. Binnen 24 uur een nieuw topic-thread. Ik heb geen kans hier. Ik moet een NL-Turks forum vinden.
Kennen jullie NL-Turkse forums?
http://forums.hababam.nl/. Hele aardige lui!quote:Op donderdag 25 september 2014 13:11 schreef Kitharenetes-Agursa het volgende:
Wow, dat gaat snel. Binnen 24 uur een nieuw topic-thread. Ik heb geen kans hier. Ik moet een NL-Turks forum vinden.
Kennen jullie NL-Turkse forums?
"Culinair gebeid"quote:Op donderdag 25 september 2014 12:49 schreef AMAR420 het volgende:
http://www.promobutler.be(...)erone-en-pot-1359981
alleen in belgie
ik zei toch, die belgen lopen voor op culinair gebied
sowiesoquote:Op donderdag 25 september 2014 13:01 schreef AMAR420 het volgende:
sommige ijssalons hebben vast wel toblerone- of milka smaak maar philadelphia weet ik niet (heb ik zowiezo mijn twijfels bij..)
in belgie smaakt alles eerlijk gezegd een stuk beter, zelfs de maccie, de wafels, het ijs..echt ambachtelijkquote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:26 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
in belgieIn België smaakt alles eerlijk gezegd een stuk beter, zelfs de maccie, de wafels, het ijs..echt ambachtelijk.
www.thuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 25 september 2014 13:17 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
focus? ik heb honger en ik vind gyros beter dan doner hihi
eensquote:Op donderdag 25 september 2014 13:26 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
in belgie smaakt alles eerlijk gezegd een stuk beter, zelfs de maccie, de wafels, het ijs..echt ambachtelijk
Wat is rotiquote:Op donderdag 25 september 2014 13:32 schreef De_Guidance het volgende:
Amar, heb je wel eens Roti gegeten bij Roopram.
En hoe oud ben je.
Nee hoor, in rozenwater. Elke avond.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daarvoor moet k mezelf baden in lijkwater?
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:27 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Nee hoor, in rozenwater. Elke avond.
Ben niet eens Turks. Sukkel.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:39 schreef AMAR420 het volgende:
weetje wat, hou jij 't maar bij je knoflook douchegel, vergeet je oksels niet
je bent (turkse) koerd? die baden ook in garlicquote:Op donderdag 25 september 2014 15:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben niet eens Turks. Sukkel.
Iig beter dan lijkenwater.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:52 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
je bent (turkse) koerd? die baden ook in garlic
Doe er stukjes brood in. En citroensap en rode peper (droge).quote:Op donderdag 25 september 2014 17:18 schreef Santello het volgende:
Heerlijke Turkse linzensoep. Op naar mijn tweede kopje.
Kheb alleen broodquote:Op donderdag 25 september 2014 17:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe er stukjes brood in. En citroensap en rode peper (droge).
HAHHA.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:03 schreef Peunage het volgende:
Zo'n meisje zit uitvoerig haar SOA te bespreken. In de trein
1 minuut. Maar ik zit al 14 minutenquote:Op donderdag 25 september 2014 19:13 schreef Santello het volgende:
[..]
Die gaan meestal wel voor die neger dingen.![]()
Hoe lang moet je dat nog aanhoren?>
Leuk toch?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:35 schreef Stimorol- het volgende:
Crip,
Zou jij hier kunnen wonen?
http://www.dumpert.nl/med(...)olwerk_in_raqqa.html
Ik zou er kunnen wonen als IS daar niet regeerde. Maar als je doelt op Sharia dan is dat wel het beste ja.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was een serieuze vraag, ik was er niet op uit je voor lul te zetten ofzo.
Ik doel op een staat zonder muziek, films, verscheidene mensen, je gezicht niet bedekken, mensen met geweren en je kop er af als je iets doet wat niet bevalt. Stel dat IS daar niet regeerde, zou je het dan nog kunnen?. Ben gewoon benieuwd.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zou er kunnen wonen als IS daar niet regeerde. Maar als je doelt op Sharia dan is dat wel het beste ja.
Heb je ook andere tony's geprobeerd? En hoe was deze eigenlijk?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:31 schreef Crip het volgende:
IK WIL BORTE EVEN BEDANKEN VOOR HET INTRODUCEREN VAN TONY'S CHOCOLATE CARAMEL AND SEA SALT.
LEES DIT EN KOM TERUG.
jij maakt dingen mee daar in de trein.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:03 schreef Peunage het volgende:
Zo'n meisje zit uitvoerig haar SOA te bespreken. In de trein
Wow oke.. zou er nooit willen wonen. Willen zij komen beslissen welke zondes ik mag maken of niet, terwijl ik degene ben die er voor moet boeten.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:35 schreef Stimorol- het volgende:
Crip,
Zou jij hier kunnen wonen?
http://www.dumpert.nl/med(...)olwerk_in_raqqa.html
Check die tricepsquote:
Niet zo praten tegen Isis mensen. Dan verkrachten ze je.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:59 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Wow oke.. zou er nooit willen wonen. Willen zij komen beslissen welke zondes ik mag maken of niet, terwijl ik degene ben die er voor moet boeten.
Hahaha echt he..quote:Op donderdag 25 september 2014 20:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet zo praten tegen Isis mensen. Dan verkrachten ze je.
Sowieso heb jij geen recht van spreken als je nog geen foto van jezelf hier hebt geplaatst. Just sayinnnquote:Op donderdag 25 september 2014 19:59 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Wow oke.. zou er nooit willen wonen. Willen zij komen beslissen welke zondes ik mag maken of niet, terwijl ik degene ben die er voor moet boeten.
Drie keer met je ak47 schieten dan maarquote:Op donderdag 25 september 2014 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kizim, mag ook niet, want bijgeloof![]()
Hahah jeetje oke niks mag maarrr zolang mijn strenge vader mij niks erover heeft gezegd ga ik door :pquote:Op donderdag 25 september 2014 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kizim, mag ook niet, want bijgeloof![]()
Ik heb denk al 3 jaar geen trein gepaktquote:Op donderdag 25 september 2014 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij maakt dingen mee daar in de trein.
ALS iedereen hun foto heeft geplaatst, doe ik dat ook heel misschien. Groepsdruk.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:07 schreef Santello het volgende:
[..]
Sowieso heb jij geen recht van spreken als je nog geen foto van jezelf hier hebt geplaatst. Just sayinnn
Wat heeft ALS hier mee te maken?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:13 schreef Milly88 het volgende:
[..]
ALS iedereen hun foto heeft geplaatst, doe ik dat ook heel misschien. Groepsdruk.
Sharia betekend niet dat je buiten loopt en mannen schieten je random af doodstraf is wel mogelijk ofcourse. Ik zou waarschijnlijk wel ervoor kiezen om volgens de Sharia te leven in een ander land. Moeilijke vraag wel heb er niet echt zo over nagedacht. Maar ja ik leef niet voor deze wereld blijf ik dan denken.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doel op een staat zonder muziek, films, verscheidene mensen, je gezicht niet bedekken, mensen met geweren en je kop er af als je iets doet wat niet bevalt. Stel dat IS daar niet regeerde, zou je het dan nog kunnen?. Ben gewoon benieuwd.
je mist er niks aan.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb denk al 3 jaar geen trein gepakt
Buckets of ice.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat heeft ALS hier mee te maken?
Nou meid. Ik had em ooo geplaatst. Go for it.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:13 schreef Milly88 het volgende:
[..]
ALS iedereen hun foto heeft geplaatst, doe ik dat ook heel misschien. Groepsdruk.
wat een toestand zeg, dan laat je je auto toch vaker staanquote:Op donderdag 25 september 2014 20:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja wel. Rustig muziek aan en slapen. Niet ergeren aan domme automobilisten op de weg.
De Sharia wordt niet in de Koran rechtvaardigt toch? Of wel?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Sharia betekend niet dat je buiten loopt en mannen schieten je random af doodstraf is wel mogelijk ofcourse. Ik zou waarschijnlijk wel ervoor kiezen om volgens de Sharia te leven in een ander land. Moeilijke vraag wel heb er niet echt zo over nagedacht. Maar ja ik leef niet voor deze wereld blijf ik dan denken.
Dan mis ik kostbare slaap, jij ziekelingquote:Op donderdag 25 september 2014 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat een toestand zeg, dan laat je je auto toch vaker staan
Oh echt? dus jullie hebben elkaar allemaal al gezien enz dan voel ik mij zo alleen. Ik zie er niet uit, dus niks bijzonders te zien hier hoorquote:Op donderdag 25 september 2014 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou meid. Ik had em ooo geplaatst. Go for it.
Ik heb alleen santello niet gezien. Enkeling ook real life ontmoet. Kb en ik zijn dikke vriendinnetjesquote:Op donderdag 25 september 2014 20:20 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Oh echt? dus jullie hebben elkaar allemaal al gezien enz dan voel ik mij zo alleen. Ik zie er niet uit, dus niks bijzonders te zien hier hoor
Oh oke oke leuk hoorquote:Op donderdag 25 september 2014 20:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb alleen santello niet gezien. Enkeling ook real life ontmoet. Kb en ik zijn dikke vriendinnetjes
kan je in de slaap treinenquote:Op donderdag 25 september 2014 20:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan mis ik kostbare slaap, jij ziekeling
zei ik ook en zie me nuquote:Op donderdag 25 september 2014 20:23 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Oh oke oke leuk hoor
Haha nee ik ga nooit foto plaatsen daar ben ik te pussy voor.
In de slaap treinen?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stimo en ik beide labiel, drm. Ene dag meer liefde andere dag meer haat kan gebeuren. XO
[..]
kan je in de slaap treinen
#dieleventjequote:Op donderdag 25 september 2014 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij maakt dingen mee daar in de trein.
Je hebt maandag een tentamen. Ga weg van je pc.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb lange dag achter de rug, leave me alone.
Je bent een paar plekken gezakt op de ranglijstquote:Op donderdag 25 september 2014 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb lange dag achter de rug, leave me alone.
In de slaap treinen, ideaal.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stimo en ik beide labiel, drm. Ene dag meer liefde andere dag meer haat kan gebeuren. XO
[..]
kan je in de slaap treinen
PLAATST NU EN IK PLAATS FOTO MET MIJN ONTSTOKEN OOG HIHHAHOHUUUUUUquote:Op donderdag 25 september 2014 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zei ik ook en zie me nu
mijn nichtje maakt zich op in de treinquote:Op donderdag 25 september 2014 20:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
In de slaap treinen, ideaal.
Aankleden, slapen, en als je wakker wordt ben je op station van bestemming.
ik ben nog onderweg naar huisquote:Op donderdag 25 september 2014 20:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt maandag een tentamen. Ga weg van je pc.
Doen kapot veel vrouwenquote:Op donderdag 25 september 2014 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
mijn nichtje maakt zich op in de trein!
Succes. Pas op vieze stoelen in de trein. Straks loop je een soa opquote:Op donderdag 25 september 2014 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben nog onderweg naar huisik met mijn streber-ideeën
Oeh. Leuke jongen....quote:
Dan heb je m net gemist denk ikquote:Op donderdag 25 september 2014 20:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb alleen santello niet gezien. Enkeling ook real life ontmoet. Kb en ik zijn dikke vriendinnetjes
Dm danquote:Op donderdag 25 september 2014 20:32 schreef Santello het volgende:
[..]
Dan heb je m net gemist denk ik
ik zit in de bus ik trein nooit naar huisquote:Op donderdag 25 september 2014 20:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Succes. Pas op vieze stoelen in de trein. Straks loop je een soa op
Wallahi geen FB.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:35 schreef Santello het volgende:
[..]
DM je facbeook. Dan voeg ik je toe abla.
Ik slaap wel altijd in de bus.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zit in de bus ik trein nooit naar huis
quote:
Groene connexion bussen zijn super comfortabelquote:Op donderdag 25 september 2014 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zit in de bus ik trein nooit naar huis
Beterquote:
Je mist niets. Stuk rustiger zo.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Beter
Ik wil ook mijn fb verwijderen, maar geen zin
Bedankt voor het delen. Echt een hawleri actiequote:Op donderdag 25 september 2014 20:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er zitten wel een grappige tussen op die kanaal
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen. Echt een hawleri actie
Welke minuut?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
The fuck is dit voor instrument?
Maar dan kan ik nooit op onderzoek uit voor een datequote:Op donderdag 25 september 2014 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je mist niets. Stuk rustiger zo.
Als je internet nodig hebt om een date te scoren ben je een loser.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar dan kan ik nooit op onderzoek uit voor een date
volg dit niet zoquote:Op donderdag 25 september 2014 20:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik slaap wel altijd in de bus.
Of bedoelde je nu met trein echt een trein?
Date is al geregeld dan, alleen je checkt haar fb om meer over haar te weten. Dan ben je op alles voorbereidt. Ik haat verassingenquote:Op donderdag 25 september 2014 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je internet nodig hebt om een date te scoren ben je een loser.
Mensen die daten via FB, fok or whatever!!
Meer dan de helft voelt zich veel te goed om te dansen, daardoor heb je een groot meerderheid die ongeïnteresseerd aan het dansen is.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eerste minuut.... Irakese Koerden hebben rare dans stijl.
Doe me FB van hete Koerd minstens 1.90, zwart haar is een must. Liefst gelovig, maar ook weer niet te. Graag wel iemand die cultureel ingesteld is en zo.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Date is al geregeld dan, alleen je checkt haar fb om meer over haar te weken. Dan ben je op alles voorbereidt. Ik haat verassingen
Een verassing lijkt me ook niet zo relaxed neequote:Op donderdag 25 september 2014 20:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Date is al geregeld dan, alleen je checkt haar fb om meer over haar te weken. Dan ben je op alles voorbereidt. Ik haat verassingen
Heb geen Koerden op fb. Behalve familie en daar blijf je van afquote:Op donderdag 25 september 2014 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe me FB van hete Koerd minstens 1.90, zwart haar is een must. Liefst gelovig, maar ook weer niet te. Graag wel iemand die cultureel ingesteld is en zo.
Bijvoorbaat dank.
Moest 2 x kijken. Grappig.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Een verassing lijkt me ook niet zo relaxed nee
Word liever normaal begraven
Dude. Hadi laaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb geen Koerden op fb. Behalve familie en daar blijf je van af
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb geen Koerden op fb. Behalve familie en daar blijf je van af
Je mocht deze gasten niet eensquote:
Deze is zo waar. Helemaal wanneer ze aan het eten isquote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Deze is zo waar. Helemaal wanneer ze aan het eten is
Wilde ik ook, maar toch maar niet gedaan. Dan ben ik helemaal levensloos.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:07 schreef Milly88 het volgende:
Jullie gaan snel zeg alweer pagina 8
Ik dacht dat ik de enige was zonder fb. Ik heb er zelfs aan gedacht om whatsapp te verwijderen maar dan zouden ze mij al helemaal voor de gek verklaren
Ben jij wel uit 88?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:07 schreef Milly88 het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was zonder fb. Ik heb er zelfs aan gedacht om whatsapp te verwijderen maar dan zouden ze mij al helemaal voor de gek verklaren
Geen facebook, hyves, twitter,instagram etc. etc. Nooit gehad ook.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:07 schreef Milly88 het volgende:
Oooh shit PP2G. Dat was me toch een stuk kansloos haha. Zo een html pagina vullen met gifs en van die shiny zinnen en plaatjes.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geen facebook, hyves, twitter,instagram etc. etc. Nooit gehad ook.
Het laatste wat ik had was PP2G.
Dat deden alleen chicks..quote:Op donderdag 25 september 2014 21:10 schreef Santello het volgende:
[..]
Oooh shit PP2G. Dat was me toch een stuk kansloos haha. Zo een html pagina vullen met gifs en van die shiny zinnen en plaatjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zoiets maar ook omdat familie dan zou zeuren en het niet begrijpt ook al leg ik uitquote:Op donderdag 25 september 2014 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wilde ik ook, maar toch maar niet gedaan. Dan ben ik helemaal levensloos.
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
Hahaha hou op jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The privilege of a lifetime is being who you are.
Haha why klink ik als een oma? Ik zie het nut er niet van in. Insta helemaal foto's zetten voor andere mensen ofsoquote:
Dieker. Lang niet gehoord diequote:Op donderdag 25 september 2014 21:18 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Haha why klink ik als een oma? Ik zie het nut er niet van in. Insta helemaal foto's zetten voor andere mensen ofso
Anyway belangrijkste reden was toch dat ik bewuster wil leven (ex fb verslaafde, de dieker dan)
Oke oke, pp2g dat is wel lang geleden joh. Was helemaal in toen..quote:Op donderdag 25 september 2014 21:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geen facebook, hyves, twitter,instagram etc. etc. Nooit gehad ook.
Het laatste wat ik had was PP2G.
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Oh gelukkig je dacht dat ik het verstond. Dacht dat je mij aan het uitschelden wasquote:Op donderdag 25 september 2014 21:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
JIj was Koerdisch, maar verstaat geen Turks?
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jaaaaaaaaaa...quote:Op donderdag 25 september 2014 21:24 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Oh gelukkig je dacht dat ik het verstond. Dacht dat je mij aan het uitschelden was
Haha nee maar ben niet Koerdisch maar Tjetjeens (Tsjetsjenië)
ik zweer het je. Moeilijk hequote:Op donderdag 25 september 2014 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh jaaaaaaaaaa...
Ehm. Ik weet niet hoe te vertalen.. Iemand die me kan helpen?
Haha hmmmm dat lachje achter zegt niks goeds...quote:Op donderdag 25 september 2014 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh jaaaaaaaaaa...
Ehm. Ik weet niet hoe te vertalen.. Iemand die me kan helpen?
NOu ja, figuurlijk: ik zweer je, echt.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:27 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Haha hmmmm dat lachje achter zegt niks goeds...
Ik ken ook paar Tsjetsjenen. Hebben echt ziek veel meegemaakt. Hoelang ben je al in Nederland?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:24 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Oh gelukkig je dacht dat ik het verstond. Dacht dat je mij aan het uitschelden was
Haha nee maar ben niet Koerdisch maar Tjetjeens (Tsjetsjenië)
geef je insta dan xquote:Op donderdag 25 september 2014 21:22 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb al die social media sites gehad of heb het nog steeds.
Ik heb nu insta, linkedin, Twitter, snapchat en fb
Hahahahquote:Op donderdag 25 september 2014 21:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
NOu ja, figuurlijk: ik zweer je, echt.
Maar letterlijk betekent het, Brood Koran botsen
Ja sinds 2002 alquote:Op donderdag 25 september 2014 21:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ken ook paar Tsjetsjenen. Hebben echt ziek veel meegemaakt. Hoelang ben je al in Nederland?
Veel beter. Ik wil dat ook gaan doen. Ooit. Als ik 30 ben ofzo.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:18 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Haha why klink ik als een oma? Ik zie het nut er niet van in. Insta helemaal foto's zetten voor andere mensen ofso
Anyway belangrijkste reden was toch dat ik bewuster wil leven (ex fb verslaafde, de dieker dan)
Grozny?quote:
Haha. Doe daar niet aan. Gewoon met vrienden grappige plaatjes sturen.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
Dafuq moet je trouwens met snapchat jij viespeukje...
Misschien later. Heb geen zin om mijn naam te veranderen.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Misschien later. Heb geen zin om mijn naam te veranderen.
Bedoelde mijn insta naamquote:Op donderdag 25 september 2014 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]![]()
Bang voor stalker deze man.
Waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:40 schreef Milly88 het volgende:
Ja grozny ja..
Dit is mijn zevende woonplaats sinds ik in Nl woon, dus waar ik op dit moment woon zegt toch niet zoveel. Binnenkort ook alweer verhuizen
Heb je je paspoort inmiddels?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:40 schreef Milly88 het volgende:
Ja grozny ja..
Dit is mijn zevende woonplaats sinds ik in Nl woon, dus waar ik op dit moment woon zegt toch niet zoveel. Binnenkort ook alweer verhuizen
Nee niks bijzonders hoor gewoon door de asielzoekertijden toen. Nu omdat ik Brabant vreselijk vind.quote:
Kom naar de randstad.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:44 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Nee niks bijzonders hoor gewoon door de asielzoekertijden toen. Nu omdat ik Brabant vreselijk vind.
Het liefst wil ik in een dorpje wonen naast Amsterdam. Even de drukte in en dan weer terug.quote:
Zullen we samen een dorp stichten?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:50 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Het liefst wil ik in een dorpje wonen naast Amsterdam. Even de drukte in en dan weer terug.
Dix point goes to............ MrStylooooooooooooquote:Op donderdag 25 september 2014 21:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zullen we samen een dorp stichten?
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dix point goes to............ MrStyloooooooooooo
Hahahaquote:Op donderdag 25 september 2014 21:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dix point goes to............ MrStyloooooooooooo
Alleen wonen is heerlijk inderdaadquote:Op donderdag 25 september 2014 21:58 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Hahaha
Stimorolletje het lijkt me juist heerlijk om alleen te zijn. Ik spreek uit ervaring, nooit meer een huisgenote voor mij aub
Ik woon nu met ouders. daarvoor woonde ik alleen. Moest van druk huis wennen naar alleen zijn en nu weer druk en straks weer alleenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:58 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Hahaha
Stimorolletje het lijkt me juist heerlijk om alleen te zijn. Ik spreek uit ervaring, nooit meer een huisgenote voor mij aub
Welk film was dit...quote:Op donderdag 25 september 2014 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Puicke film. Ik ben wel een beetje verliefd op Brian.
Ja in het begin had ik dat heel erg. Niet dat ik weer met mams en broers wilde zijn maar meer van lege huis, maar ben nu al 5 jaar verder en is het geen lege huis meer maar het vervelen af en toe..quote:Op donderdag 25 september 2014 22:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik woon nu met ouders. daarvoor woonde ik alleen. Moest van druk huis wennen naar alleen zijn en nu weer druk en straks weer alleenIk vind alleen zijn niet zo leuk eigenlijk. Voel me dan vaak eenzaam
Heb jij dat niet?
Enige wat ik nu mis is alleen tv kijken...quote:Op donderdag 25 september 2014 22:10 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Ja in het begin had ik dat heel erg. Niet dat ik weer met mams en broers wilde zijn maar meer van lege huis, maar ben nu al 5 jaar verder en is het geen lege huis meer maar het vervelen af en toe..
Wat is er met de tv dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Enige wat ik nu mis is alleen tv kijken...
Voor de rest vind ik alleen zijn een drama. Gatver, als je thuis komt en er is niemand om even hallo tegen te zeggen
Dit. Mijne had ik een keer diarree. Dus ik pak dat beest op om te verplaatsen. Live tijdens het verplaatsen schijt ze alles onder. Echt zo nasty.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:14 schreef Che_ het volgende:
Katten of honden in huis
Overal haren, tfoe
Haha iedereen zegt dat, als ze weten dat ik wel een kat zou willen. Een hond zou ik sowieso niet nemen en niet eens om het geloof of cultuur ofso hoor maar niet mijn ding.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:14 schreef Che_ het volgende:
Katten of honden in huis
Overal haren, tfoe
Plus hij loopt overal buiten en loopt daarna in je huis rond..quote:Op donderdag 25 september 2014 22:17 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Haha iedereen zegt dat, als ze weten dat ik wel een kat zou willen. Een hond zou ik sowieso niet nemen en niet eens om het geloof of cultuur ofso hoor maar niet mijn ding.
Mijn beste zaterdagen zijn gewoon voor de buis. De ochtenden dan. DAt mis ik wel.quote:
Katten met diarree gebeurt niet vaak. Vaak komt dit dan doordat ze ergens bang voor zijn. Zo was de mijne vroeger aan de diarree omdat zijn kattenbak was gewassen met bleekmiddelquote:Op donderdag 25 september 2014 22:15 schreef Santello het volgende:
[..]
Dit. Mijne had ik een keer diarree. Dus ik pak dat beest op om te verplaatsen. Live tijdens het verplaatsen schijt ze alles onder. Echt zo nasty.
Sindsdien weggedaan.
Was een week lang. Nou ja. Good to know.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn beste zaterdagen zijn gewoon voor de buis. De ochtenden dan. DAt mis ik wel.
[..]
Katten met diarree gebeurt niet vaak. Vaak komt dit dan doordat ze ergens bang voor zijn. Zo was de mijne vroeger aan de diarree omdat zijn kattenbak was gewassen met bleekmiddel
Het zijn eigk vieze beesten. Mijn ouders houden hun kat niet binnen. Hij mag binnenkomen voor een aai of wat aandacht, maar binnen slapen is no go. Ik vond die kreng een keer op mijn bed. Overal haartjes, was nasty.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Was een week lang. Nou ja. Good to know.
En de hijaab (volledige bedekking)? Exclusief bedekken van handen, voeten, gezicht? Wat zeg je daar over?quote:Op zondag 21 september 2014 22:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind de hoofddoek sws dikke onzin. Alsof een doek je beschermt tegen de wellustige blikken van wezens met penissen. Mannen, vooral moslims, geilen op alles.
Mijn mening: moet ze lekker zelf weten. I don't care.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:21 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
En de hijaab (volledige bedekking)? Exclusief bedekken van handen, voeten, gezicht? Wat zeg je daar over?
Alles goed Abdul? Waar was je? Gebruik je Internet Explorer?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:21 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
En de hijaab (volledige bedekking)? Exclusief bedekken van handen, voeten, gezicht? Wat zeg je daar over?
Maar. Je vindt hoofddoek onzin, hijaab dus niet? Ik wilde even kijken of je een onderscheid maakte tussen die twee.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn mening: moet ze lekker zelf weten. I don't care.
Bezig met studie, ik probeer internet zoveel mogelijk te vermijden.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:22 schreef Santello het volgende:
[..]
Alles goed Abdul? Waar was je? Gebruik je Internet Explorer?
Nee maar ik bedoel what's up met de tv dat je het moet missen.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn beste zaterdagen zijn gewoon voor de buis. De ochtenden dan. DAt mis ik wel.
Welke film?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Puicke film. Ik ben wel een beetje verliefd op Brian.
Abdul, bu discussieye girmiyelim, Allahin askina yav. Biktim. Ieder moet het geloof beleven zoals ze willen is mijn mening, mits je niemand iets opdringt.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:23 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Maar. Je vindt hoofddoek onzin, hijaab dus niet? Ik wilde even kijken of je een onderscheid maakte tussen die twee.
[..]
Bezig met studie, ik probeer internet zoveel mogelijk te vermijden.
Ow. Ik heb mijn oude tv mee, plasma, best groot. Kijkt niet lekker op mijn kamer. En voor de rest kijken ze hier altijd Turkse Tv. Ik haat dat. Moest gisteren weer meekijken met nieuws en zag daar een vrouw die haar zoon was verloren door een ongeluk. En ze weende zo hard. en daarna vroeg ze, waar is ozlem. Is ozlem ook dood? (of ebru, kan ook).quote:Op donderdag 25 september 2014 22:23 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel what's up met de tv dat je het moet missen.
Prima.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Abdul, bu discussieye girmiyelim, Allahin askina yav. Biktim. Ieder moet het geloof beleven zoals ze willen is mijn mening, mits je niemand iets opdringt.
Oke?
Ajb.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:27 schreef AMAR420 het volgende:
Net wakker van mijn schoonheids dutje. Now I'm hungry..
Gooi eens wat knoflook? Preferable met doner en mayonaise zodat ik zelf die saus in mekaar kan flansen.
Die film met Molly is zo leuk..quote:Op donderdag 25 september 2014 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
the breakfast club
[..]
wel gifje gebruiken
Hahah je bent echt droog mare oke ik snap het al drm moet je toch juist uitkijken naar je eigen plekje straksquote:Op donderdag 25 september 2014 22:26 schreef Stimorol- het volgende:
Ow. Ik heb mijn oude tv mee, plasma, best groot. Kijkt niet lekker op mijn kamer. En voor de rest kijken ze hier altijd Turkse Tv. Ik haat dat. Moest gisteren weer meekijken met nieuws en zag daar een vrouw die haar zoon was verloren door een ongeluk. En ze weende zo hard. en daarna vroeg ze, waar is ozlem. Is ozlem ook dood? (of ebru, kan ook).![]()
Dus dan ga ik maar fokken. Daarom ben ik hier altijd. Levenloos.
Nee, IRL ben ik dramatisch is mij verteld.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:34 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Hahah je bent echt droog mare oke ik snap het al drm moet je toch juist uitkijken naar je eigen plekje straks
Ik Googelde gewoon op swag gifquote:Op donderdag 25 september 2014 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
the breakfast club
[..]
wel gifje gebruiken
Heb jij Gang Related gezien? is dat wat?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik Googelde gewoon op swag gif
Maldives <3quote:Op donderdag 25 september 2014 22:39 schreef Santello het volgende:
[..]
Jij komt altijd random met joekels van foto's
fuk cuba. maldives is te erg:quote:Op donderdag 25 september 2014 22:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wat is dit voor shit. Ik heb foto's van Cuba die nog mooier zijn.
Jij bent zo standaard..quote:Op donderdag 25 september 2014 22:40 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Maldives <3
Beter dan die gangs van jou. Marokkanen en gangs
Aan ons heb je schijt daarom :pquote:Op donderdag 25 september 2014 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, IRL ben ik dramatisch is mij verteld.
Mijn eigen plekje is januari klaar. Insallah.
Met wie woon jij nu dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:43 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Aan ons heb je schijt daarom :p
Inshallah. Hoop dat ook te kunnen zeggen want ik houd het hier niet langer uit zonder zelfmeditatie om de zoveel tijd
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:43 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Aan ons heb je schijt daarom :p
Inshallah. Hoop dat ook te kunnen zeggen want ik houd het hier niet langer uit zonder zelfmeditatie om de zoveel tijd
Zomaar...quote:Op donderdag 25 september 2014 22:40 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Maldives <3
Beter dan die gangs van jou. Marokkanen en gangs
Ik woon alleen maar dat is het niet, vind Brabant gwn vreselijk. Vooral de laatste tijd. De mensen, sfeer en alles..Noord-Holland roept mij gewoonquote:
Kom jij wel dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:45 schreef Santello het volgende:
[..]
Zomaar...
Wil je een pomper Amar? Beter zie ik je niet verschijnen op die meet.
Nee schat, dat was mijn stem die je hoorde. Come to me bby.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:47 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Ik woon alleen maar dat is het niet, vind Brabant gwn vreselijk. Vooral de laatste tijd. De mensen, sfeer en alles..Noord-Holland roept mij gewoon
zehma ik ben welkomquote:Op donderdag 25 september 2014 22:45 schreef Santello het volgende:
[..]
Zomaar...
Wil je een pomper Amar? Beter zie ik je niet verschijnen op die meet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |