quote:Op woensdag 24 september 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
gelukkig makkelijke tegenstander zaterdag
Fredje kan nu beter de eer aan zichzelf nemen...quote:Op woensdag 24 september 2014 22:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb alleen de tweede helft gezien, maar wat was Feyenoord verontrustend slecht zeg
Dan hou je het ruim aan.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:43 schreef Kopsterk het volgende:
Hoeveel goede wedstrijden heeft Vilhena eigenlijk gespeeld de afgelopen twee jaar? Drie ofzo?
Ik meende hier op dit forum nog te hebben gelezen dat sommige Feyenoorders hem beter vonden dan Eriksenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:43 schreef Kopsterk het volgende:
Hoeveel goede wedstrijden heeft Vilhena eigenlijk gespeeld de afgelopen twee jaar? Drie ofzo?
Nee hoor. Kazim gaat gewoon schitteren.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Laatste 5 wedstrijden 1 goal?
Dit Feyenoord heeft écht een probleem.
Ze mogen Sigthorsson wel van Ajax overkopenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Laatste 5 wedstrijden 1 goal?
Dit Feyenoord heeft écht een probleem.
Ik zie het gebeuren dat dit Feyenoord ergens onderaan blijft bungelen en echt moet gaan vrezen voor nacompetitie. Of er moet een enorme revolutie plaats gaan vinden.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor. Kazim gaat gewoon schitteren.
Aldus caland
Dan heb je nog steeds 1 goal, na 23 wedstrijden.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:45 schreef primakov het volgende:
[..]
Ze mogen Sigthorsson wel van Ajax overkopen![]()
![]()
Meh, daar geloof ik niks van.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zie het gebeuren dat dit Feyenoord ergens onderaan blijft bungelen en echt moet gaan vrezen voor nacompetitie. Of er moet een enorme revolutie plaats gaan vinden.
van onderquote:Op woensdag 24 september 2014 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord eindigt gewoon in de top 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |