Ze zouden toch eens een praatje met de ouders van dit joch moeten maken. Hoe komt hij bij al die Jodenhaat en dit soort ideeën? Hij is veertien en nu al bekend bij de politie om niet echt kinderachtige dingen. Het idee dat er dit soort idioten rondlopen in Nederland is toch echt bizar. Neem dat stel in Hoorn met die Isis-vlag. Alleen de vlag afgepakt en verder niks. Hoe kan dat nou?quote:
Jow wat bedoel je tjacka?quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:27 schreef Tjacka het volgende:
Guyvie.
Waar baseer je op dat het best mogelijk is zo'n inmens groot kalifaat?
Iedereen verliest van de VS/NAVO ze kunnen vanaf nu alleen nog speldenprikjes uitdelen. Die kunnen wel heel goed steken maar half afrika en delen van Europa gaat nooit lukken.
Het gebeurt weleens dat iemand hardhandig opgepakt wordt om een vlag.quote:Op zondag 28 september 2014 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zouden toch eens een praatje met de ouders van dit joch moeten maken. Hoe komt hij bij al die Jodenhaat en dit soort ideeën? Hij is veertien en nu al bekend bij de politie om niet echt kinderachtige dingen. Het idee dat er dit soort idioten rondlopen in Nederland is toch echt bizar. Neem dat stel in Hoorn met die Isis-vlag. Alleen de vlag afgepakt en verder niks. Hoe kan dat nou?
Bizar hequote:Op zondag 28 september 2014 20:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het gebeurt weleens dat iemand hardhandig opgepakt wordt om een vlag.
Yup.quote:
We mogen toch hopen dat ze de gegevens van die gasten hebben genoteerd.quote:Op zondag 28 september 2014 20:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Yup.
Maar goed, in het geval van die ventjes met IS vlag weten we weinig van wat hun intentie is geweest. Gewoon baldadigheid of echt angst willen zaaien? Iemand oppakken voor een vlag zonder andere verdenkingen zou ik een redelijk zware maatregel vinden. En daarbij... laat ze maar zwaaien met die vlag, heb je ze gelijk in het vizier.
Waarom zou dit geen baldadigheid kunnen zijn?quote:Op maandag 29 september 2014 11:41 schreef Lavenderr het volgende:
Ach, het is maar baldadigheid. Blijf maar rustig slapen mensen![]()
Gebouwen Voorburg beklad met anti-Joodse leuzen
In Voorburg zijn meerdere gebouwen met diverse anti-Joodse leuzen beklad. Ook waren er lovende woorden voor de terreurorganisatie Islamitische Staat (IS).
Een woordvoerster van de politie bevestigde maandag een bericht hierover van Omroep West.
De teksten zijn vermoedelijk in het weekeind aangebracht. Het gebeurde onder meer op een basisschool in de Zuid-Hollandse plaats. De politie gaat uit van baldadigheid. Om hoeveel gebouwen het precies gaat is niet bekend.
http://www.nu.nl/binnenla(...)-joodse-leuzen-.html
Omdat we niet weten of het kinderen waren die dit gedaan hebben. Kan iedereen geweest zijn. En om het dan tot 'baldadigheid' te bombarderen moet de politie toch zeker weten dat het om kinderen gaat?quote:Op maandag 29 september 2014 11:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom zou dit geen baldadigheid kunnen zijn?
Die zijn er.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er echt mensen die geloven dat IS gesteund wordt vanuit de VS?
Daar doen ze het ook om.quote:Ik bedoel, dat druist tegen alle logica in..
Dus zonder enige basis maar een beetje overal tegenaan schoppen? Nouja, dat mag, maar ik geloof dat er alleen dingen gebeuren als iemand er direct baat bij heeft. De VS heeft er natuurlijk nul baat bij als de olie buiten hun handen komt. Want olie is alles, dat lijkt me evident.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Die zijn er.
[..]
Daar doen ze het ook om.
Indirect doen ze dat wel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er echt mensen die geloven dat IS gesteund wordt vanuit de VS? Ik bedoel, dat druist tegen alle logica in..
Indirect, via wat louche organisaties waarop de VS zelf relatief weinig grip heeft.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:03 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Indirect doen ze dat wel.
Het FSA werkte eerst samen met IS in Syrië:
Nu werken ze nog samen in Libanon en pas heeft het door de VS gesteunde SRF een wapenstilstand getekend met IS in Damascus.
Indirect inderdaad, veel strijders zijn overgeheuld naar de IS of ISIS dus de wapens ook, niemand rept over al die AK47 en anti tank wapens die gewoon vanuit rusland gekocht worden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Indirect, via wat louche organisaties waarop de VS zelf relatief weinig grip heeft.
Verder heb ik weinig met de VS, sterker nog, de VSmaar ik geloof niet dat de VS op deze manier de boel manipuleert.
Het is zo bizar. Je geest kan het eigenlijk gewoon niet bevatten, die gruwelijkheden.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:15 schreef SicSicSics het volgende:
IS bestaat helemaal niet, dus ook deze onthoofdingen zijn in scene gezet?
Wel een betrouwbaar clubje? Of valt dit ook niet binnen de maatstaven van BNW betrouwbaarheid?
http://syriahr.com/en/
Het is daar nog veel vreselijker dan hier doorkomt in het nieuws. Ik word er een beetje triest van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |