quote:Op woensdag 24 september 2014 22:27 schreef john-hert het volgende:
Klacht: Ik ben te idioot om te posten op FOK!
quote:
Ik ben trots op mijn hooggeleid-heid maar de nadelen hiervan zijn dan nog steeds klachtwaardig.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:33 schreef Le_Professeur het volgende:
Aan je PI te zien ben je er trots op, onterechte klacht dus.
Ik ben hooggeleid niet supergeleid.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:32 schreef Hoplahopla het volgende:
Ben je een supergeleider?
TS:
[ afbeelding ]
Jij bent ook niet consequent.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:14 schreef Noordsestern het volgende:
Teregte klagt ts. Mijn HB is 139, het gemiddelde is 100 nou dan weet je het wel , gewone mensen snappen niks van mij daarom geen school af gemaakt en loop nu bij de soos
Je weet dat hooggeleid geen woord is hè?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:35 schreef john-hert het volgende:
[..]
Ik ben hooggeleid niet supergeleid.
Dat is een halfgeleider. NPN transistor in een TO-92 om precies te zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:32 schreef Hoplahopla het volgende:
Ben je een supergeleider?
TS:
[ afbeelding ]
Bij 6000° C vertonen ze het zelfde gedrag.quote:Op donderdag 25 september 2014 03:31 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat is een halfgeleider. NPN transistor in een TO-92 om precies te zijn.
Super, afkomstig van het Latijnse woord "super" dat boven of over betekent.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:35 schreef john-hert het volgende:
[..]
Ik ben hooggeleid niet supergeleid.
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:27 schreef john-hert het volgende:
Klacht: Ik ben te dom om te poepen.
Gquote:Op donderdag 25 september 2014 09:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Super, afkomstig van het Latijnse woord "super" dat boven of over betekent.
Vaak gebruikt als hoog, zoals in "superbia" dat hoogmoed betekent.
TS is niet hooggeleid genoeg
Ik zou der doen tering net 3 in gekeken, maar ze heeft meer verstand van elektrisch etc dan de gemiddelde mens volgens mij, of ze heeft vies mazzel gehad nog.quote:
Thanks manquote:
Je bent hooggeleid wanneer je van die rijke tata's.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik ben een nieuwe tijdskind en indigo-autist, maar hooggeleid ben ik niet. Geen idee eigenlijk wat hooggeleid is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |