Niemand komt aan Maaskantje.quote:Maaskantje is vooral bekend geworden door de comedyserie New Kids, een sketchprogramma op de Nederlandse televisiezender van Comedy Central met korte sketches, die zich grotendeels afspelen in Den Dungen, maar voor de beleving gepositioneerd zijn in Maaskantje. Hierdoor werden de plaatsnaamborden van het dorp vaak gestolen door fans van de serie waarna de gemeente besloot om geen nieuwe borden te plaatsen.
Maaskantje
Nu alleen nog de ruimte. Een paar Jos Brinkies bestellen, van die knoeperts.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Welnee joh, is niks nieuws meer. Dan zou ik die snackbar in mijn kamer willen
Het is tokkiehumor. Leuk op zijn tijd.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb daar weleens een flits van gezien maar ik heb nooit echt begrepen waarom dat New Kids zo grappig gevonden werd. Vond het zo'n dom gedoe.
Waarschijnlijk die van Maaskantje.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:58 schreef Strani het volgende:
Wacht..welke borden werden dan gestolen? Die van Den Dungen?
En bakpauwquote:Op woensdag 24 september 2014 19:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nu alleen nog de ruimte. Een paar Jos Brinkies bestellen, van die knoeperts.
Ja de sketches zijn ook wel leuk inderdaad, die films lijken me een heel stuk minder. Al heb ik ze niet gezien, dus misschien is daar ook wel niks mis mee.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik vind alles van New Kids wel lachen.
Zeker een poging waard.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
Ja de sketches zijn ook wel leuk inderdaad, die films lijken me een heel stuk minder. Al heb ik ze niet gezien, dus misschien is daar ook wel niks mis mee.
Ik zal ze eens downloaden.quote:
Ja natuurlijk.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:04 schreef DogCat het volgende:
Is juist belachelijk maken van tokkies, a la flodder ofzo? Alleen tokkies die staan triomfantelijk te kijken dat "zij ook zo zijn" en vinden het ook grappig, de rest snapt hopelijk dat het juist uitlachen is ipv meelachen.
Het probleem is een beetje dat ik die shit wel leuk vind voor 10 minuten ofzo, maar een hele film lang is misschien een beetje overkill.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:04 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Gewoon verstand op nul en gaan met die banaan.
Ik vind Flodder van een hoger niveau, maar New Kids is op zijn tijd ook aardig.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:04 schreef DogCat het volgende:
kies, a la flodder ofzo? Alleen tokkies die staan triomfantelijk te kijken dat "zij ook zo zijn" en vinden het ook grappig, de rest snapt hopelijk dat het juist uitlachen is ipv meelachen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |