Niet om het één of ander, maar Dijsselbloem doet het echt altijd goed. Maakt niet uit wie 'm aan de hand voelt, bij houdt zich altijd prima staande en legt dingen echt prima uit.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:27 schreef KingRoland het volgende:
Tijdje geleden dat ik een politicus zo goed heb zien praten in een programma.
Nog geen fouten opgemerkt.
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:28 schreef superniger het volgende:
[..]
Je had Hennis net bij RTL late night moeten zien.
Zou jij op hem stemmen?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet om het één of ander, maar Dijsselbloem doet het echt altijd goed. Maakt niet uit wie 'm aan de hand voelt, bij houdt zich altijd prima staande en legt dingen echt prima uit.
En mensen die wel eens moslims zouden kunnen zijn ook natuurlijk....quote:Op donderdag 25 september 2014 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Alle moslims moeten sorry zeggen voor ISIS, anders zijn ze het ermee eens.
Wat had dat varkentje gedaan dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:28 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik hoor Hennis niet graag praten.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:28 schreef superniger het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat had dat varkentje gedaan dan?
Jij snapt er echt helemaal niks van.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Bij bleekscheetjes als jij moet je dat echt niet willen.
Laat haar lekker de kinderen ophalen van de hockey en bammetjes smeren. Goeie genade.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:28 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze heeft een pijpmond.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik hoor Hennis niet graag praten.
Nee, moslims moeten niet sorry zeggen voor ISIS. Ze zouden wel kunnen overwegen om er nadrukkelijk afstand van te nemen. Moslim-zijn is geen huidskleur, geslacht of geaardheid. Moslim-zijn is een keuze. Afstand nemen van terroristen ook.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Alle moslims moeten sorry zeggen voor ISIS, anders zijn ze het ermee eens.
Ohja en remigratie, dat is de oplossing.
Mee eens, en als ze het niet doen lekker terug sturen naar Turkije.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, moslims moeten niet sorry zeggen voor ISIS. Ze zouden wel kunnen overwegen om er nadrukkelijk afstand van te nemen. Moslim-zijn is geen huidskleur, geslacht of geaardheid. Moslim-zijn is een keuze. Afstand nemen van terroristen ook.
TeringDuutsers, altijd aan het gasquote:Op donderdag 25 september 2014 23:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze komt uit Heerlen. In de oven ermee.
Oh shit Baas Theo zat daarquote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij snapt er echt helemaal niks van.
zullen we daarna met een is vlag, haar nek doorsnijden? Ik heb nog wel een broodmes hierquote:
En dan nog een keer losgaan in haar luchtpijp. Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
zullen we daarna met een is vlag, haar nek doorsnijden? Ik heb nog wel een broodmes hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |