Als het allemaal zo makkelijk zou gaan, zou het ook maar saai zijnquote:Op woensdag 24 september 2014 21:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Denk t ook. Als ik er nu over nadenk
Praat voor jezelf...quote:Op woensdag 24 september 2014 21:35 schreef S15 het volgende:
Iedereen heeft toch wel een leven buiten dit forum toch? Tamashii je maakt mij niet wijs dat jij eerst alleen maar in je vrije tijd hier zat?
Ooooh ik doe t er altijd omquote:Op woensdag 24 september 2014 21:34 schreef aeque het volgende:
Waarom heb ik alleen lapo's als ik er niet eens op let?
Dat is zeker waar, maar dat is moeilijk om te bedenken als het even zwaar is.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:34 schreef S15 het volgende:
[..]
Als het allemaal zo makkelijk zou gaan, zou het ook maar saai zijn
Die begrijp ik ff niet? ;9quote:Op woensdag 24 september 2014 21:35 schreef S15 het volgende:
Iedereen heeft toch wel een leven buiten dit forum toch? Tamashii je maakt mij niet wijs dat jij eerst alleen maar in je vrije tijd hier zat?
Als je het moeilijk hebt, dan denk je maar aan mijn wijze woorden. Dan komt alles weer goedquote:Op woensdag 24 september 2014 21:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar dat is moeilijk om te bedenken als het even zwaar is.
Hahahahaha. Het een hoeft het ander niet uit te sluiten oid.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:36 schreef El_Thijs het volgende:
Je kan ook beter vrolijk sex hebben dan als een pessimist gaan lopen raggen.
"Oh wat lekker!", klinkt een stuk beter als "Verdomme, weer te vroeg."
Zal dit onthouden als een natte kat.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:50 schreef S15 het volgende:
[..]
Als je het moeilijk hebt, dan denk je maar aan mijn wijze woorden. Dan komt alles weer goed
Precies.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahaha. Het een hoeft het ander niet uit te sluiten oid.
Nou nu niet blijkbaar?quote:
Blijkbaar wel.quote:
Harde seks waarbij je beide op t zelfde moment klaar komtquote:
Was ff schoenen verkopen via mpquote:Op woensdag 24 september 2014 21:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou nu niet blijkbaar?
[..]
Blijkbaar wel.
Maar goed, dat krijg je als je zomaar ineens helemaal alleen in het leven komt te staan.
Jeetje, klinkt heftig zegquote:Op woensdag 24 september 2014 21:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou nu niet blijkbaar?
[..]
Blijkbaar wel.
Maar goed, dat krijg je als je zomaar ineens helemaal alleen in het leven komt te staan.
Keer voor elkaar gekregen ja... best wel heftigquote:Op woensdag 24 september 2014 21:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Harde seks waarbij je beide op t zelfde moment klaar komt
Typisch vrouw.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Was ff schoenen verkopen via mphahahaha
Klinkt ergens heftiger dan het is. Ik weet gewoon niet wat ik met mijn vrije tijd moet.quote:
Heerlijk.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Harde seks waarbij je beide op t zelfde moment klaar komt
Geen hobby's? Sportclub of iets? Leer je ook weer andere mensen kennenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Klinkt ergens heftiger dan het is. Ik weet gewoon niet wat ik met mijn vrije tijd moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |